Uzun süre uğraştıktan sonra bir sonuç alamayınca yorgunlukla köşede oturdum.Farketmeden uykuya dalmışım.Ben uykudayken tek hissettiğim şey bir çift sıcak elin beni kucağına alarak başka bir yere götürmesiydi.Garip olan yanı birinin bana dokunması beni rahatsız etmedi.Uykuda olduğumdan yarı uyanık şekilde kim olduğunu da göremedim.
Üstüme birşey örttükten sonra da gittiğini farkettim.Uyanmaya da hiç niyetim yok.
Ne kadar zamandır uyuduğumu bilmiyorum.Zaten burda zaman kavramı da yok.Başımı yerden kaldırarak üstüme örtülen monta baktım kimin olduğunu bilmiyorum.Belli olur zaten.
Montu kenara çekerek kalktığımda kulağıma ilk olarak birşey kırmaya çalışıyorlarmış gibi bir ses geldi.Merak ederek sesin geldiği yöne doğru gittiğimde muhteşem dörtlünün o kadar inat sonunda kapıyı açmaya çalıştığını gördüm.
Artık onlara mükemmel dörtlü diyeceğim bence mükemmel bir fikir.Neyse bundan sonrasını da onlar halletsin yanlarına bile gitmeyeceğim.Bakalım ne zamana kadar uğraşacaklar.Kapıyı ben kendi zekamla ben farkettim biraz da onlar kendi zekalarını kullansın dimi.
Uyandığım yere dönüp yeniden uzandım ve gözlerimi kapattım.Huzuru bir tek ölmekte bulacağım sanırım başka çıkış yolum yok.Bir kez daha kendime soruyorum benim burda işim ne?
İçerdeki cesedin sorumlusu kim ve ben neden burdayım?
Bu soruların cevaplarını bulmadan ölmek istemiyorum.Gözlerimi açınca ilk gördüğüm şey bana doğru gelen Berfu ile Nida oldu.Uyanık olduğumu görmüşlerdi artık uyuma taklidinin bir faydası olmazdı.
Gözlerimi açtım,yerimden kalkmadan sessizce gelip yanıma oturuşlarını izledim.İlk konuşacak kişi olmaya da niyetim yok.
"Lalin."diyerek ilk girişi Berfu yaptı.Soğuk bir şekilde "Efendim."diyerek Berfuya cevap verdim.Nidanın bir suçu yoktu diğerleri benimle dalga geçerken o susmuştu benim tavrım sadece Berfu içindi.
"Konuşmak istermisin?"dedi Berfu üzgün bir bakışla.Hiçbir zaman direkt yargılayan biri olmadığım için Berfuyu da dinlemeyi tercih ettim.Ne anlatacağını da merak ettim üstelik.
"Dinliyorum."dedim.Berfu da bana dönerek "Dinlemen yetmez.Konuşalım beraber.Ölmeden önce belki de göreceğim,konuşacağım son kişiler sizsiniz."dedi.Aslında doğru söylüyor burda ölürsek son göreceğim kişiler buradaki altı kişi olacak.Annem yada bir başkası değil.Sadece burdaki altı kişi.
"Konuşalım."diyerek Berfuyu onayladım.Ne yapmış olursa olsun yanıma gelip bir ricada bulunduysa ve bu rica beni acıtmayacak türdense asla geri çevirmem.
"Ee ne konuşacağız."diyerek Berfuya bir soru yönelttim.Berfu gülümseyerek bana döndü ve "Hayatınızı,yaşadıklarınızı,
gerçekleştiremediğiniz yarım kalan hayalleri,en son ne yaptığınızı falan anlatın.Öleceğiz zaten isterseniz sırlarınızı da anlatın size kalmış."dedi ve Nida bunun üzerine "Sırlar konusunda pek de emin olamadım belki de kurtulacağız buradan?"dedi.Sanırım haklıydı,herkes kendini ölüme hazırlıyor ama kimse burdan kurtulma olasılığımızı aklından bile geçirmiyor.Mükemmel bir grup olmuşuz resmen.
"Nida haklı.Sırları pas geçebiliriz bence şimdilik bu kadarı biraz fazla."diyerek Nidayı onayladım.
Berfu da bize karşı anlayış göstererek "Nasıl istiyorsanız öyle yapalım.Sadece içimde çok kötü bir his var ve dalga geçmek gibi olmasın ama ilk ben öleceğim gibi hissediyorum bu yüzden konuşmak istedim.Belki de son defa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Ruhlar Resitali
Mystery / ThrillerBir cinayet ,7suçlu ama sadece içlerinden biri katil.Belkide daha fazlası... Bir cinayet suçlu potansiyeli olan 7 kişi.Kimin bunu yapabilecek potansiyeli var,kim bir insanı bu kadar canice öldürebilir ki? Ben ve benimle beraber 6 kişi,burada tıkılı...