12.časť.....Malá potvorka Liz....

344 23 1
                                    

,,Máš pravdu nezmenila. A daj tie odporné ruky zo mňa preč." povedala som vyšším tónom ale tak aby nás nikto nepočul. A vytrhla som jeho ruky z mojich bokov.

Čo si to ten hajzel dovoluje?! 

,, No tak sorry. " povedal frajerským tónom a nadvihol ruky nad seba. ,, A na tieto odporné ruky si zvikal, pretože ťa budú hladiť na rôznych miestach" povedal a s úškrnom mi zobral minerálku z rúk a išiel naspäť do obývačky.

Ccc! To si čo o sebe myslí?  Že keď je celebrita tak môže mať každú na, ktorú ukáže prstom?!? Tak na to nech rýchlo zabudne.

 Celú hodinu čo tu boli som sa snažila ignorovať narážky toho idiota. Neskôr dorazil aj Marcus aj s novým objavom. Volá sa Adell. Vraj sa spoznali, keď jej danášal pizzu.

,, A ako to je s platením? Už nemáte dlhy?" spýtala sa Amy po pár minútach ticha.

,, Aké dlhy? " opýtala sa Liz jej medovým hláskom.

,,... Liz. Choď prosím do izby." povedala som a Liz pomaly odišla do izby.

,, No... Povedali mi, že ak to nevypltíme do týždňa tak na nás pošlu exekútora. ." povedal tichším hlasom a sklopil hlas.

Čože? Exekútora?  Však ... Marcus mi vravel, že máme všetko vyplatené.

,, Však... však si vravel,že to je už vyplatené." povedala som v snahe aby jeho odpoveď bola kladná.

No darmo som dúfala. Do očí sa mi nahrnuli slzy . Všetkých zrak uprel na mne a ja som za rýchlo rozbehla do izby. Ani som nevnímala, že som pri tom zhodila pohár, ktorý sa vzápetí rozbil.

Rýchlo som  otvorila dvere do izby a pnou silou som ich zabuchla. Hodila som sa na posteľ a slzy som si nechala tiecť po mojich lícach.Stále som nemohla uveriť jeho slovám. Môj život nestojí za nič. Všetko sa to začalo od maminej smrti. Ocko je na psychiatrickom liečení, spolužiaci ma doslova vyhnali zo školy a teraz  toto. A k tomu všetkému ten debil Styles. Jediné čo ma vie zmyslami dostať na iné myšlienky je tá mala potvorka Liz.Stačí keď na mňa vycerí jej zuby a hneď mám deň o niečo krajší.

,,Vaness ?!? Ja.. ja... mrzí ma to" započula som Marcusov hlas.

,, Čo ťa mrzí?! To že si mi nepovedal pravdu!"" povedala som a uprela som naňho zrak.

,, Prepáč, mal som ti to povedať." povedal a  so žiaľom mi hľadel do očí.

,, To teda mal..... Pomohla by som " povedala som. Rukami som si po lícach.

,, A ako ? Len by som ťa tým zaťažil. "

,, Marcus .... ale ty predsa viež, že ja ti rada pomôžem. A to sa týka aj mňa." povedala som .

,,Viem  Vaness..... ja to už nezvládam. Už som si našiel ďaľšiu brigádu.  A neviem či vyzbierame toľko peňazí. Ja.. ja nechcem prísť o náš dom. " povedal so smutným hlasom a v jeho očiach som uvidela trblietajúce sa slzy. Chcela som sa ho spýtať koľko dlhujeme, ale radšj to ani nechcem vedieť . Na dnes toho mám akurát tak dosť. Bližšie som sa priblížila k Marcusovi a silno som ho objala.

Náš rozhovor prerušilo klopanie na dvere. Z poza nich sme zbadali Adell.

,, Ste v poriadku?" spýtala sa a vošla do izby.

,, Áno .... áno sme" povedall Marcus a postavil sa.

,, Zlato .... už by sme mali ísť šéf mi volal , že potrebujú moju pomoc." povedala. Marcus len prikívol a v podstate aj ja by som mala už ísť. Zajtra idem do roboty.

,, .... Nezaviezli by ste aj mňa ? " povedala som a môj som uprela do Adellinich modrých očí.

,, To sa načo pýtaš?! Jasné. že ťa zavezieme." povedal už veselším tónom na čo som sa usmiala.

Marcus a Adell išli dole a ja som si zobrala z izby všetky moje veci , aj denník a potom som sa pobrala dole za ostanými.

,,Tak môžme ísť?" povedala som , keď som stála pred veľkou pohovkou , na ktorej všetci sedeli. Každý na mňa uprel zrak . Bolo mi to divné.

Adell s Marcusom sa postavili a  všetci traja sme vyrazli k vchodovým dverám. A ostatný sa s nami išli rozlúčiť.

 S každým som sa poobímala na rozlúčku a aj s tou malou potvorkou Liz. Už ku mne mieril aj Harry. No ja som sa obrátila a vyrazila som k autu . A k si ten chudák myslel, že ho obímem tak sa riadne mýlil. Jeho by som nikdy neobímala.

Posledný krát som im zakívala a s Marcusom a Adell sme vyrazili do prázdnych ulíc.

NEWWW!!!! :)) Tak baby je tu nová časť. Čo si o nej myslíte? Ja niesom bohvieka ako spokojná :/ A prepáčte,že je taká krátka. Ale mám toho veľa. Volejbal, učenie, ....... Ale aj tak čo si myslíte? Aká je? Chcem vediet váš názor. A sorry za gramatické chyby . PLS comment and vote.

I LOVE YOU ALL :** :33

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat