,, A ty tu čo chceš ?!" spýtala som sa hnusným tónom chalana s dlhými hnedými kučeravými vlasmi.
,, Prišiel som sa ospravedlniť" povedal milším tónom a spoza chrbata mi podal kyticu ruží.
,, Ospravedlniť? A....a z kade vlastne vieš kde bývam ???" povedala som . Na jeho odpoveď som bola veľmi zvedavá.
,, Mám svoje kontakty " povedal jeho chrapľavým hlasom .
,, Aha . A to ospravedlnenie ? " povedal som a pozrela som sa na tú obrovskú kyticu ruží.
,, Jaj no. Vaness prepáč,že som sa choval ako totálny magor a hneď som sa vám neospravedlnil. A ako ospravedlnenie ťa pozývam na večeru. " povedal .
,, To že si debil ťa neospravedlňuje. A dnes mám už iné plány." povedala som .
,,Nejaký problém?!" ozval sa Scottov hlas. Obidvaja sme náš zrak prevrátili naňho a povedala som
,,Nie. Tebto pán je už na odchode." a môj zrak opäť padol na Stylesa.
,
,Ešte sme neskončili. " šepol a pomaly odišiel naspäť do auta.
,, Ahoj Scott! Počkáš chvíľku ešte sa musím prezliecť." povedala som Scottovi ,keď sme vošli dnu do domu.
,, Ahoj . Jasné počkám. A nebol to náhodou Harry Styles?! " opýtal sa a prstom ukázal na dvere.
,, Áno bol . Už to nechaj tak hádam si nenecháme zkaziť večer nejakým debilom." povedala som a vyšla som hore do izby.
Nakoniec som sa rozhodla si dať čierne rifle , čierne tielko a na to som si nechala rozopnutú červenú košelu. A obula som si čierne balerínky.
,, Vyzeráš úžasne." pochválil ma Scott a ja som sa začervenala.
,, Ďakujem. Môžme ísť?" povedala som . On len prikívol a ako pravý gentleman mi otvoril dvere.
Ešte som zamkla. A nastúpila som do jeho auta.
,, A kam vlastne ideme ?" spýtala som sa po desiatich minútach cesty.
,, Nechaj sa prekvapiť." povedal a ja som sa zasmiala.
**
,,Bowling? " povedala som ,keď sme zaparkovali auto pre klubom.
,,Áno. Hádam s tým nemáš žiadny problém?!" povedal .
,, Nie nemám " povedala som so smiechom.
,, Nazdar Tom ! Priprav nám dráhu číslo tri." povedal Scott sympatickému barmanovi.
,, Ako povieš Scott. " povedal barman.
,,Aké číslo topánok vám mám doniesť?" spýtal sa ma Tom.
,, 37 prosím" odpovedla som a moju pozornosť zaujala skupina mladých ľudí ,ktorí hrali bowling.
,, Musím ťa upozorniť, že v bowlingu som dobrá." povedala som a usmiala som sa .
,, Už sa bojím " povedal Scott a zobral si guľu a hodil ňou. Zhodil skoro všetky ale jedna mu ostala.
Na druhý hod sa mu ju nepodarilo zhodiť a ja som sa uštipačne zasmiala
,, No predveď sa." povedal a ja som zobrala guľu a hodila som s ňou.
Samozrejme som zhodila všetky. :-) Ako inak. Scott mi zatlieskal a povedal ,, To bola náhoda"
**********
,, Musím uznať, že si ma v plnej čiare porazila" povedal Scott, keď ma išiel odprevadiť k dverám.
Stáli sme pred našimi dverami a len tak sme sa na seba pozerali
,,To trápne ticho" povedala som a on sa zasmial.
Čakala som kým urobí prvý krok. a pobozká ma. Asi mu Emma hovorila o mojej minulosti O Andym a tak sa bojí ako zareágujem. Alebo neviem. Len nech tam už len tak nestojí .
,, Potrebuješ príkaz na to aby si ma pobozkal." vyšlo zo mňa. Na to sme sa obidvaja zasmiali.
Scott som ku mna pomaly priblížil a pobozkal ma. V bruchu som opäť mala ten pocit. Ale nebolo to také ako pri Andym. Andyho som hrozne milovala.Bože. Prečo myslím na Andyho, keď sa bozkávam so Scottom?!
Jeho ruky som zacítila na mojich bokoch a ja som automaticky dala ruky na jeho krk.
,,... Už som sa bála, že to neurobíš." povedala som pomedzi naše bozky.
,, Sorry,že ruším, ale rád by som sa dostal do vlastného domu" ozval sa Marcusov hlas a my sme sa odstúpili.
,, Ďakujem" povedal a vošiel dnu.
,, Ako dlho tam stál?" spýtal sa ma Scott .Tú istú otázku som si kládla aj ja.
,, Netuším " povedala som a obidvaja sme sa na to zasmiali.
,, Ja už radšej pôjdem" povedal.
Ja som len slabo prikívla a dali sme si bozk na rozlúčku.
**
,, Kto to bol? Ako sa volá? Koľko má rokov?" ovalil ma otázkami Marcus, keď som vošla do domu.
,, Volá sa Scott . Má 21 a práve sme sa dali dokopy." povedala som a nemohla som sa prestať usmievať.
,, Neni mi sympatický" povedal a to som ho už nevnímala, pretože som išla do svojej izby.
NEWWW!!! Baby sorry, že mi to tak trvalo a že je krátka :( ale veľmo to časovo nestíham. A čo si myslite o tejto časti :D Ďakujem za vote a napíšte do comentu čo si myslíte o tomto príbehu a o tejto časti :)))) I LOVE YOU ALL :***
PS: sorry za gramatické chyby :DDDDD