1.časť ..... Obrázok .....

595 25 3
                                    

............... " Vaness!  Vaness!  Vaness! " počula som Elizabethin krik , ktorý vychádzal z jej izby. Celá vyplašená som bežala hore schodmi s otázkou " Čo sa stalo ?! " Otvorila som dvere do jej izby a na zemi som uvidela porozhadzované pastelky. Liz sedela za stolom celá špinavá od farieb.  Bola špinavšia, ako keď je čokoládu.

" Liz ?? Čo si preboha robila ? " spátala som sa jej.

" Ja .. som ..len...kreslila...obrázok " koktavo mi odpovela a sklonila hlavu... Obrázok ? Vážne ? Len kvôli obrázku ma volala?  Nič viac?

" Len som chcela som chcela aby si sa naň pozrela  " povedala jej medovým hláskom a podala mi obrázok. Na obrázku bola rodina. Očividne naša . Bol tam ocko, ja , Marcus, Liz a aj mama . Pri pohľade na tento obrázok sa mi do oči nahrnuli slzy

" Je to veľmi pekné Liz" pochválila som ju .

"Ďakujem. ... Chcela by som som ho ukázať mamičke" povedala a ja som sa k nej priblížila bližšie a chytila som jej  malé zafúľané ručičky.

"Liz , ale veď  vieš ,že mamička už nieje medzi nami"  povedala som jej a jednou rukou som jej prešla po jej líci.

"Ja .. viem ...ale chcela by.. som jej ho naniesť na hrob " povedala so smutným hlasom a v jej očiach som uvidela trblietajuce sa slzy, ktoré pomaly stekali po jej líci

" Dobre . Pôjdeme aj s Marcusom. Len prosím neplač. " pristúpila som bližšie k nej a silno som je objala .

******************

Cesta trvala dosť dlho, pretože sme mamu pochovali v dedine kde vyrastala "Holmes Chapel".

 " Mami pozri čo som ti nakreslila" povedala Liz a z rupsaku vytiahla pokrčený papier. Eliz sa začala rozprávať s mamou ako keby bola vedľa nej. Musím priznať , že niekedy ,keď sa pozerám na jej fotku tak sa s ňou začnem rozprávať aj ja .

"Liz! choď prosím napustiť vodu do flašky polejeme kvety" povedal Marcus a pozrel sa na mna  s vážnym výrazom.  Z čoho som hneď  vyčítala ,že mi chce nieččo dôležité povedať .

"No tak hovor, čo sa deje ?! " povedala som

"Volal som tete Amy.  A súhlasila, že si na 2 týždne zobere Elizabeth k sebe" povedal jeho vážnym tónom. "Aby sme mohli vybaviť veci okolo dlhov, školy, práce a tak... " pokračoval .

Musím uznať, že môj brat má riešnie na všetky krízové situácie takže som nemala dôvod namitať.A  Liz bude veľmi rada,že pôjde k tete Amy .

****

"Tak teda ahoj a mysli na mňa . Večer Vám zavolám" povedala som , keď som sa práve lúčila s Liz.

 Posldný krát som jej zakývala a s Marcusom sme vyrazlili naspäť do Londýna.

Už sme skoro vyšli z Holmes Chapal no v tom nám do cesty vbehol čierny Rang Rover .........

NO A JE TO TU ! 1. časť čo hovoríte???? :))) PLS každy coment poteší :D

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat