-Olivia Gibbs! Készen vagy már?-kiabáltam fel a lépcső aljáról, a már órák óta sminkelő barátnőmnek.
-Mindjárt! Addig nézd végig a filmet amit elkezdtünk.-hallottam meg vékony hangját, minek általában örülök, de most csak mégjobban felcseszett.
-Már réges rég vége! Basszus Liv... Elhívsz, hogy menjünk bulizni, erre itt baszakszol a sminkeddel! Megőrülök tőled...-sóhajtottam egyet.- Addig írok Freedának! Siess, mert sose érünk oda. Vagy max itt hagylak!-nevettem, majd előkaptam a telefonom és már kerestem is az ismerős névjegyet. Mikor megtaláltam, rákattintottam és küldtem is az üzenetem.
TE
Szia Kicsim! Minden
rendben, hamarosan
indulunk,csak Liv még
sminkel. Veled mizu?Szerelmem <3
Sziaaa! Most értek
ide a lányok. Mi
maradunk itthon.TE
Rendben baba! Nem
zavarlak. Puszi!Szerelmem <3
Puszi! Jó szórakozást!
-Jöttem! Indulhatunk?-lépett elém legjobb barátom.
Barna bőréhez és fekete szemeihez tökéletesen passzolt sminkje, míg hosszú barna haját begöndörítve hagyta vállaira omlani. Testhez simuló élénk vörös ruhát viselt, mely kiemelte homokóra alakját. Egyszerűen tökéletesen nézett ki.
- Most nézel még, vagy indulunk végre?-nevetett rajtam, miközben a piros magassarkúját húzta.
-Jövök jövök.-mosolyogtam rá, és zsebembe süllyeztettem a telefonom.
Fellkaptam a vansem, majd egy utolsó pillantást vetettem magamra. Vörös hajam,most is rendezetlenül állt a fejem tetején, de zöld szemeim körüli karikáim Oli eltűntette, a szeplőim pedig kiemelte. Mindehez a septumom és fültágítóm fekete színben csillogott. Egy fekete inget viseltem épp, mellé pedig egy ugyanolyan színű szakadt farmert. Gyorsan beletúrtam még egyszer a hajamba, majd felkapva a pénztárcám és a kocsikulcsom, barátnőm előre engedve kimentem a házból.
Az autóhoz érve beszálltunk, majd Liv a GPS-be beírt egy címet és elindultunk. Az út csöndben telt. Na meg alapozással a bulira.
Majd mikor odaértünk úticélunkhoz, a parkolóban megálltam. Kiszálltunk, bezártam a kocsit, majd elindultunk a bejárat felé.
Ekkor pillantottam meg a nevét, ami ismerősen csenget, de nem igazán foglalkoztam vele. Viszont amint beléptem az ajtón, rájöttem hova is hozott a mellettem sétáló lány. Ez a hely nem rég nyílt és egy leszbibár. Bazdmeg.
-LIV! Ezt nem mondod komolyan?-néztem rá mérgesen, mire ő csak elmosolyodott.
-De igen! Mondtam, hogy fel akarok szedni ma este valakit. És az a valaki innen lesz. Na most pedig menjünk és igyunk valamit!-kapaszkodott bele a kezembe, majd a bárpult felé kezdett húzni. Mikor oda értünk egy egész csinos lány fogadott minket.
-Sziasztok. Mit adhatok?-mosolygott ránk.
-Én egy Pina Coladat kérnék, a barátomnak pedig egy GodFather lesz.- mondta Oli egyből. De legalább ismer. Miközben a pultos az italaink keverte és próbálta lenyűgőzni legjobb barátnőm, nézelődni kezdtem.
Hirtelen egy bőrkabátos lány lépett be az ajtón. Haja rendezetten állt és rövid volt. Magasnak tűnt talán még tőlem is magasabbnak. Már messziről látszott rajta, hogy izmos alkata van. Nyakán tetoválás virított, még jobb külsőt adva neki.
YOU ARE READING
Ő vagy én?
RomanceMi történik akkor, ha egy párkapcsolatban lévő leszbikus lány egy leszbibárba téved? Hát semmi jó. Főleg ha többet iszik a kelleténél és egy gyönyörű lány a pultos. És, hogy ezt én honnan tudom? Én is így jártam. A nevem Ezra Becker. És ez az én tör...