V momente ako sa naše pohľady stretli, moje srdce prestalo tĺcť. Opäť som sa cítila ako pred rokom, keď sme sem s Andym chodievali každú sobotu.
Bála som sa tohto stretnutia. Bála som sa , že sa citovo rozsypem, alebo čo.
Pomalými krokmi som sa k nemu blížila. Bola som nervózna a o poriadne. Nevedela som čo o domňa chce ? O čom sa chce rozprávať? Mám sa báť?
,, Ahoj" povedal mimo a postavil sa. Mierne rozpažil ruky a očakával, že ho obýmem.Ak mám pravdu povedať..... Túžila som po jeho objatí. Opäť som chcela cítíť jeho silnú, ale za to príjemnú kolinskú.... Ale vedela som že sa od tej dlhej doby čo som s ním nebola...rozplačem.
Radšej som od neho odvrátila zrak a môj kabát som si zavesila na vešiak , ktorý bol hneď vedľa nášho boxu.
,, Vyzeráš úžasne." polychotil mi, keď sme už sedeli oproti sebe.
,, Ďakujem, ale poďme k veci. Čo chceč?" spýtala som sa a snažila som si zachovať chladnú hlavu.
,, Chcem ťa späť. "
Harry
,, Takže tri karamelové a dve perníkové laté?! " uistil som sa. Chalani ma opäť posielajú do Starbucksu. Zase ja !!! Vždy mi hovoria niečo v tom zmysle , že som najmladší a mám najzdravšie nohy.
,, A ešte čiernu kávu" ozval sa Paul, ktorý hral stolný tenis s Liamom.
,, OK!!!" povedal som naposledy a otvoril som dvere, ktoré viedli ku schodištu. Rýchlo som ním prebehol a vyšiel som zadným vchodom von na parkovisko, kde som mal zaparkované auto.. Len dúfam , že nestretnem veľa fanúšičiek. Síce milujem každú jednu faninku , ale niekedy sú až príliž upyšťané.
Nasadol som do môjho Range Rovera a namieril som si to rovno do Starbucksu.
Na moje prekvapenie som stretol iba zo štyri, päť fanúšičiek.
....Zrýchlenými krokmi som sa blížil k pokladni aby som si objednal.
,, Dobrý deň! Čo si prajete?" usmiala sa na mňa sympatická blondínka. Nemohol som si nevšimnúť jej výstrih, na ktorom mala menovku s menom Jessica.
,, ....Tri karamelové a dve perníkové laté , plus čiernu kávu, .... Jessica." povedal som milo a jej meno som zdôraznil.
,, Ako povieš ... Fešáčik." mrkla na mňa a otočila sa aby mi urobila moju objednávku. Moje oči automaticky prešli na jej zadoček. Je to proste kus.
,, Pekný výhľad čo ?!" ozval sa chrapľavý hlas vedľa mňa. Slabo som prikívol a oči som odtrhol od jej zadku a pozrel som sa na osobu , ktorá bola vedľa mňa. Bol to nejaký čašník s vyčesanými vlasmi dohora.
Položil si na pult tácku a oprel sa oň ako ja. A tiež zabodol zrak na jej zadok.
No keď sa na nás vyhrážne pozrela a založila si ruky v bok, obidvaja sme zodvihli ruky hore a nevinne sme sa na ňu pozreli a radšej sme sa otočili.
,, Miimochodom, som Mark." povedal priateľsky .
,, Harry" povedal som .
Očami som prebehoval po ľudoch, ktorý si vychutnávali svoju kávu.
Ale, ale ,ale ... koho to tu máme. Naša Vanesska je tu . Ale ským to tu je ? Toho som ešte nevidel. Prečo naňho kričí?. Už sa neviem dočkať , kedy príde na naše turné. Už sa neviem dočkať ako ju budem provokovať. Ona plače . Mal by som zakročiť.
,, ..Mark?... Nevieš o čom sa tý dvaja bavia ?" spýtal som sa a ukázal som na nich prstom. On by to mohol vedieť.
,, No.. podľa toho čo som počul, on jej zlomil srdce , ale chce ju späť... alebo niečo v takom zmysle." povedal.