21.časť......What now?....

97 10 4
                                    

V tom momente sa akoby zastavil celý svet. Moje strdce bilo čo raz silnejšie a moje oči stále behali po tých písmenách.

,, Vaness?" šepla Emma a slabo ma drgla do ruky. Asi po minúte, som konečne otrhla zrak od novín. Pozrela som sa na Emmu. Bolo na nej vydno , že si o mňa robí starosti. A to som nechcela.

,, Prepáč." povedala som so slzami v očiach a utekala som hore schodmi do kúpelne.

Zamlkla som dvere a oprela som sa o umývadlo . Nevedela som čo mám robiť. Ako sa mám tváriť.

,, Vaness... Otvor!" klopala na dvere Emma. Chvíľu som váhala no nakoniec som jej otvorila. Hneď ako vošla do kúpelne , ma začala silno obímať.

,, Ja nemôžem. ... nemôžem." hovorila som pomedzi vzlykmi.

,, To je v poriadku...... počkaj čo nemôžeš?" spýtala sa s údivom a jemne ma od seba odtlačila aby mi videla do očí.

,, Nemôžem ísť s Liz na to turné. Nezvládnem to.. nezvládnem sa pozerať na ... NEHO .. a tváriť sa, že je všetko v poriadku."

,, A čo chceš teraz robiť ?" spýtala sa Emma. No na jej otázku som ani nemala odpoveď.

,, Netuším." povedala som a utrela som so slzy, ktoré stekali po mojich lícach.

Harry

......

,, Tebe načisto preplo?! Ty si neuvedomuješ!? Čo si spôsobil ?!" už pól hodinu mi Paul a chalani hučia do hlavy , že čo som všetko spôsobil.

,, Dajte mi už pokoj ! " skrýkol som na nich a utekal som do svojej izby, ktorú som zdielal s Louisom.

Hodil som sa do postele a hlavu som položil do mäkkého vankúša.

,, Harry ?? " začul so Louisov hlas vedľa mňa.

,, Vypadni !" skrýkol som naňho.

,, Je to aj moja izba" odvetil Louis.

Radšej som bol ticho. Nechcelo sa mi s nikým rozprávať. A aj keď to je Louis.

Chvíľu ostalo ticho..... čo som bol dosť prekvapený, keďže som bol na izbe s Louisom. Určite niečo chystá. A myslel som si správne. Ani som sa nenazdal a už som zacítil prudký nával studenej vody na moje telo.

V momente som sa postavil...,, Louis! Ty debil!" skrýkol som naňho a vražebne som sa naňho pozrel. Pohľad mi opätoval... a len tak sme na seba hľadeli. Na Louisovi bolo vidieť,že ma chce rozosmiať, no ja som sa snažil mať kamenný výraz. No to sa mi samozrejme pri Louisovi nikdy nepodarí.

Obidvaja sme sa začali na celú izbu rehotať. No mne to nevydržalo dlho , a smiech vystriedala bolesť hlavy.

,, Ach... Styles. Čo si to porobil ?" Louis zmení tón hlasu na starostlivého otca. V tom okamihu sa snažím spomenuť si na minulú noc no márne. Neviem si vybaviť ani jeden moment.Musel som to riadne prehnať. Ale z akého dôvodu??!

,,Louis.. ak ti mám pravdu povedať...na nič si nespomínam. " poviem chrapľavím hlasom.

,, Samozrejme. To by nebol Harry Styles." povie Louis so smiechom a na jeho poznámke sa músim pousmiať, ale hneď to oľutujem.

Sadnem si na posteľ a hlavu si dám do dlaní. Takto som sa nedoriadil ani nepamätám. Moju pozornosť zaujali chalani, ktorí vpálili do mojej izby....teda do našej. Zayn zobral do rúk ovládač od telky a hneď ju zapol. ,,Toto musíte vidieť" .. s Louisom naňho hádžeme nechápaví pohľad a on ukáže ovladačom na telku.

,, Celý svet rozpráva o škandáli Harryho Stylesa. Všetkých nás prekvapilo jeho správanie cez túto noc. Však posúďte sami.....,, Vy svine ! .... Môžem mať každú ! Mne nikto neodolá! Nikto ! ... Ale.... bacha na to ! Jedna sa predsa len našla! Vanessa ! Ona jediná! Ako len mohla! Mohla mať mňa! MŇA! Ale on asa tohto tela vzdala ! A to trpko oľutuje! ... Počuješ ma ty suka! To oľutuješ!...." ....takto ho nikto nespoznal. Všetci ho vnímali ako idola dievčat. Zmenili na svojho miláčika názor ? A kto je tá Vanessa ? .. zaťial sa k tomu nikto z One Direction nevyjadril.. ostante s nami a budeme vás informovať ."

Do riti Vanessa!! Už som si spomenul na každý detail, ktorý sa udial minulú noc. Hlavou sa mi prelievajú výčitky svedomie.. takto som na seba nasrátý ešte nebol. Ak som mal u nej nejakú šancu , tak je už preč. Nemal som na ňu tak vybehnúť.

,, No Styles... veľa šťastia." potľapkal ma Liam po chrbte a odišiel z izby aj so Zaynom. Ostali sme tu len ja Louisom a Niallom. A je to tu idem si vypočuť rady od všeho mocného Nialla. Na Niallove rady by som tu museli sedieť do zajtra raná.

Niall mi tu už pól hodinu dáva rady ako sa mám vyhnúť otázkam novinárov, čo mám povedať fanúšikom.... ale jediné čo ma trápi je čo poviem Vaness. Ona mi nikdy neodpustí. Správal som sa ako... to sa ani nedá popísať. Mohol by som na seba nadávať celý deň.

Do riti!!!! Však ona má prísť na naše turné aj s jej sestrou. Ako sa na mňa po tom ča sa stalo dokáže pozrieť. Ak teda vôbec príde. Keď sa rozhodne prísť, celé dni sa budem snažiť aby mi odpustila. Čo bude dosť ťažké. Dosral som to na plnej čiare. Ja a moja nedočkavosť!!!!!

Vaness

...Čo chcem robiť? ...táto otázka mi behá po rozume už celé hodiny. Neviem, nedokážem si predstaviť čo budem robiť.

Emma s Rickom ma na môj príkaz vezú naspäť domov. Sedím na zadnom sedadle a jediné čo vnímam je piesne z rádia, ktoré presne vyjadruje moje pocity.

Rick zastane pred našim domom. Všimnem si, že tu má Marcus auto, čo znamená, že je už doma.

,, Ďakujem za odvoz" poďakujem sa Rickovi a Emme.

,, Za máličko...a Vaness, keď sa budeš cítiť lepšie zavolaj mi" povie Emma s ľútosťou v hlave. Ja je len príkivne a rýchlo sa vyberem k dverám zazvoním a čakám kým mi príde niekto otvoriť. Po dvoch mínutách mi príde otvoriť rozospatý Marcus.

,, Ty nemáš kľúče?!" povedal unavenym hlasom a ustúpil sa mi .

Rýchlo som vošla a utekala som rýchlo som utekala do svojej izby, kde som sa zvalila na posteľ.
**
,, Vaness! Vaness! Vaness! " Skákala mi Liz po posteli.
,, Čo... Čo sa deje? " Povedala som unaveným hlasom. Nechápala som Z čoho tak vyšiluje.
,, Musíme sa baliť. Pozajtra už odchádzame!" V tom momente bola ako vygumovaná. Ani za nič som si nevedela spomenuť kam máme ísť.
,, Liz. ...Liz ..Brzdi! Kam máme ísť? !" Snažila som sa ju prekričať.
,, Predsa na turné s One Direction "
O môj bože! Už Pozajtra? ! Úplne som na to zabudla! .
Ach... Ešte pred pár minútami som bola rozhodnutá, že tam nepôjdem.... ale keď som sa pozrela do jej rozžiarenych očí, tak som nemohla povedať nie.

NEWWW!!. Baby Prepáčte, že tak VEĽMI neskoro... ale vám prísaham, že budem dávať časti častejšie. Dúfam , že vás môj príbeh neomrzel. Tak čo na ňu hovoríte? Pls COMMENT AND VOTE :***

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat