Harry TPWK-writer
Louis Fox_ie01
Večer jsme se posadili na terasu a rozdělali si víno. Harry se tiskl ke mě a já mu každou chvíli dal polibek, tak jako celé odpoledne. Nemohl jsem se od něj odtrhnout.
Zayn každému nalil trochu vína.
,,Porevoluční. Rozhodně není kradené." Mrkne na mě. Jen vykulím oči.
,,Ty jsi ho měl v kufru?" Vyjekne Harry jakmile mu dojde co by se stalo, kdyby ho na letišti objevili.
,,Ne. Zastavil jsem se tady v jenom krámku." Zakroutí Zayn hlavou.
,,Platil jsi?" Zeptám se vážně a koutky mi cukají.
,,Měli zavřeno." Pokrčí rameny.
,,Zayne!" Vykřikne naštvaně Harry.
,,Promiň Harry platil jsem, jen tě rad zlobím." Rozesměje se Zayn.
,,Nelíbí se mi tady to, mezi váma." Ukážu prstem na jednoho i na druhého.
,,Možná jsem skrytý gay." Zamrká na mě Zayn.
,,Moc vtipné." Protočím očima, ale Harryho si hezky za obojek přitáhnu do polibku.,,Louis se ráno probudil, první co tak si vzal lahev s vínem a do deseti už ji neměl. Zhulil se a na terase kouřil jednu cigaretu za druhou. Když šel konečně ven, přišel v ještě horším stavu. Jednou se takhle vrátil až ráno a šel za námi, na celý barák křičel, že on ukradl jeho srdce. Že je lepší zloděj než Louis a nezanechal důkazy, protože ví jak je zničit "Smál se Niall.
,,Smích nás přešel, když vpadl do ložnice, vyblil se nám do postele a rozbrečel se." Kroutil Liam hlavou. Na tohle jsem si musel zapálit.
,,Nebrečel jsem" Zabrblu.
,,Každý večer když si myslel, že je sám." Řekne vážně Liam.
,,Vy idioti! Vždyť vám bude věřit." Nevěřícně zakroutím hlavou. Pravda je, že jednou, maximálně dvakrát mi jedna, dvě slzy utekly. Naštvaně si je měřím pohledem.
,,Nejsem žádný slaboch." Prsknu.„Klid zlato, jenom tě pošťuchují. Nevěřím jim ani slovo," zavrním mu do ucha.
„Štvete mě, nechcete už vypadnout?" zavrčí na ně Louis.
„Ne, nám se tady líbí," zamrká nevině Niall. „Kazíme šukání," zasměje se Liam.
„Tak jako jsi nám ho několikrát zkazit ty," ukáže prstem na Louise. Já, Niall a Liam propukneme v hlasitý smích. Louis se jenom mračí. „A zase ty vaše úchylárny," pronese s kroucením hlavy Zayn.
„Koupil jsi si ve městě špunty do uší? Protože tady se dneska spát nebude," řekne vysmátý Liam k Zaynovi. Ten se jenom vědoucně usměje.„Jste debilové," prskne Louis a zvedne se, „jdu pro další víno, chce někdo něco?" zeptá se.
„Jdu s tebou, připravím něco k zakousnutí jinak budeme za chvíli všichni nalití" ihned se zvedám.
„Za pět minut vás přijdu zkontrolovat, jestli tam neprovádíte něco jiného," slyším křičet Nialla za námi a Liama jak už se po několikátý tenhle večer směje na náš účet.
Louis jenom dá ruku dozadu a zvedne na něj prostředníček.,,Po těch idiotech se mi fakt stýskalo." Prskám a vytahuju u toho korek z vína.
,,Zlato klid." Vezme mi to Harry z rukou a otevře.
,,Proč se tak čertíš? Vždy se pošťuchujete furt." Odloží lahev s vínem a obejme mě kolem krku.
,,Já vím, jen Liam a Niall do mě šili posledního půl roku. Doufal jsem, že jejich novou obětí bude Zayn." Povzdechnu si.
,,Copak ty nemáš žádné jejich trapné historky?" Nadzvedne obočí.
,,Ty můj ďábelský chlapče." Ušklíbnu se a políbím ho.
Dochystáme společně nějaké ovoce, sýry a pečivo. Vezmeme víno a vrátíme se k nim.
,,No to je dost. Říkali jsme si, že když Harry nekřičí očividně nešukáte na lince." Ušklíbne se Liam.
,,Haha! Víte Harry mi vnukl skvělý nápad. Budeme si vyprávět historky. Začnu " Usměju se jako andílek a posadím se. Harry si sedne hned vedle mě a opře se o mě.
,,Tuhle neznáte a bude se vám líbit. Teda tobě ne Liame." mrknu na něj a Liam pobledne. Moc dobře ví.
ČTEŠ
Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druhá
FanfictionPokračování Fine Line - Zrození Venuše Kniha první Louis utekl do slunné Brazílie a Harry se rozhodl za ně bojovat. Vzdal se svého života, aby byl se svou láskou. Jenže ani slunce a vášnivá země pro ně neznamená klid, přijdou chvíle které prověří j...