3.časť .........My new job ! .........

441 21 0
                                    

"Poďme z tadeto preč" povedala som Marcusovi , on hneď naštartoval a odišli sme z toho prekliateho miesta.

Už som toho chalana nemohla ani cítiť ale musím uznať, že užasne voňal. Išlo mu len o to ako ma zbaliť, proste chlapi. Celú cestu domov bolo v aute ticho. Konečne sme dorazili domov a ako prvé som si musela dať horúcu sprchu. Prudko som otvorila dvere do mojej izby, kabelku som hodila na postel a nazúrene som vbehla do kúpelne kde som zo seba zhodila moje šaty.

Hneď ako som zacítila horúce kvapky vody na mojej tvári, všetko to čo sa stalo pred pár hodinami mi vyfúklo z hlavy.

Po tejto sviežej sprche som si zapla notebook a pozrela som sa na Twitter, čo je nové. Moju pozornosť zaujala nová správa. Bola od Emmy.

@Emma_Watson

Ahoj Vaness! V Petshope majú voľné miesta. Tak ma napadlo, že či by sme sa tam nešli pozrieť. =)

@Vaness_Collins

 Ahoj! To je super nápad. Práca so zvieratami ma baví. Zajtra sa tam môžeme ísť pozrieť. :*

*****

Na druhý deň

"Tak ja teda idem .Ahoj ! " zakričala som Marcusovi, ktorý pozorne sledoval zápas vo futbale. Vyšla som z domu a pred domom som zbadala Emmine auto a Emmu ,taktiež. 

"Ahoj. Tak čo môžme vyraziť ? " spýtala sa ma Emma ,keď som nasadla do jej auta. Ja som prikívla a vyrazili sme .

"Tak toto je Korela Chocholatá " povedal pán Stevens. (riaditeľ Petshopu)

Bol k nám veľmi milý. Prešiel s nami po celom obchode a rozprával nám o každom zvierati čo tam mali.

Po hodinovej prehliadke sa nás pán Stevens spýtal,  či by sme nemohli prísť zajtra na skúšku. Obidve sme súhlasili.

"Tak teda zajtra o siedmej . A budte tu na čas dievčence ! " povedal  a do široka sa umieval.

Musím podotknúť ,že pán Stevens má len zopár zubov . :D Ale je celkom fajn.

***

" Ako bolo ?? " spýtal sa ma Marcus ,keď som prišla domov.

"Ale fajn. Zajtra idem na skúšku." povedala som a vybrala som sa po schodoch do mojej izby.

No moju pozornosť som uprela na Elizabethine dvere do izby na, ktorých bol plagát nejakej skupiny. ONE DIRECTION. No oveľa viac som sa zarazila ,keď som medzi tymi chalanmi uvidela toho chalana z Holmes Chapel.

No pozrime sa ! Koho to tu máme! Takže on nám je celebrita. Ooo... takže ten Harry Styles nám nevie základné pravidlá pri šoférovaní. Som zvedavá akoby sa tváril keby ,že sa o tom dozvedia média. Ale no Vanessa zase až taká niesi . :D  Po piatich minútach pozerania na ten plagát som išla do mojej izbe.

Prezliakla som sa a ako obvykle som si zapla notebook.

Chcela som na Twitteri nájsť toho Harryho Stylesa. Keď mi našlo jeho profil ani som si to neuvedomila ale FOLLOWLA som ho.

Načo ? Načo Vanessa ? Načo? Si ho Followla ? Dala som si ruky na tvár , no to už som videla novú správu.

Myslela som si,že to je od Emmy. Ale keď som uvidela meno odosielajúceho zarazila som sa. Harry Styles !

@Harry_Styles

No pozrime kdo , že ma to followol :D Vanessa Collins. Tak , tak znie tvoje meno :D :**

NEWWWWWWWWWWWWWWW !! ČO NA ŇU HOVORÍTE ?? Pls coment, votes a follow me pleas  :D A sorry ,že to tak dlho trvalo . :/ A chcela by som poďakovať mojej kamarátke Eme ,ktorá mi pomáhala . :D Ktorá je v príbehu samozrejme ako Emma :D

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat