22.časť..... kde je ? ..

65 5 0
                                    


***

,,...áno Marcus mám doklady!" kričala som na môjho veľkého brata, ktorý má asi viac starostí ako ja. Počkať...to sa vlastne nedá. Nikto v tejto situácií nemá viac starostí ako ja.

,, A máte...." ani niestihol dopovedať vetu a ja som mu už naspäť kričala,, Áno !! Marcus... máme všetko !Nemusíš si robiť starosti."

Obúvam si moje vansy aj snažim sa ignorovať Marcusove otázky. Skoro všetci známi sa s nami prišli rozlúčit Amy, Haily, Emma, Rick, Adell a aj Scott. Ak mám opísať môj vzťah so Scottom.... ja ani neviem či to mám nazvať vzťahom, skôr by som to nazvala kamaráti s výhodami. Ale to ma teraz netrápi. Trápi ma ten prijebany Styles.

Ale späť do reality. ,,Tak Vanes, poď k Liz! Odfotim vás! " kričala na mňa Amy, ktorá práve uložila posledné tašky do kufra. To by nebola moja teta Amy,keby nemala všetko odfotené.
Ako poslušne dievčatko som išla k Liz a vzala som si ju na ruky.

,,A teraz zakričte. ...One Direction! "

Zopakovali sme po Amy. Snažila som si na tváry zanechať veselý výraz.

,,No poď sem" povedala Emma, roztiahla ruky a sa som ju hneď objala.

,, Keď ti niečo spraví, prísaham bohu, že mu prídem nakopať jeho riť a je mi jedno, že budem musieť preplávať Atlantický oceán " povedala vážnym hlasom a ja som sa musela pri jej poznámke pousmiať aj keď mi ta celá situácia s turné a s Stylesom tlačila slzy do očí.

,,Opatruj sa. " povedal Rick a taktiež má objal.

,,Budeš mi chýbať zlato " povedal Scott a dal mi pár vášnivých bozkov.

,,Šťastný let a hlavne si to uži! !" Ako s poslednou som sa lúčila s Amy.

Nastúpila som do auta a posledný krát som im zakívala. Zbadala ako nás ešte Amy odfotila. To som si mohla myslieť.

Marcus ešte zatrúbil na pozdrav a mohli sme vyraziť na letisko.

Obzrela som sa dozadu za Liz a jej oči priam žiarili od šťastia. Takto som ju už dávno nevidela. Oprela som sa o sedadlo, zavrela som oči a započúvala som sa do pesničky od Christiny Perry.Human. Pri tejto pesničkesom mala vždy zimomriavky.

* * *
Cesta trvala takých 15 minút plus ďalších 10 kým Marcus našiel voľné miesto na parkovisku.

Keď sme konečne prišli na letisko, tak sme mali podľa pokynov, ktoré som dostala emailom, vyhľadať muža V čiernom a so sluchadkom v uchu. Lenže takých tu bolo veľa.

,, Slečna. . . . . Vanessa Collins? " ozval sa hrubý hlas za mojim chrbtom.

,, Áno? " otočila som sa a zbadala som muža, ktorého sme asi 10 minút hľadali.

,, Vaše lietadlo vás čaká na pristavacej dráhe. " dodal.

,, Tak a je čas na sa rozlúčiť. " povedal Marcus a zobral Liz na ruky. Niečo jej šepkal, ale zachytila som len,že ma má poslúchať.

Keď ju položil hneď som sa mu hodila okolo krku.

,, Vaness! Hneď ako dorazite tak mi zavolaj. A nezabudni dať Liz lieky na alergiu. A hlavne si na seba dávajte pozor! Je ti to jasné ? !"

,, Áno Marcus.. neboj nezabudnem. " povedala som a dala som mu bozk na líce. Snažila som sa vyznieť presvedčivo, pretože ako sa poznám tak na to rýchlo zabudnem.

Chlap , ktorého meno nepoznám nám zobral naše dva veľké kufre a pomaly sme išli na pristavaciu dráhu. Čakala som , že budeme musieť prejsť detektor kovov či čoho, alebo ísť na recepciu pre nejaké informácie alebo niečo také. ... ale nič .Išli sme rovno na dráhu.

Ten chlap si môjho pomäteneho výrazu musel všimnúť, pretože povedal , že si S tými vecami nemusíme robiť starosti, že ich tým to zariadil.

Keď sme prišli na pristavaciu dráhu, čakalo tam na nás veľké, ale naozaj veľké lietadlo, na ktorom bolo veľkými čiernymi písmenami napísané One Direction....Ako inak.

Čím sme boli bližšie k lietadlu, tým mi čoraz viac búšilo srdce. Dlane sa mi začali potiť. O môj bože, hlavne dýchaj Vanessa, hlavne dýchaj! ..

Aby som trochu uklidnila, tak som sa pozrela na Liz , ktorá bola vysmiata od ucha k uchu.

Stúpali sme po schodoch až sme sa dostali do lietadla. Liz išla ako prvá.

,, Vitajte na našom turné! !" Zakričalo niekoľko chalanov. .no ja som mala pohľad zaboreny do zeme. Nechcela som sa na nich pozerať, keď tam je on.

Po pár minútach som sa odvážila zdvihnúť pohľad.... uvidela som blonďavého chlapca s modrými očami , dvoch chlapcov s hnedými vlasmi , chlapca s tmavými vlasmi a tetovaniami na rukách, .... ale on....ON TU NEBOL!!!!!

NEW!! Tak čo hovoríte? ? ... Čo si myslíte, prečo tam Harry nebol? Pls COMMENT and VOTE :*

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat