Felsőm gombjaival kezdett játszani, egészen amíg az első gomb fel nem fedte meztelen mellkasom alatta.
-Olyan gyönyörű vagy.-nézett végig melleimen, miközben beharapta a száját. Közelebb hajolt hozzám, majd a nyakamba harapott és elkezdte szívni azt.
Én csak nyögni tudtam ezen cselekedete közben és a tarkójánál fogva húztam közelebb, miközben ő az ölébe kapott és úgy nyomott neki a falnak még jobban. A dereka köré kulcsoltam a lábaim ő pedig a fenekem alatt tartott meg.
Ismét megcsókolt és ellökte magát a faltól, majd elindult velem egy irányba. Hamar rájöttem, hogy egy szoba felé megyünk.
Lefektetett az ágyra majd teljesen kigombolta az ingem és lehúzta rólam a zavaró anyagot. Majd megismételte ezt a folyamatot önmagán is.
-Olyan szexi vagy. - nézett végig melleimen, kulcsontomon és hasamon. Végig nyalt felső ajkán, majd a kulccsontomra hajolt és apró puszikkal hintette be.
-K..köszönöm- suttogtam el neki két nyöszörgés között, miközben a kezem hajába vezettem.
Ajkai egyre lejjebb és lejjebb haladtak a vállaimon keresztül egészen a felső testem takaró anyagig.
-Szabad? - nézett rám mosolyogva én pedig bólintottam. Kikapcsolta a melltartóm, majd pedig félre dobta a szoba egyik sarkába. Ezt a mozdulatot megismételte magán is, ügyelve, hogy mindent tökéletesen lássak.
Mikor már semmi nem takarta a melleim szája újra vissza talált a bőrömhöz, majd a bimbóm kezdte kényesztetni nyelvével.
A hajába túrva húztam közelebb magamhoz.
Újra elkezdett haladni lefelé végig a hasamon a nadrágom irányába. Lassan halad végig kényeztetve a bőröm.
Ujjaim lassan vezettem bele a hajába, egészen amíg az ő hosszú nyúlványai már a nadrágom szélének feszültek.
Mikor viszont elkezdte volna lehúzni, hirtelen egy hangos és éles hang zavart bele az éjjelbe. Felült az ágyon, telefonjához nyúlt majd pánik ült ki az arcára.
-Ezt most fel kell vennem.-Mondta majd azonnal fel is vette -Destiny, szia. Mondd mi a baj?-darálta le egy szuszra és hirtelen csend telepedett ránk.- Nich-el vagyok, gondoltuk tartunk egy baráti estét.- újabb csend de ezúttal egészen hallottam is ahogy Bai barátnője ordít a telefonon keresztül.- Mi az, hogy voltál náluk? És ne kiabálj velem. - ebből már tudtam, hogy semmi jó nem lesz belőle, így magamra húztam a takarót és csak vártam. -Ne te gyanúsítgass engem. Kettőnk közül te csaltál meg engem. Egy baráttal vagyok , legyen ennyi elég. Majd holnap megyek. -ezzel lenyomta a telefont majd pedig hozzávágta azt a falhoz.
-Szerintem ma ezt inkább hanyagoljuk-szólaltam meg és számba haraptam gyengéden.
-Lehet ez a legjobb ötlet.-simitotta hátra a haját majd pedig mellém dőlt. -Én sajnálom. Ezt nem így terveztem. Én csak...veled akartam lenni. -szomorodott el, és magára húzta a takarót. Szorosan ölelt magához és apró cseppek kezdték elhagyni hazel íriszeit.
Hirtelen ért így csak arcát kezdtem simogatni ,míg ő a vállamon sírt. Éreztem, hogy az elmúlt éveinek emlékei hagyják épp el szemeit én mégis vele akartam lenni. Most és mindig.
-Semmi baj. -szólaltam meg mikor már lassan kezdett megnyugodni.- Nem kell felvállalnod azt, hogy ismerjük egymást. Nem kell ,hogy bárki tudjon rólunk. De kérlek...ne hagyjuk ezt veszni. -haraptam be a szám.-Fontos vagy nekem!-azzal a lendülettel megcsókolt.
-Te is fontos vagy nekem Ezra.-mosolygott majd pedig átkarolta a derekam. -pihenjünk rendben?-kérdésére nekem csak egy bólintásra futotta, hiszen zavaromban egy szót sem tudtam kibökni. -Kérlek legyél a titkom Ezra Becker.
-Boldogan. -mosolyogtam majd apró csókot nyomva a szájára kezdtünk el pihenni egymás karjaiban.
To be countine...
Sziasztok...4 hónap telt el az utolsó bejelentkezésem óta... Igazából magyarázkodhatnék miért nem posztoltam (laptop, telefon problémák) deee nem fogok. Igyekszem lassan visszatérni és meg is hoztam a következő részt. Remélem tetszett. Ha igen akkor nyugodtan jelezzétek. Nem ígérek következő időpontot, de igyekszem minél előbb hozni. Ennyi lettem volna. Sziasztok!
KAMU SEDANG MEMBACA
Ő vagy én?
RomansaMi történik akkor, ha egy párkapcsolatban lévő leszbikus lány egy leszbibárba téved? Hát semmi jó. Főleg ha többet iszik a kelleténél és egy gyönyörű lány a pultos. És, hogy ezt én honnan tudom? Én is így jártam. A nevem Ezra Becker. És ez az én tör...