-Boldogan. -mosolyogtam majd apró csókot nyomva a szájára kezdtünk el pihenni egymás karjaiban.
Reggel a nap lágyan cirógatta a bőröm, mikor egy ismerős illat csapta meg az orrom.
Bailey mellettem feküdt, a karja pedig a derekamon pihent. Halkan szuszogott, innen tudtam, hogy még alszik.
Felemelve a kezét, lehető leghalkabban keltem ki az ágyból és mentem ki az ajtón ami mögött egy konyha várt rám.
Gondoltam miért ne, előkerestem két bögrét, a vízforralót és a kávét. Meglepő módon mindent megtaláltam.
Magamban letisztáztam, hogy a lány valószínűleg mielőtt elhozott volna azért bevásárlást tartott, majd elkészítettem két kávét.
Mikor a második csészébe öntöttem a vizet, a hálószoba ajtó hangosan kivágódott és egy pánikoló Bai lépett ki rajta.
-Hát itt vagy.- sétált hozzám majd átölelt hátulról.-már azt hittem meggondoltad magad és leléptél.-húzott közelebb magához, majd egy puszit nyomott a hajamba.
-Veled kapcsolatban? Soha. - mosolyogtam el és egy csókot nyomtam az arcára. - Csináltam kávét mindkettőnknek-adtam a kezébe az egyik bögrét, a másikat pedig én magam vettem el.
-Köszönöm! Egy angyal vagy!-mosolygott majd bele ivott a még gőzölgő lébe.
Csendben ittuk az italunk, miközben madarak csicsergését hallgattuk. Csak néha szólaltunk meg egy két szót, mégis ez a csend egy volt, a kellemes fajtából.
Mikor befejeztük, visszasétáltunk a szobába melyben aludtunk, és öltözni kezdtünk.
Már az ingem gombjaival bajlódtam, mikor egy kart éreztem még a derekam körül. Bailey egy apró csókot hintve a nyakamra fogta meg a kezem és emelte el az ingemtől azt.
-Mi... Mit csinálsz? - suttogtam, miközben az eddig sikerült becsatolt ingem kapcsolta ki.
-Tegnap este megzavartak minket. Gondoltam befejezem amit elkezdtem. -mosolygott majd az anyagot legúzva vállaimról kezdte el csókolni azt.
A kezem a tarkójára vezettem, miközben ő még mindig a hátam mögött állva puszilgatott, majd egy gyors mozdulattal fordított meg szembe vele.
Megcsókolt majd elkezdtünk az ágy felé hátrálni, miközben az eddig karjaim takaró anyag egy szempillanat alatt esett le a földre.
Hirtelen egy apró lökéssel szakította meg a csókunk én pedig egyenesen a puha párnák közt találtam magam, miközben a lány felém mászott és két kezem az ő egyével fogta le a fejem felett.
Lassan csókolt, majd újra áttért a nyakamra. Oldalra hajtva a fejem segítettem neki, hogy könnyebben hozzá férjen, mire éreztem, hogy a bőrömbe mosolyog.
Aprót harapott a bőrömbe én pedig egy halk nyöszörgéssel díjaztam a mozdulatát.
Nyakamról áttért a kulcscsontomra amit puszikkal kezdett el belepni.
Viszont ezt is elég gyorsan megunta és inkább a mellkasom kezdte csókokkal halmozni. A hangom itt már nem tudtam visszatartani, ezért egyre több sóhaj hagyta el a szám.
-Kiengedheted azt a gyönyörű hangod kislány. Senki nincs a közelben. - suttogta egyenesen a fülembe, majd a mellbimbóm szájába véve kezdte el izgatni azt. Bár szavai engedélyként szóltak hangjában mégis volt valami ami miatt inkább hatottak parancsnak szavai. Hangom teljesen kiengedve nyögte fel ő pedig gyorsított csókjain.
