Moje telo sa chvelo ešte viac ako pred tým. Bola som z toho.... všetkého vykoľajená. Polonahý Harry Styles, je len pár centimetrov od mojich pier. A k tomu, tá jeho veta ,, A ako dezert...." ani nechcem vedieť ako tá veta mala pokračovať. A .... a čo si to ku mne vlastne dovoľuje! Myslí si , že keď som uňho na noc, tak sa mám s ním vyspať?! Som zadaná žena! No..., ak sa to tak dá nazvať. Skôr by som povedala, že to je kamarátstvo s výhodami.
,, Žiadny dezert nebude!" povedala som so zaťatými zubami a ruky som dala na jeho hrudník, čo najsilnejšie som doňho zatlačila , v snahe odstrčiť ho čo najďalej odomňa. Čo sa mi aj podarilo.
Ako stál približne dva metre odomňa , na jeho tvári sa objavil slabý úsmev.
,, Ale, no tak ... veď si užijeme" povedal a opäť prešiel ku mne a jeho ruky som zacítila na mojich bokoch.
Zahrával sa so mnou.. A to sa mi nepáčilo.
,, Už som ti povedala, že NIE!" povedala som s vyšším tónom a moja ruka zasiahla jeho líce. Jeho hlava bola mierne otočená doprava. Pomalými krokmi odomňa ustupoval. Jeho sánka bola silno zovretá a jeho hrudník sa čo raz rýchlejšie pohyboval.
Pohľad opäť presmeroval na mňa. No teraz to nebol, ten jeho úškrn. Teraz sa mračil.
Jeho oči boli tmavé.
Ostalo medzi nami ticho. Počula som len jeho zrýchlený dych.To ticho ma do slova ničilo.
Nevedela som čo spraví. Čo povie? Ako zareáguje? Nevedela som čo mám od neho očakávať!
,, Takže nie?!?...." povedal hrubým hlasom. Moje srdce bilo ako splašené. Čo má v umysle?
,, Vďaka mne, nemusíš spať niekde na ulici!.." povedal silným hlasom, sánku mal stále napnutú a mierne vykročil vpred. Mala som zmiešané pocity. Nepoznám ho dlho, takže neviem čoho všetkého je schopný. A ako ďaleko je schopný zájsť, kým nedostane to čo chce?! Mala som toľko otázok. No ani na jednu som nemala odpoveď. Ale.... čoskoro to zistím.
Z jeho hrubého silného hlasu , som zistila, že bol naštvatý... a to poriadne.
Radšej som mu nemala dať tú facku. No , zaslúžil si jju. Za to ako sa ku mne správa, ako k nejakech šlapke. Za to , že môže spať s každou.... nemusí aj so mnou!!!
Moje oči behali od Harryho na dvere do mojej izby , vlastne.... je to jeho izba.
Pomalými krokmi som sa snažila dostať do izby. No stále som sa pozerala na Harryho, ktorý kráčal zamnou.
,, A ty!... Nie si mi ochotná...mi dať.. jeden posratý SEX!" kričal. Jeho slová mi vyrážali dych.
,, Tak takto to nepôjde!" pokračoval. Teraz som sa ho už bála. Čo keď ma znásilni? Bol by toho schopný ? Načo som k nemu šla ?! Radšej som mala zostať niekde na ulici. Ako tu! Som ja ale sprostá krava.
Emma
,,Mmm.... Rick .. prestaň. Dole je moja mama" povedala som so smiechom Rickovi , ktorý sa mi snaží sťiahnuť moje kraťasy.
Už asi hodinu sa takto so mnou zahráva. A vôbec mu neprekáža , že dole je moja mama.
,, No a ? Tak budeme potichu" povedal a dal mi sladký bozk na pery. Ako to u nás býva zvykom , začali sme sa vášnivo bozkávať.
,, Počkaj zlato, musím si odskočiť." odtiahla som sa od Ricka a venovala som mu ešte jeden bozk.
Rýchlejšími krokmi som sa presunula do mojej kúpeľne. Nechcela som nechať Ricka dlho čakať. Pomaly som zisťovala, že som na Rickovich perách závislá.