4. Fejezet

578 22 0
                                    

-Jó éjt Bailey! -csuktam le szemeim, ami miatt jobban hallottam hirtelen a lány lélegzetét és szívverését.

Egy apró puszit éreztem meg a hajamban, mire csak vigyorogni tudtam.

-Jó éjt kicsilány! - válaszolt, majd pedig azonnal el is nyomott az álom.

Reggel a napsugarak simogatták az arcom, így nem tudtam tovább aludni.

Egy kart éreztem a derekam körül ölelni, mire csak hátrébb feküdtem, hogy közelebb legyek tulajdonosához, a gyönyörű barátnőmhöz, Freedához.

Megfogtam kezét, mely ma olyan furcsa volt. Valahogy mintha nagyobb lenne?? Lassan kinyitottam a szemeim majd végignéztem karján... Tetoválások?!

Óvatosan megfordultam, hogy megnézzem kivel is fekszem egy ágyban.

-Te mégis ki a fene vagy?? És hol vagyok?-ugrottam az ágy szélébe minél messzebb az ismeretlen lánytól. És itt tűnt fel még valami... - Mi a francért vagyunk meztelenek mindketten?? - takartam el melleim, bár már elég későn. De mint mondani szokás... Jobb később mint soha.

-Bailey vagyok... A szobámban vagy... És tényleg nem emlékszel Ezra?- kérdezte kicsit csalódottan, miközben megtörölte a szemeit és felült az ágyban.

-Az meg van, hogy bulizni mentem Olival... Az is meg van, hogy láttalak ott téged... És az is, hogy tetszettél, és Liv elment táncolni. Viszont innen képszakadás...-vakartam meg a tarkóm, mivel tényleg nem emlékeztem többre. Egyáltalán, hogy jutottunk idáig? Vagy mikor kezdtünk dumálni?

-Dolgozni mentem és ezek szerint már akkor kiszemeltél magadnak...- mosolyodott el itt halványan.- Nyugodtan iszogattál, aztán kértél egy zombit.. De magányos voltál ezért hívtál engem is inni. Ezért megittam egy london ködöt... Közben dumáltunk.. Te kocsival voltál, ezért elhívtalak ide és lefeküdtünk. Aztán mielőtt elaludtunk volna itt aggódtál, hogy ÉN-mutatott magára hirtelen- foglak téged elfelejteni. Ja és, hogy nem fogsz tetszeni.. De meg kell nyugtassalak. Gyönyörűbb vagy mint ahogy este láttalak.-kacsintott rám, majd vissza hátra dőlt. És oldalra nézett.- Baszki... Ömmm Ezra... Nem akarok gonosz lenni, de lassan el kéne menned.- kelt fel gyorsan és öltözni kezdett.

-Mi? Miért??- keltem fel én is és alsóneműim kezdtem keresni.

-Hát ömmm.. Ez egy elég vicces dolog...- nevetett fel zavarban- Hamarosan itthon van a barátnőm. - komolyodott meg, majd kapkodni kezdett.

-Király. Nem csak én csaltam meg a párom, de te is. Szuper.- ironizáltam túl az egészet, és tovább kutakodtam a szobában, mikor pedig 5 perc keresgélés után rajtam volt minden, a holmiaim után indultam.

-Hé ömmm. Ahogy látom a nőd keresett párszor...-adta oda a telefonom, mely eddig a földön feküdt.

-Baszki...- pánikoltam be.- Fel kell hívnom. Könyörgöm, ne csinálj semmit. - Bailey csak a mellkasára helyezte tenyerét és bólintott.

A számot tárcsázva kezdtem egyre jobban pánikolni, és egy jó kifogást találni, hogy miért nem reagáltam az 5 hívása közül egyikre sem.

-Szia Ezra. Jól vagy? Minden rendben? Miért nem vetted fel a telefont? Aggódtam.- Hadart a szerelmem, miközben nekem, egy talán elég jó ötlet jutott eszembe.

-Szia kicsim. Jól vagyok nyugi, csak Olinál aludtam. Hazavittem őt, meg az újdonsült barátnőjét és alig tudtam aludni tőlük. Ma rá érsz majd? - tereltem is a témát hátha, nem faggat tovább ami be is vált.

-Pont ezért hívtalak- kuncogott fel- Ma elmegyek hozzád ha megfelel..

- Persze tökéletes.- majd pedig mutogatni kezdtem Baileynek, hogy utánozzon hányáshangokat. Amit elsőre nem értett, de, másodszorra le esett neki és meg tette. - Baba sajnos mennem kell. Liv másnapos sajnos. Majd később beszélünk. Szia szeretlek!-tettem le, és hálásan fordultam, az éjjeli partnerem felé.

-Egy lerendezve.-mosolygott én pedig bólintottam.

-Most pedig az alibi- kerestem ki legjobb barátnőm névjegyét és írni kezdtem neki.

TE
Olivia Gibbs! Ha Freeda
ír vagy hív téged, nálad
aludtam. Te másnapos
vagy. És az előbb okádtad
ki a gyomrod. Ja és dugtál
este. Később mindent
elmagyarázok. Köszi!
Jövök eggyel! <3

Mikor elküldtem, egy kő esett le a szívemről.

A barna hajú lányhoz fordultam, ő pedig a tárgyaim nyújtotta felém, amit el is fogadtam.

-Hát köszi az estét... Indulok, nehogy a barátnőd előbb ide érjen minthogy én lelépek.-vakartam meg a tarkóm.

-Én is köszönöm. A kocsid a bárnál találod. A háztól egyenesen balra. - mosolygott.

-Köszi. Én indulok. Szia... - mondtam halkan, majd egy apró csókot nyomtam ajkaira, ő pedig viszonozta.

-Hát ez mi volt? - nevetett fel keresztbe tett kezekkel.

-Én magam sem tudom. De legalább mostmár tudom, hogy kurva jó lehetett az éjszaka. - nyújtottam ki a nyelvem, majd az ajtó felé indultam, a lány pedig a fenekemre csapott.

-Szia kicsilány! Vigyázz magadra! - integetett én pedig elindultam lefelé a lépcsőn. Gyorsan sétáltam miközben mosolyogva mentem a földszintre.

Kiérve az épületből balra indultam, ahogy Bailey mondta. Telefonomra pillantva Liv neve jelent meg a kijelzőn.

Oli <3
Holnap nálam! Készítsd
a beszélőkéd. És a
barátnődnél fedezve
vagy. <3

TE
Köszi! <3

Szuper, holnap mesélhetem is. Picsába.

Ahogy az utcán sétáltam egész idő alatt az járt a fejemben amit ma hallottam.

Lefeküdtem vele. És tetszem neki. Nem mondhatom azt, hogy ő nekem nem. Mert ez hazugság lenne. Ő az én tiltott gyümölcsöm. Nem lehetek vele, mégis szeretném. Szeretném, hogy ez az egész folytatódjon. Hisz nem lehet így vége.

Hátsó zsebemhez nyúltam, mivel egyre közelebb értem a szórakozóhelyhez ezáltal az autómhoz is. De mielőtt bármit megéreztem volna egy cetlit vettem észre.

" Ha szeretnéd, hogy folytatódjon tudod hol találsz. "

Majd pedig a telefonszáma is ott volt és egy B betű. Szóval nem vagyok ezzel egyedül. Telefonom újra elő vettem majd elmentettem a telefonszámot.

Egy hirtelen ötlettől vezérelve megnyitottam az új névjegyet.

TE
Mikor dolgozol? -E

Nem telt bele fél percbe sem egy válasz érkezett rá.

Szépség <3
Pénteken várlak :)
Mi lett a nevem amúgy?

TE
*Egy fényképet küldtél*

Szépség <3
Nálam hercegnő leszel ;)

Vigyorogva tettem el a zsebembe a készüléket. Kulcsaim elő keresve, nyitottam ki a kocsiajtaját, majd beültem és elindultam hazafelé.

TO BE CONTINUE...

Sziasztok! Itt is lenne a 4. rész. Ha tetszett, nyugodtan jelezd egy voteal, vagy egy kommentel. Köszönöm ha végig olvastad. A helyesírási hibákért utólag is elnézést! Ennyi lettem volna. Sziasztok!!

Március 29.

Ő vagy én?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang