3. Fejezet-!18+!

1K 22 0
                                    

Mikor kicsit megnyugodtam, magam alá fordítottam a lányt.

-Akkor most te jössz- kacsintottam rá mosolyogva.

Megcsókoltam, majd rásimítottam oldalára. Bailey azonnal visszacsókolt és azzal a lendülettel át is vette az irányítást

Olyan selymes bőre van. Rettenetesen puha. De mégis a tetkók rajta tekintélyt parancsolók. Olyan csodálatos és megbabonázó. Kész ellentét ez a lány önmagában.

Hirtelem kezem után nyúlt, majd mikor megfogta, melleire helyezte azt. Mosolyogva fogadtam a reakcióját és mellbimbóját két ujjam közé fogva kezdtem el morzsolgatni.

Tökéletes nyögései és sóhajai betöltötték a szobát, miközben a párnába markolt.

Ajkaink elszakítva egymástól, kezdtem arcélét csókolni, majd pedig még lejjebb haladva nyakára tértem át. Elején csak apró puszikkal borítottam az érzékeny bőrt, majd szívni kezdtem.

-Könyörgöm, ne hagyj nyomot...-hadarta el gyorsan csukott szemmel, én pedig kérése szerint, figyeltem mit teszek.

Belső combját kezdtem el simogatni, mivel már nem bírtam magammal. Annyira gyönyörű ez a lány. Nem tudok neki ellen állni.

-Nem fogom sokáig bírni. Kérlek Ezra! - suttogta halkan. Hangja remegett és kétségbe esett volt.

-Kérésed számomra parancs! - mosolyogtam majd levettem róla az alsóját, és félre dobtam azt.- Tedd szét a lábaid szépség! - amint kimondtam már meg is tette. Én pedig megcsókoltam, majd végig simítottam csiklóján. A lány abban a pillanatban a számba nyögött és még jobban magához húzott.

Mozgatni kezdtem a kezem, és csókunk megszakítása után, nyelvemmel melleit kezdtem kényeztetni. Bailey a hajam fogta, hogy nehogy abba hagyjam, de volt egy még jobb ötletem.

Elkezdtem csókolni testét, miközben ujjaim még mindig rajta dolgoztak. Hátam kezdte karmolni, mire már én is halkan felnyögtem.

-Picsába Bailey... Ha így folytatod szükségem lesz rád mégegyszer.- szívtam be mélyen a levegőt, miközben alhasa csókolgatása helyett szemébe néztem.

-Nem lennék tőle túl szomorú- markolt a seggembe, én pedig felnyögtem. Lejjebb haladtam, és végre végig nyaltam rajta. Arcomhoz nyúlt és megsimította azt.

Felnéztem rá, ő pedig épp engem nézett. Nyelvem használtam tovább, miközben gyönyörű hazel szemeibe bámultam. Már sokkal sötétebbek voltak mint előtte. Csak az élvezet látszott rajtuk.

-Ah, Baby, kérlek, az ujjaid akarom magamba-motyogta lassan, én pedig kényeztetését abbahagyva, rámosolyogtam.

-Ezer örömmel. - csókoltam meg az alhasát, majd számba véve megnyálaztam a mutató középső és gyűrűsujjam.

Mikor megelégeltem ezt, ujjaim kivéve a számból, végig húztam a már amúgy is nedves csiklóján őket, és óvatosan betettem neki kettőt.

Bailey a hajamba túrt, majd a párnába markolt.

Lassan mozgatni kezdtem kezeim, míg ő csukott szemmel élvezte. Ha gyorsítottam nyögései hangosabbak és erősebbek lettek. Mikor viszont lassítottam elégedetlenül sóhajtott.

Az ujjaim mellé néha-néha nyelvem is csatlakoztattam, mire valószínűleg a szomszédok is megjegyezték a nevem.

-Bailey. - suttogtam mire ő egyből rám nézett. Kapva az alkalmon pedig az alhasa legaljára tettem szabad tenyerem.- most épp pacsiztam magammal..-kacsintottam rá, ő pedig nyelt egy aprót.

-Ezra.. Ahh... Mindjárthh.... - nyögdécselte halkan, én pedig gyorsítottam, és nyelvemmel izgattam csiklóját.

A lány háta ívbe feszült és számba élvezett, miközben nevem nyögte és hajamba markolt. Olyan gyönyörű volt így. Ha megtehettem volna legszívesebben megállítottam volna az időt.

Egyenletlenül vette a levegőt, és karjait kinyújtotta mintha csak azt akarná mondani, menjek és dőljek mellé, ezért ezt is tettem.A lány mellkasomra feküdt és pár percig ott is maradt.

Szemei csillogtak ahogy engem nézett, kipirosodott ajkai mosolyra voltak húzva. Haja kivételesen kócos volt, de ez is tökéletes állt neki.

Hirtelen felkelt párnájáról-azaz melleimről- majd pedig lefeküdt mellém és engem húzott mellkasára.

-Olyan gyönyörű vagy Ezra...- kezdte simogatni az arcom én pedig arcom belefúrtam tenyerébe. A szobát halk nevetése töltötte be, ami zene volt füleimnek. Karjain kezdtem el tetoválásait körbe rajzolni.

-És ezt te mondod? - néztem fel arcára.-Amúgy pedig.. Szerintem a klubban hagytuk a kabátod-kuncogtam halkan, ő pedig megpöckölte az orrom.

-Majd holnap bemegyek érte. A lényeg, hogy te itt vagy. - adott egy puszit számra- Fáradt vagy? - mosolygott rám, egy ásításom után.

-Kicsit. De szeretnék még fent lenni. Mi van ha reggel nem fogsz emlékezni semmire? Én nem tudnám elfelejteni, de mivan ha te igen... És ha reggel már nem fogok tetszeni... Ahjj félek. -mutogattam össze vissza, mikor is Bailey lefogta kezeim egy kézzel, a másikkal pedig állam alá nyúlt.

-Ezra téged sose tudnálak elfelejteni. És amúgy sem vagyok a felejtő részeg kategória.-kacsintott rám- Ha pedig fáradt vagy bújj hozzám és aludjunk. Rendben?-simított végig az arcomon mutatóujjával, és egy puszit nyomott homlokomra.

-Rendben rendben... Aludhatunk - mosolyogtam. A lány közelebb húzott magához és átölelte derekam.-Jó éjt Bailey! -csuktam le szemeim, ami miatt jobban hallottam hirtelen a lány lélegzetét és szívverését.

Egy apró puszit éreztem meg a hajamban, mire csak vigyorogni tudtam.

-Jó éjt kicsilány! - válaszolt, majd pedig azonnal el is nyomott az álom.

TO BE CONTINUE...


Sziasztok! Itt is lenne a 3. rész. Ha tetszett, nyugodtan jelezd egy voteal, vagy egy kommentel. Köszönöm ha végig olvastad. A helyesírási hibákért utólag is elnézést! Ennyi lettem volna. Sziasztok!!

Március 25

Ő vagy én?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant