"Prečo si Liz prihlásila na tú súťaž?! " hovorila som už vyšším tónom.
"Písali o tom v novinách. A Liz sa veľmi tešila.Však sa nič nestalo. Čo z toho robíš drámu?" povedala .Čo z toho robím, drámu? Ja Liz nepustím k takému debilovi ako je ten Harry Styles. Ktorý už ani nevie ako sa má chovať. Ale aj tak je minimálna šanca, že práve ju vylosujú.
"Vyplnili sme tam údaje a poslali sme to. ....A ešte jedna vec ?" povedala.
"No davaj." povedala som .
"Bolo tam treba vyplniť,že kto by s ňou šiel na to turné..... A my sme tam dali teba." povedala .
To snáď nemyslí vážne ?! Ja na to turné tých magorov nepôjdem! Aj keď ich nepoznám. Ale stačí ,že poznám toho debila Stylsa.
" A prečo si tam nenapísala Marcusa ?!" zakričala som. Už som nevedela byť pokojná.
"Vaness. Kľud! A Marcus má toho veľa ....a kebyže mu povieme, že musí ísť s Liz na turné tak by som mu s tým len priťažila" povedala , a mala aj pravdu. Nemali by sme zaťažovať má toho veľa.
"Máš pravdu Amy..... Ja .. ja už musím tak ppa . " povedala som pokojnejším hlasom.
Už som to nemohla počúvať. A Liz je šťastná. A aj keď pochybujem ´,že by práve ju vylosovali. Ale do vyhlásenia výsledkov budem stáť pri Eliz. Budem pri nej stáť vždy.
************
Som sama doma. KONEČNE. Liz je v Holmes Chapel a Marcus šiel do práce. Pracuje ako závozník pizze. Neni to jeho vysnívaný job, ale musíme z niečoho vyžiiť. Emma je v robote takže v podstate sa budem nudiť.Nemám skoro žiadne kamarádky.Od tedy ako som odišla zo školy všetky kamarádky sa na mňa vysrali. Áno. Odišla som zo školy. Od tej nehody .... som tam už nemohla ani vkročiť. Pretože mama bola riaditeľka školy a vždy keď som tam bola som sa rozplakala. Učitelia mi vraveli ,že narúšam vyučovanie. Každý centimeter v tej škole mi pripomínal mamu. Kamošky ma začali ohovárať, že som rozmaznané decko atď . Potom som streta Emmu. Stretli sme sa v škôlke,keď som tam šla zaniesť Liz. Ona tam mala brataLea. Od tej chcíli sme najlepšie kamarádky.
Sedela som na gauči a pozerala som telku. Len tak som prepínala programi. A hľadala som niečo, čo ma bude baviť. Ale ako vždy som žiadny taký program nenašla.Tak som ju vypla a vyšla som hore schodmi do mojej izby.
Zapla som si notebooka, stiahla som si nejaký film čo mi poradil Marcus. Notebook som si dala na posteľ a ľahla som si na brucho.Už sa film pomaly začínal, a zazvonil mi mobil. Bolo to neznáme číslo.POmaly som zodvihla.
"Prosím?!" povedala som nežným hlasom.
"Ahoj Vanny! " z druhej strany sa ozval neznámy chrapľavý hlas.
"....Kto tam je?" vykoktala som.
"Tu je Scott. Pamätáš včera sme po teba prišli aj s chalanmi a Emmou." povedal.
Scott?!!?? Z kade má moje číslo? A čo chce odomňa ?
"Ahoj .. a z kade máš moje číslo ?" dostala som zo seba. A netrpezlivo som čakala na jeho odpoveď.
"Ema mi ho dala." povedal .
Ja tu Emu zabijem! Načo mu dala moje číslo? Ale na druhej strane som rada že mi po dlhšej dobe nejaký chalan zavolal. Ak nerátam Marcusa a mojho strýka.
"Ja som len chcel, že či by si so mnou nešla dnes večer von? Ako na rande?" pokračoval.
O MOJ BOŽE !! Rande? Dnes? S ním?
Po dlhšom tichu som zo seba vypustila "...Rande? Môže byť ."
"Super. Tak! Môže byť o šiestej?" povedal veselším hlasom.
"Môže byť." povedala som a do široka som sa usmiala.
"Tak potom o šiestej. Pa . Zatiaľ" povedal.
"Pa." pozdravila som sa a sklopila som notebook a položila som ho na stolík.
Od radosti som sa zvalila na posteľ. Po viac ako roku idem s nejakým chalanom von. Tento pocit som mala keď som chodila s Andym , ale to už bolo dávno. Andy bol ten najkrajší a najromantickejší chalan z našej školy. Milovala som ho no .... To je jedno nechcem na to spomínať. Už som preňho vyronila dosť sĺz.
Vtomto bude mať prsty Emma.:)
Pozrela som sa na hodiny a bolo pól štvrtej. Mám čas ale.... Čo si oblečiem?! Túto otázku som si vravela každý deň.
***
Už je pól šiestej a ja niesom ani namalovaná . To som čistá ja. Všetko robím na poslednú chvíľu.
Mala som stres vôbec som nevedala kam pôjdeme a horšie je,že Scotta ani veľnmi nepoznám.
Išla som do kúpelne.Dala som si make-up, špirálu a linku.
Prešla som ku veľkej skrini,ktorú som otvorila. Nemala som ani predtuchu čo si mám obliecť. Vonku bolo chladno, tak som si vytiahla čierne rifle. Chcela som si vytiahnúť aj nejaké tričko no .... no niekto zazvonil.
Čože?! On je už tu a ja niesom prezlečená.
Pomaly som zišla dole schodmi a otvorila som dvere.
Ale nebol to Scott ako som si myslela. Bola to osoba,ktorú som vôbec nečakala a ani netúžila vidi
NEWWWWWWWWW!!!!! Čo na ňu hovoríte? A kto si myslíte že prišiel? A ďakujem že môj pribeh čitate. :DDDD PLS coment, vote a follow me pls :D I LOVE YOU ALL :D :*******