13.časť...... Party ........

361 23 2
                                    

*****

Je 7:40. Posledné úpravy a môžem ísť. Emma už netrpezlivo stála pred našim domom a čakala, kedy konečne otvorím dvere.

,,Že si vôbec prišla" povedal s unudeným hlasom. Ja som sa na to usmiala a objala som ju.

Cesta trvala približne pól hodinu. Keď ideme autom sme tam za 10 minút, ale dnes sme šli výnimočne pešo. Pretože sa Emme pokazilo.

Otvorili sme dvere do predajne a ako vždy k nám pribehol vyškerený pán Stevens.

,, Dobré ránko dievčence moje! Tak ako ste sa vyspinkali?"  povedal vyškerený až po uši . A ako som už spomínala je tak trochu štbavý :D Dokonca aj Liz má viac zubov ako on. Ale to nieje podstatné.

,, Halooo" zakričala na mňa Emma na celý obchod. 

,, Čo ti dnes je? Alebo čo sa stalo? " Spýtala sa ma . 

S unudeným hlasom som jej odpovedala ,, Ale nič" a nahodila som falošný úsmev.

,, Ja viem kedy klameš! =) Povedz mi pravdu, čo sa stalo? " Položila mi Emma otázku.

,, Nechce sa mi o tom rozprávať." Odvrkla som.

,, Vyklop to! " povedala a s vážnym výrazom sa na mňa usmiala. Je to moja najlepšia kamarádka, mala by o tom vedieť. Však mi dve si hovoríme úplne všetko. Smeako sestry. Nakoniec som sa jej to rozhodla povedať.

,, ... to ma mrzí." povedala tichším hlasom a objala ma. V tej chvíli som pocítila mokré slzy na mojom líci. Nechcela som plakať. Aspoň nie dnes.

,, Takže musíme ťa dostať na iné myšlienky." povedala ,keď sa o domňa odtiahla. ,, ....tak čo pôjdeš na tú Rickovu párty? Budú tam aj jeho kamaráti .. " pokračovala.  Nad tou párty som dlho rozmýšlala. Vlastne nemám dôvod prečo by som tam nemala ísť. Užije me si to. A popri tom tam budeon... Scott. :333.

,, Hmmm.. Dobre pôjdem."  povedala som a Emma začala od nadčenia poskakovať. ,, Ake... mám jednu podmienku !" povedala som . Emma prestala poskakovať ,, No davaj" povedala a prekrížila si ruky na prsiach.

,,Že už nikdy! Nikdy! Predomnou nevyslovíš meno ... Harry Styles" jeho meno som zvýraznila. A popri tom som pred jej nosom mávala ukazovákom.

Emma sa len pousmiala a povedala ,, Platí!"

Od toho incidentu v Holmes Chappel, som Emme všetko rozprávala čo sa medzi nami stalo. Teraz to tak trochu vyznelo ako keby sme spolu spali alebo čo.  Ale to určite nie. Nepotrebujem  mať vzťah s nejakou celebritou a to nevravím o  pozornoti bláznivých paparazziov. Mám Scotta, ktorého m..... Nepovedala by som, že ho milujem. Mám ho rada , chodíme spolu .....ale nemilujem . Milovala som Andyho. S Andym to bolo o inom. Hovorili sme si, že sa raz vezmeme, že budeme mať kopu detí..... Ale to je iná story.

****

ŠTVRTOK

Dnes som prespala u Emmy. Pretože Rickov dom je od jej domu bližšie ako od našeho. Celý dnes sme sa nevedeli dočkať príchodu. Tak trocha mi to pripadalo ako v maminom denníku. Ale dúfam,že sa Emma nebude bozkávať so Scottom. Ale to určite nie. Ona tam má Rickiho.

,,O pól siedmej po nás príde Rick aj so Scottom. " povedala s veselým hlasom keď dovolala s Rickom. Ja som len prikívla a ďalej som sa venovala jej malému bratovi, ktorý mi ukazoval jeho nové hračky.

Zaťial čo sú jej rodičia v práci sme ho mali strážiť. Jej mama má prísť o pól hodinu.

.......

Takže.. Za 15 minút by tu mali byť Rick so Scottom a ja niesom ani namalovaná . A ak mám vám pravdu povedať.... netušímčo si mám obliecť.

,, Vany! Pohni tým zadkom!" zakričala na mňa Emma , ktorá si práve obliekala krátke šórtky.

Do rúk so zobrala malé zrkadlo a položila som ho na stôl. Dala som si tenkú vrstvu make- upu , špirálu a samozrejme linku. Moje pery som si zváraznila červeným rúžom. Obliekla som si taktiež Krátke šortky a biele volné tričko s čiernym nápisom. Vlasy som si dala do zapletaného copu, ktorý som si dala na bok. A k tomu som si dala čierny klobúk. 

,, Tak ako vyzerám?" spýtala som sa Emmy.

,, Wau! vyzeráš úžasne." povedala Emma a očami si ma prebehla.

,,Tak teda ideme" povedala som a obe sme zišli dole, kde bola Emmina mama.

,, Ejha ... baby . No neviem či by som nemala ísť s vami " povedala na čo sme sa obidve zasmiali.

,, Na to ani nepomysli . A my už ideme tak ahoj." povedala Emma  a  pobozkala ju na líce.

Obe sme vyšli von a zbadali sme veľké čierne auto. Hneď sa nám na tvári objavil úsmev , keď sme uvideli Scotta a Ricka ako z neho vystupujú a mieria k nám.

,, Vyzeráš úžasne " povedal mi Scott a na to ma obdaril jeho bozkami.

NEWWWW !!! Tak čo ? Čo si o nej myslíte . Viem , že teraz tam neni veľmo o  Harrym ,´ale v následujúcich častiach sa tam objaví . To vám zaručujem. Ale aj tak. Čo si myslíte o Scottovi, Rickovi, Emme.... ?  A sorry za gramatické chyby. PLS Comment and Vote.... Viete akú mám radosť keď vidím vaše komnty ? Takže ...... pls píšte ďalšie :D :3 :*

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat