14. Benefit supervisor sleeping

426 37 4
                                    

Louis Fox_ie01

Harry TPWK-writer

Týden uběhl jak nic. Moje působení na místní policejní stanici skončilo.

Nejhorší bylo to ticho, všichni jsme z toho byli nervózní. O Samuelovi jako když se slehla zem. Je jenom otázka času, kdy se nečekaně objeví.

Je pondělí ráno já mám na sobě Louisův oblíbený obojek z Paříže, ten kožený je opět uklizený v krabičce. Už od rána je pekelné vedro. Takže jsem si vzal kraťoučké modré plavky a volné tílko, které skoro nic nezakrývalo.

Zamířím rovnou do kuchyně, kde si začnu připravovat ranní kávu a snídani. Nakonec se rozhodnu kafe uvařit víc a dát ho do lednice, abychom si mohly udělat frappé v tomhle vedru.

Akorát si plním sendvič, když se mi kolem mě obmotají dvě svalnaté ruce. Díky velkým výkrojům, zajede pod tílko a začne mi hladit po nahé hrudi. „Dobré ráno, zlato. Tohle tvoje oblečení mi tak chybělo," zavrní mi do ucha, které vzápětí skousne a polibky putuje přes můj krk. „Dobré ráno." Lehce nakloním hlavu na stranu a dám mu přístup ke svému krku.

„Ale no tak, to vám to večer nestačilo?" Objeví se mezi dveřmi Zayn. „Zmizni," zavrčí Louis a já se rozesměju. S povzdechem mě pustí a místo toho mi sebere můj sendvič. „Hej... ten byl můj," postěžuju si. „Děkuji je výborný," odpoví mi Louise s dá mi pusu. S kroucením hlavy se dám do výroby dalšího. Zmetek. V kuchyni se objeví i Niall a automaticky se přidá ke mně a začne mi rozendávat další a další chleba. Takže nakonec nedělám snídani jenom sobě, ale s Niallovou pomocí pro všechny.

Po snídani se všichni odebereme na terasu, vytáhneme chlazené prosecco a zchladíme se v bazénu. Provalíme takhle celé dopoledne, všichni si užíváme klidu a toho, že jsme spolu. Já si nejvíc užívám přítomnost Harryho, kterého mám zase jen pro sebe. Místo oběda donese Zayn mísu s ovocem na ledu a ovocnou limonádu.

Vše je perfektní. Vylezu z bazénu a namířím si to rovnou k Harrymu, který leží na lehátku. Lehnu si přímo na něj, leknutím zapiští. ,,Jsi ledový!" Navzdory svým slovům mě, ale obejme. ,,Přišlo mi, že jsi příliš žhavý a potřebuješ zchladit." kousnu ho do ouška a zatahám za něj než vyhledám jeho rty. Jednou rukou se opřu u jeho hlavy a druhou zajedu na jeho bříško. Vyruší nás až odkašlání. Už, už chci říct Zaynovi aby vypadl, když právě jeho hlas protne ticho. ,,Co tady děláš?" Teď už rychle zvedám pohled, abych se setkal s pohledem Samuela. ,,Návštěva." zaculí se jak kdyby nic. ,,A nesu vám překvápko." Hodí Zaynovi obálku, nejspíše s dalším úkolem. ,,Kvůli tomu jsi nemusel chodit sem. Vypadni." syknu na něj a postavím se. Vidím jak mě sjíždí hladovým pohledem. ,,Kvůli tomu ne, ale mám něco pro Harryho." nevinně zamrká a hodí Harrymu do klína fotky.

Otevřu obálku a v ní jsou fotky. Konkrétně fotky z videa které jsem už měl možnost vidět. „A co já s tím, myslíš, že tomuhle budu věřit?" zeptám se ho s pozvednutým obočím. „Tebe nezajímá, že mezi tím co ty jsi si hrál na poldu, já si hrál tady s Louisem?" Prstem mu přejede po čelisti. To už stojím i já na nohou.

„Co to meleš za sračky." Zuří Louis. Chytím ho za ruku, aby mu něco neudělal. „Nedělej se, křičel jsi jak perfektní jsem. Lepší než tady Harry." Pokračuje dál ve svých kecech. Udělám krok a dostanu se před Louise, chytnu ho pod krkem abych ukončil ty jeho kecy. „Drž už hubu, nikdo tady na ty tvoje kecy není zvědavý. Vypadni z tohohle domu, nikdo tě sem nepozval," syčím mu do obličeje a přitom dělám kroky dopředu a tím ho nutím couvat.

Fine Line: Hvězdná noc - Kniha druháKde žijí příběhy. Začni objevovat