23 . časť. ..Mrzutý Liam

80 4 3
                                    

...Na jednej strane som bola rada, že tu nebol, ale na druhej strane som mala obavy,...strach. ... slovami sa to nedá ani posúdiť. ...

,, Harry sa veľmi ospravedlňuje, že nemohol prísť, pretože musí vyriešiť ....akútnu záležitosť. Ale neboj , v hoteli nás bude čakať. " povedal sympatický chalan s blond vlasmi.

Akútna záležitosť ?!?!?!?!..... akú môže mať on akútnu záležitosť !? ....O jasné myslí tu noc, kedy má skoro znásilnil! To ma mohlo napadnúť! Som VEĽMI zvedavá, ako to chce vysvetliť . Bodaj by ten hajzel dostal to čo si zaslúži! Basu! ...ale on a basa ?? Nie nie nie... Má toľko peňazí, že sa z toho ľahko vyseká. Ale čo povie ???.. Povie pravdu ? .. To pochybejem! Bola by to obrovská diera do kariéry, nielen jeho ale aj celej skupiny. To by neurobil. Tak ako sa chce z tohto vysekat? ... ..

,, Ahoj vítaj u nás . Ja som Niall. " vyrušil má z mojich myšlienok sympatický blonďačik. Musím uznať , že je aj pekný.

,, ...mm ...ahoj. .ja som Vaness " odpovedala som a na to sme sa objali.

Takto som sa zoznámila aj s ostatnými zo skupiny. Louis vyzerá byť celkom sympatický a so zmyslom pre humor. Zayn...Zayn je... celkom atraktívny. ..VEĽMI atraktívny . A Liam. ..On mi zas príde ako úplný opak. ..no je pekný. .ale za to ne sympatický.

***
,, O 5 minút priletime " oznámil mi Niall, ktorý si ku mne prísadol asi tak V polovici cesty. Dozvedela som sa o ňom dosť zaujímavých vecí. Napríklad, že pochádza z Írska, má jedného brata a tiež synovca.

Liz je celá rozžiarena. . Momentálne sedí na Zaynových nohách a spoločne s Louisom o niečom klebetia. A Liam. .Ten sedí na zadnom sedadle so slúchadlami na ušiach. ...Úplne odrezaný od sveta.

Zaťial čo som blúdila v mojich myšlienkach, sme stihli aj pristáť.

,, No poď kráska. ..je čas vystupovať. " usmial sa na mňa Niall. Trocha ma jeho oslovenie zaskočilo. .kráska. .takto ma naposledy oslovil ..Andy. ..nie nie. .naňho teraz nemôžem myslieť.

Hneď ako sme odišli z letiska, obklopilo nás desiatky novinárov. Z každej strany sa ozývalo cvakanie fotoaparátov a bleskov. Cez tie blesky som nevidela na cestu. Niekto si musel môjho zúfalého výrazu všimnúť, pretože má niekto schmatol za ruku a viedol ma. ..ani neviem kam. Pomedzi blezky som zbadala siruetu veľkého čierneho auta. Keď som sa posadila, snažila som sa zaostriť aby som zistila s kým tu som. Ale márne.

,, Nevidíš čo ? " ozval sa hrubý hlas vedľa mňa. Bol to Liam. Aspoň myslím. Na jeho otázku som len príkivnem.

,, Preto nosíme okuliare. ." Povedal bez štipky súcitu. Veď preňho je to bežné stretávať sa s fotografmi. ..ale pre mňa nie..Mohol by to pochopiť. Aj on nejak začínal. .ale ja samozrejme niesom celebrita.

Po pár sekundách som už konečne začínala vidieť. Bola som dosť prekvapená, keď som zistila , že v aute som len ja a Liam ( môj odhad bol správny ).

,, Kde je Eliz? " toto vyzerá na nad prvý rozhovor. Aj keď sa mi s ním vôbec nechce rozprávať, musím vedieť kde je moja malá sestrička.

,, Išla s chalanmi v druhom aute "

,, A prečo nešla s nami? Ved sme len dvaja. ."

,, ....to si vždycky takáto. ..ukecaná? !" Povedal pomedzi zuby.

Ukecaná? !? Však som mu položila len dve jednoduché otázky. To je preňho také
ťažké mi na ne odpovedať? !.. Čo ma ten človek za problém. .. Ja si len robím starosti o svoju sestru. .to je hádam normálne ..nie ?!

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat