7. fejezet

451 20 0
                                    

Nem tudok nem rá gondolni. Oli... Mi a faszt csináljak??-sírtam el magam, ő pedig csak átölelt és hagyta, hogy a cseppek átáztassák felsőjét.

2 órán keresztül sírtam megállás nélkül. Liv közben végig simogatta a hátam, miközben közel húzott magához. Nyugtató szavait hallgatva újra békére leltem.

-Ezra... Tudom, hogy ez egy kurva undorító mondat lesz, de legalább ismerkedj vele. Azt mondtad csak rá tudsz gondolni, nem pedig arra ami történt. Nekem meséltél Freedánál is mégsem csillogott így a szemed. Legalább megtudod megéri-e elhagyni érte a párod.-mondta mutogatások közepette és rá kellett jönnöm.. Igaza van. Semmi komoly, csak ismerkedés.

-Rendben. Előkeresed a telefonom, ha megkérlek? - vágtam boci szemeket, ő pedig pár pillanat múlva, már kezembe is adta az eszközt.-Köszönöm. - mosolyogtam rá halványan, és keresni kezdtem a névjegyet, melyre épp szükségem volt.

TE
Pémtek 23 áll még?
Lemondtak. :(

Bailey :/
Várlak ;)

Az üzenet után a neve mellé még egy szivet raktam, ami után odamutattam legjobb barátomnak a telefont.

Ő csak felmutatta hüvelykujját, miközben kicsit meghúzta az üveget. A napom többi részét pedig már csak vele, és egyre nagyobb baromságok kibeszélésével töltöttük.

*péntek*

Hogy mi történt a héten? Iskolába jártam melóztam és vagy épp Freedával, vagy Olival lógtam valahol. Többször is voltam Buddyval a parkban ahol előzőleg találkoztunk, Gemmával és Baileyvel de ők mintha felszívódtak volna.

Sokat gondolkoztam, hogy inkább el sem megyek ma, de most mégis itt vagyok. Olival,  bulira készülődve. Végül is mi rossz sülhet el.

-Liv válassz már, könyörgöm! - területem szét a földön, miközben a lány épp nekem kutakodott ruhák között. Úgy döntött kerítőnőt fog játszani, így lassan 2 órája turkált  a szekrényemben. Az egyetlen probléma az volt az egészben, hogy közben nem tudtam mit csinálni. Épp próbababa kellett legyek legjobb barátomnak ezért is kezdett nagyon elegem lenni.

-A te randidra készülünk épp úgyhogy fogd be! - nézett hátra vallái felett. Egy sóhaj után, pedig elfogadtam a sorsom.-A hisztid helyett, inkább vedd fel ezeket.-nyomott a  kezembe egy újabb fekete farmert, egy piros fekete felsővel.

Csak megráztam a fejem, majd magamra vettem őket. Oli csak jelzett, hogy forduljak, amit meg is tettem neki. Bólintott, és kifutott a szobából.

Értetlenül néztem utána, mindaddig amíg a fekete bakancsommal a kezében vissza nem tért.

-Ezt vedd fel hozzá.-pattogott körbe, miközben a lábbeli helyére került.- Aztaa kurva jól nézel ki. Tetszeni fog neki. De indulnod kell. Én ma nem megyek, ti meg aztán ne essetek egymásnak azonnal.-kacsintott.majd egy ölelés után kisétált a helyiségből, majd pedig csak a bejárati ajtó csukódása hallatszott.

-Hát akkor indulás...-suttogtam magam elé, majd cuccaim felkapva mentem ki az ajtón.

Az autóban a zene hangja mellett csak az én zakatoló szívverésem lehetett hallani. Végülis épp megcsalni mentem a barátnőm. És ami még rosszabb, hogy egész héten csak erre vártam.

Leparkoltam a bár előtt, majd a kocsi bezárása után, elindultam befelé. Egyszer élünk.

Az órámra nézve vettem tudomásul, hogy 11 már elmúlt pár perce, így a pulthoz indultam egyből. A kedvenc pultosom már ott állt és mikor észre vett, mosolygásba kezdett.

Ő vagy én?Where stories live. Discover now