18. Let's go!

359 29 1
                                    

Louis Fox_ie01

Harry TPWK-writer


Ráno jsem se probudil v Louisově obětí.
Ještě spal, tak jsem se naklonil k němu a lehce ho políbil na rty.

Jenom zamručí, ale vzápětí se paže kolem mého těla utáhnou a polibek mi začne oplácet.
"Dobré ráno," odtáhnu se od něj na kousek a usměji se. "Dobré ráno i tobě."
Přitulím se k němu.
Ještě chvíli se mazlíme. Naši chvíli přeruší zakručení našich žaludků. Oba se tomu zasmějeme.

"Pojď půjdeme se nasnídat a musíme s klukama probrat ten poslední úkol jestli do toho půjdeme nebo ne." Oba se zvedneme a oblečeme. Louis mě vezme za ruku a společně vejdeme do kuchyně.

"Dobré ráno," pozdravíme oba. Louis si jde sednou ke stolu a já jdu udělat kávu a něco k snídani. Liam s Niallem už sedí u stolu a Zayn přijde vzápětí. Jednu kávu udělám i jemu.

Snídani si sníme v tichosti až když jsou talíře uklizené Liam prolomí ticho.
,,Tak?" zadívá se na mě.
,,Nevím. Co si o tom myslíte vy?" zadívám se na ně. Tohle nemohu rozhodnout já. Mohu je stáhnout sebou, když by se to posralo.
,,Je to riskantní, až moc. Louisi dokážu vyřadit zabezpečení, ale pokud tam dají něco svého... Díval jsme se včera na galerii kde je Hvězdná noc vystavena. Už jsme ji vykradli jednou a zabezpečení mají furt stejné. Takže by to neměl být problém, ale nevím jestli do toho jít když to chce Samuel." Promluví Niall jako první.
,,Já bych do toho šel. Ukážeme jim jak dobrý jsme. Takhle si s náma hrát nikdo nebude. Když budeme chytří, nastražíme past a dostaneme my je." řekne Liam a mohu vidět Niallův nesouhlasný pohled.

,,Zayne?" zadívám se na něj.
,,Vím, že potom obrazu toužíš Louisi, ale je to fakt risk. Budou po něm hodně pátrat. Sice Liamův nápad není špatný a bylo by fajn se takhle Samuela zbavit, ale jak to chcete udělat, aby nás nechytili?" Zayn se zadívá na Liama.
,,Při předání? Udáme je?" zkusí to Liam.
,,Nešel bych do toho." zakroutí Zayn hlavou.
,,Já souhlasím s Liamem. Chci se toho zmetka zbavit. Takhle by jsme jim mohli vše vrátit." řeknu a zadívám se na Harryho.
,,Je to na tobě Baby."

"Na mě?" zhrozím se. "Já o tom nic nevím. Ale je mi jasné, že by to znamenalo vrátit se do Londýna. Není to nebezpečné?" zeptám se Louise.
"No rozhodně to není nejlepší, ale kdyby jsem udělali jenom tohle a zase zmizeli jinam," podívá se po ostatních.

"Špatné je, že si to nemůžeme teďka obhlédnout. Uvidíme do čeho pořádně jdeme až když na to kývneme," povzdechne si Niall. "Já jsem proti, ale pokud na to kývnete, nenechám vás v tom," vysloví svůj nesouhlas Zayn, ale i přesto by nás v tom nenechal.
"Dalo by se zařídit to celé hodit na Samuela?" zeptám se všech. "Určitě nějak dalo," řekne Niall.
"Tak jdeme do toho nebo ne?" zeptá se všech Louis.
"Já jdu," řekne Liam. "Jsem s Liamem." Přidá se Niall. "Ne," zazní rozhodně od Zayna. "Já jdu," řekne Louis.
Pohled všech se upře na mě. Stejně je rozhodnuto, ať řeknu cokoliv. "Chci toho zmetka vidět za mřížemi, ale ne tebe. Jdu do toho, ale nelíbí se mi to," řeknu narovinu.

,,Dobře. Takže do toho půjdeme." shrnu výsledek. ,,Zayne?" zadívám se na něj. Tvrdý pohled mi oplací než přikývne. ,,Díky." Třeba to bude první krok k našemu usmíření. ,,Kdy naplánujeme odlet?" ptá se Liam. ,,Bude lepší když poletíme zvlášť a jinak. Kdy budete schopni odletět vy?" zadívám se na Liama. Je nezbytné aby jsme přiletěli v jiný dny. Nechci aby si nás pět nějak spojovali. ,,Já odletím ještě dnes večer. Obhlédnu to, seženu vybaveni." s tím se Zayn zvedne od stolu. ,,V tom případě mi poletíme zítra ráno, vezmeme to přes Ameriku, zdržíme se tam tři dny a pak poletíme do Anglie až." řekne Ni a Liam mu přikyvuje. ,,Dobře, já s Harrym tady zůstaneme ještě dva dny, tři dny se zdržíme v Portugalsku a pak doletíme do Anglie." podívám se na ně jestli to je v pořádku. ,,Půjdu se podívat za Zaynem." ozve se Harry. Dá mi pusu na tvář a rozejde se za Zaynem. ,

Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druháKde žijí příběhy. Začni objevovat