Louis Fox_ie01
Harry TPWK-writer
Večer před akcí, všechno je připravené. Nakonec se do toho opravdu jde přes zabezpečovací firmu, nikoho nic lepšího nenapadlo. Zayn sehnal pro sebe a mě zbraně, našel se i čas kdy mi ji předal. Byli jsme spolu i dvakrát na střelnici. Jednou nás načapal přicházet Louis a měřil si nás naštvaným pohledem. Moc dobře si uvědomuju, že se mu nelíbí, jak moc si se Zaynem spolu rozumíme.
Je příšerné horko, dneska byl jeden z nejteplejších dnů. Vstanu z lehátka, přes hlavu přetáhnu tričko a jdu do bazénu. Ne že by byla kdoví jak chladná, ale osvěží. Všichni mlčí jsou uzavření ve svých myšlenkách. Niall se tiskne k Liamovi jako by to měl být jejich poslední večer. A kdo říká že být nemůže. Přeplavu bazén několikrát tam a zpět, než se zastavím a opřu o jeho okraj. Ruce si dám na břeh a na ně položím hlavu, nechávám se uklidňovat houpáním vody. Zaslechnu za sebou lehké šplouchání, jak někdo vleze do bazénu. O chvíli později se na mě zezadu přitiskne vyšší svalnaté tělo.
„Co se děje zlato?" řekne tiše Louis kousek od mého ucha. „Nic, jenom nedokážu být tak v klidu jako vy," povzdechnu si. „To je tím, že je to tvoje první akce s námi." Jeho rty mapují můj krk. „Ne, nikdy před akcí nedokážu zůstat v klidu, v Londýně jsem chodil do posilovny," vysvětluju. Nakloním hlavu víc na stranu, aby měl lepší přístup a spokojeně vydechnu, když toho využije.
„Pomůže, když se o tebe postarám?" zašeptám mu do ucha. Upřímně i já jsem nervózní, je to risk, je to první akce s Harrym, ale nedávám to na sobě znát, aby nebyli nervózní i ostatní. Zatím se chovají tak jako vždy, takže hádám že z toho tak na nervy jako já nejsou. „Ano." Vydechne Harry. „Tak pojď," naposledy ho líbnu na krku a vylezu z bazénu, Harry je hned zamnou. Jakmile jsme z dohledu těch tři, vyhoupnu si ho do náruče a rozejdu se do ložnice. Položím ho na postel a rovnou nám svléknu mokré plavky.
„Lou víš že musím být zítra použitelný," zamumlá Harry, když zkousnu jeho bradavku. ,,Já vím, neboj. Jen malý předkrm. Jestli se nám to podaří..." nechám to vyznít do ztracena. Harry zakloní hlavu, když se dostanu až k jeho klínu. Několikrát ho olíznu od kořene ke špičce, než ji vsaju do úst a začnu si ho celého zasouvat do úst.
Ruku vpletu do jeho vlasů a lehce přirazím. Ihned mě pouští ze svých úst, nad čímž zakňourám. „Zlobíš," pokárá mě a jde do naší skříně odkud začne vyndávat věci. „Sedni si a ruce před sebe." Ihned to udělám a kolem zápěstí mi zapne široká kožená pouta. „Lehni si zpět na záda a ruce nad hlavu." Hned jak to udělám připoutá ně k čelu postele. Jenom nad tím spokojeně zamručím. Tohle je přesně to odreagování, které potřebuju. Poodejde dál, vyndá další věc a lehce s ní zachrastí. Podívám se co vyndal a všimnu si železných svorek na bradavky. Skouknu si ret a přivřu oči, jenom nad tou představou. Jazykem začne dráždit jednu a rukou druhou, aby se krásně vzrušili. Hned jak je spokojený s tím jak stojí připne svorky a začne stahovat. V jednu chvíli syknu bolestí, tak přestane.
„Krása," řekne po tom co si mě prohlíží. Přesune se zpět do mého klína a opět cítím to příjemné teplo kolem mého penisu. Potěšeně zavzdychám. Louis natáhne jednu ruku a chytí řetízek mezi svorkami a zatáhne. „A... a... ach," opouští hlasitě má ústa. Prohnu se v zádech a rukama cuknu tak, že zachrastí řetízek přidělaný k posteli.
Spokojeně se usměju, ještě chvíli se mu věnuji než vstanu a donesu si další věc. ,,Víš co to je baby?" Ukážu mu celkem obyčejný a malý vibrátor. ,,A-ano." Pochybovačně se na mě podívá. Jen se ušklíbnu, dám na něj trochu gelu a zasunu ho do něj. Jde to i bez přípravy lehce. ,,Víš Baby tahle věcička dělá jednu důležitou věc." Zapnu ji na první stupeň. Začne vibrovat. ,,Ještě to necítíš?" zeptám se zvědavě. ,,C-citím jak vi-bruje." vzdychne. ,,To není ono," přidám na druhý stupeň. A Harry vykulí oči. ,,Ano, baby rozevírá se. Perfektně tě náplní." sehnu se zpátky k jeho klínu a vezmu si ho do pusy. Harry zaklání hlavu a vzdychá. Přidávám třetí, předposlední, stupeň. Cítím jak mu v penise škube. ,,Kdyby to bylo moc musíš mi říct " upozorním ho a chci přidat poslední, čtvrtý, stupeň, ale Harry se nemá k odpovědi. ,,Baby slova!" Zavrčím. ,,A-ano!!" Spokojeně se usměju, protože tohle museli slyšet až na ulici. ,,Hodný." pohladím ho přes hrudník a zatahám za řetízek, spojující jeho bradavky. Přidám čtvrtý.
ČTEŠ
Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druhá
FanfikcePokračování Fine Line - Zrození Venuše Kniha první Louis utekl do slunné Brazílie a Harry se rozhodl za ně bojovat. Vzdal se svého života, aby byl se svou láskou. Jenže ani slunce a vášnivá země pro ně neznamená klid, přijdou chvíle které prověří j...