Lassan engedte el a kezeim én pedig egyből a hajába vezettem. Tenyerét félve helyezte kulcscsontom vonalába, majd rám nézett engedélykérő tekintettel. Én értve a célzást emeltem feljebb az állam ő pedig hatalmas kezét a nyakamra helyezve szorított rá gyengéden.
Melleim kényeztetését abba hagyva hajolt vissza ajkaimhoz, és egy csókot nyomva rá kezdett újra le haladni.
Ezúttal a hasam kezdte csókokkal behinteni és egyre lejjebb és lejjebb hajolt.
Elérve a nadrágom szegélyét, léghúzta rólam majd fehérneműmön keresztül kezdett apró puszikat nyomni a csiklómra, mire éreztem, hogy egyre nevesebb leszek.
Valószínűleg ő is érezte a feszültséget önmagán hiszen gyorsan vette le a felső testét takaró anyagokat majd pedig a nadrágját is.
Lekapta rólam az utolsó takaró anyagot is majd lassan apró csókokat kezdett adni szeméremdombomra majd egyre jobban haladt lefelé.
Kezét élvezte nyakamról és combomra helyezve azt egy kicsit jobban széthúzta a lábaim majd teljes egészében végig nyalt nemi szerveremen.
Hirtelen mozdulatától a nevét nyögtem fel.
Erre nála pattanhatott el valami hiszen levéve alsóját húzott az ölébe és pont úgy ültetett, hogy összeérjünk.
Erre mindketten felnyögtünk, és Bai lassan mozgatni kezdte a csípőm az ölébe.
Ha eddig azt hittem az eddigieknél jobbat nem tudná biztosítani ezennel kijelenthettem, hogy tévedtem.
Szobát hangos nyögéseink töltötték tele, miközben egy percre sem hagytuk abba a mozgást.
Megcsókolt ám, miközben éreztem, hogy az orgazmusom egyre inkább épül fel alhasamban, és egyre hangosabb sikolyok hagyták el a ajkaim.
Bailey egyre gyorsabban kezdett mozogni és ezért én is gyorsítottam.
Nem telt sok időbe mikor hirtelen elélveztem így partnerem a hátamhoz nyúlt és így tartva mozgott tovább, hogy ő is el tudjon menni, ezzel pedig az én orgazmusom nyújtotta egyre hosszabbra.
Mikor kicsit lenyugtattam szervezetem újra mozogni kezdtem én is, a lány pedig egyre hangosabbsn nyögött vagy épp mordult fel.
Újabb élvezés kezdett el a hasamban felépülni amit hiába nyugtattam éreztem, hogy hamarosan kitör és újabb hullám veszi át az irányítást testem felett.
-Bai én mindjárt...
-Ne aggódj, én is-suttogta és egy állati sebességre váltott. Hamarosan pedig mindketten egyszerre élveztünk el.-Ez... Rohadt jó volt.-mondta majd közelebb húzott magához.
-Egyet kell értenem.-bújtam ölelésébe.-Dee lassan indulunk kell. - húzódtam el, ő pedig egy bólintás kíséretében öltözni kezdett.
Nagyjából 20 perc múlva már a kocsiban ülve mentünk hazafelé levakarhatatlan mosollyal az arcunkon.
TO BE CONTINUE...
Sziasztok! Megérkeztem a következő résszel. Ha tetszett, nyugodtan jelezd egy vote-tal, vagy egy kommenttel. Köszönöm ha végig olvastad. A helyesírási hibákért utólag is elnézést! Ennyi lettem volna. Sziasztok!!
YOU ARE READING
Ő vagy én?
RomanceMi történik akkor, ha egy párkapcsolatban lévő leszbikus lány egy leszbibárba téved? Hát semmi jó. Főleg ha többet iszik a kelleténél és egy gyönyörű lány a pultos. És, hogy ezt én honnan tudom? Én is így jártam. A nevem Ezra Becker. És ez az én tör...