"Bence bunları herkesi dinledikten sonra konuşmalıyız.Onlar devam ederken daha fazla detay ortaya çıkar belki."diyerek Nidaya cevap verdim.Nida da beni onaylayarak "Doğru söylüyorsun tüm detaylar belirlendikten sonra anlamamız daha kolay olacaktır."dedi.
Şimdi de Berfu anlatmaya başladı."Benim öyle sizinkiler gibi abartılı bir hikayem yok. Sadece bu kızı son zamanlarda bizim evin etrafında çok defa görmüştüm.Hep de birilerini bekliyor gibi duruyordu.Yanına gidip sormadım bile hiç.Benimle derdi ne olabilir ki yada uzaktan mı katil mi oldum bilemiyorum.Buraya gelmeden önce de o kız orada bekliyordu.Bu sefer çok merak edip sormaya tam karar vermişken biri arkamdan bana sıkıca sarıldı çok kez kurtulmaya çalıştım,çığlık attım ama sonrasında bilincimi kaybetmişim.Sonrasıda burası işte.O kız nasıl öldü bilmiyorum ama anlattıklarınıza göre hakettiği kesin.Kim yaptıysa çıksın onu kutlayacağım söz veriyorum."
Berfu konuşmasını bitirdikten sonra dalgınlıkla "Bu kız kesin hepimizi özellikle takip etti.Biz sadece planının küçük birer parçasıyız."dedim.Bir dakika ben bunu içimden söylemedim mi?
Barlas dalgınlığımı farkedip elini gözlerimin önünde salladı.Ben kendime gelip ona doğru baktığımda "Şşt şampiyon bizimle kal şimdiden ölemezsin."diyerek beni kendime getirmeye çalıştı.
Gerçekten hala hem başım dönüyor hemde ağrı hissediyorum.Hiç geçmeyecek mi bu ya yeter ama!
Ey gerizekalı o kafamı vurduğun odun senin bir yerlerine girseydi keşke aptal.Bu nasıl bir vuruştur yarabbim!"Başım çok dönüyor siz devam edin."diyerek tekrar devam etmelerini söyledim ama kimse devam etmedi.Hepsi sadece bana bakıyorlardı."Ne bakıyorsunuz ya devam etsenize bi adam akıllı ölemiyorum şurda!" dedim.
Poyraz acıyan gözlerle bana bakarken "Ölürsen bir de senin cesedinle uğraşamayız zaten içerdeki bir tane yetiyor bize."diyerek beni tekrar terslemeyi de unutmadı.
Bu sefer de ben onu tersleyecektim. "Yaa kıyamam sana sen cesedimle mi uğraşacaktın.Teşekkür ederim ama ilk olarak ölmeye pek niyetim yok.İkinci üçüncü falan olabilirim ama nasıl fikir?"dedim.Poyraz bana karşı kötümser bakışlar atarken hala bana laf sokmaktan da çekinmiyordu "Birkaç kişiyi öldürdükten sonra ölmek ha.Katil senmişsin hemen de çıktı ortaya."
Alaz ortamıza girerek göz temasımızı kesti "Şşt sakin olun.Çok saçma bir sebepten kavga ediyorsunuz umarım farkındasınızdır."diyerek bizi ayırdı.
Zaten başım ağrıyordu daha fazla bu Poyraz belasını çekmeyecektim.Ayağa kalktım ve içinde bulunduğumuz alanı keşfe çıkmaya karar verdim.Nereden kurtulabilirim onu düşünürüm.Bir faydası olur.
Tam giderken arkamdan Acar seslendi."Nereye gidiyorsun daha beni dinlemedin?"dedi.
"Başım gerçekten çok dönüyor.Siz devam ed-Şaka gibi gerçekten.Lafımı daha bitiremeden beklediğim sona ulaştım ve tekrardan karanlık beni etkisi altına aldı.En son farkettiģim şey bir çift sıcak elin beni tutuşuydu.
Uyandığımda hepsi başımda bekliyordu.Bunlar şimdi ben ölürüm diye mi korktu yani?
Ben ve ölmek birbirinden çok uzak durumlar.En azından şimdilik."Hepiniz ne bakıyosunuz öyle ya korkuyorum."
dedim.Acar araya girerek "Asıl sen bizi korkuttun öldün sandık."dedi ve bunu ciddi anlamda söylemesi gerçekten komik gelmişti yada belki ben yavaş yavaş aklımı kaçırmaya başlıyorum."Ben ölmem merak etmeyin.Hepiniz öldükten sonra ancak."diyerek Acara sinsi bir bakış attım.Acar sahte bir korkuyla "Gelme üzerime katil!"diyerek olduğu yerin bir adım gerisine gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Ruhlar Resitali
Mystery / ThrillerBir cinayet ,7suçlu ama sadece içlerinden biri katil.Belkide daha fazlası... Bir cinayet suçlu potansiyeli olan 7 kişi.Kimin bunu yapabilecek potansiyeli var,kim bir insanı bu kadar canice öldürebilir ki? Ben ve benimle beraber 6 kişi,burada tıkılı...