Szia!
Ez a rész neked szól és ígérem ez után többé nem kereslek!
Emlékszel még arra a napra? 4 éve mikor kis pisisként lépted át a középiskola ajtaját? Akkor még nem tudtam mennyi emlék fog hozzád kötni, sem pedig azt, hogy mindez egyszer véget érhet.
Sok dolog történt, ott voltunk jóban/rosszban, együtt sírtunk/nevettünk, csináltuk a hülyeségeket. Végig azt hittem ez így maradhat, hogy te leszel a gyerekeim "nagynénije", a lány aki mindig ott lesz. Tévedtem.
Hiába próbáltam, elrontottam, és te is hiába igyekeztél, hibáztál. Nem tehetünk róla hogy néhány dologban máshogy gondolkozunk, és arról sem, hogy betegek vagyunk. Arról viszont annál inkább, hogy nem igyekeztünk eléggé megérteni a másikat, és nem tartottuk be amit megbeszéltünk.
Szeretnék elmondani pár dolgot amit nem tettem meg, és amit ha megfogadsz és belátsz talán megtalálod azt aki vagy...
1. Attól, hogy férfias szeretnél lenni, sajnos nem éred el amit szeretnél, hiszen tőled pasisabb nőknél sem válik be.
2. Sosem utáltad a pasikat, csak félsz tőlük, ugyanúgy ahogy már én is.
3. Ne bízz meg mindenkiben aki két szép szót szól hozzád. Hiszen nem mindenki akar majd neked jót. Vigyázz magadra.
4. Menj el pszichológushoz és nyílj meg, szükséges és megérdemled hogy boldog lehess.
5. Tanulj meg kommunikálni, és próbáld meg legyőzni a démonjaid , hiszen ez nélkül mindig magányos leszel.
6.Fejezd be a sulit és a gyakorlatot is, ne baszd el úgy mint én tettem.
7. Ne akarj hasonlítani senkire, és ne hagyd hogy irányítsanak. Felnőtt nő vagy muszáj megtaláld önmagad.
Végezetül pedig...
8. Tudd, hogy mindig lesz neked hely a szívemben és mindig a húgom maradsz ha velem vagy, ha nem. A gyerekeimnek ha nem is leszel nagynéni, te leszel az az ember akiről mesélni fogok mikor az első barátjuk veszítik el, és akiről mesélek majd milyen hülyeségekre volt képes. Hiányozni fogsz...
Köszönök mindent...Szeretlek hugi!!...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ő vagy én?
RomanceMi történik akkor, ha egy párkapcsolatban lévő leszbikus lány egy leszbibárba téved? Hát semmi jó. Főleg ha többet iszik a kelleténél és egy gyönyörű lány a pultos. És, hogy ezt én honnan tudom? Én is így jártam. A nevem Ezra Becker. És ez az én tör...