8.časť.......I'm Anne Cox.........

376 22 3
                                    

O týždeň neskôr

,, Tak v utorok . A nie, že budeš meškať" povedala som Emme, keď som s ňou volala.

Väčšinou robíme každá iný deň, ale v utorok som mala robiť s  Joshom, ale on ochorel .Takže robíme spolu.

,, Neboj nebudem" povedala a zložila.

Bola nedeľa a ako obvikla som sa nudila. Scott odišiel na svadbu svojej sesternice. Marcus je zase v práci takže mám celý byt pre seba.

Kebyže mám vodičák tak by som šla za Liz do Holmes Chappel. Mohla by som zavolať sesterke. Pred mesiacom sa presťahovala do Londýna.

Zobrala som si mobil a našla som si jej číslo a hneď som jej zavolala.

,, Áno ?!" ozvalo sa z druhej strany.

,, Ahoj Hailie! Máš dnes čas ?" povedala som .

,, Ahoj Vaness. A dnes? No dnes som nemala nič v pláne. Prečo? " povedala milým tónom.

,, No... že či by si nešla so mnou do Holmes Chappel . Za tetou Amy a Liz. " povedala som. A čakala som na jej odpoveď.

,, No jasné, že šla " povedala a mne sa na tvári vyčaril úsmev.

,, To je super. Tak .... môžeš prísť ku mne o jednej.? " spýtala som sa jej .

,, Môže byť. Tak o druhej. Zatiaľ pa ." povedala a zložila.

Tak fajn. Už mám plán na dnes. Je dvanásť hodín. Chladnička prázdna a ja som hladná. No super. Ale teta Amy  bude mať určite niečo dobré.

**

Je 13:00. A Hailie nikde. Môj hlad stúpal a ja som malá v bruchu hrozné krče. Otvorila som chladničku a zobrala som nejaký jogurt.

Ako som sa pozerala cez okno, uvidela som šedé auto, ktoré zastalo pred našim domom. Bola to Hailie.

Zahodila som kelínok z jogurtu a ližičku som dala do myčky. Prešla som na chodbu, kde som si obula topánky na podpätku a mohla som ísť.

Ešte som zamkla a vybrala som sa k Hailinemu autu.

,, Ahoj, môžme vyraziť." povedala Hailie.

,, Ahoj. Môžme ísť. A sekne ti to" pochvalila som ju a ona sa pousmiala.

Mala svetlo-hnedé vlasy a blond melír.Na sebe mala tenší modrý svetrík a čierne rifle.

,, Aj tebe" povedala .

***

,, One Way or another I’m gonna find ya I’m gonna get you get you get you get you" vyspevovali sme si s Haillie.

Keď sme mali 13 hovorili sme si, že si založíme skupinu a budeme slávne. Aj keď sme nevedeli spievať.:D

 Hailie zaparkovala auto a obe sme vystúpili. Zazvonila som a z domu sa ozval ten sladký hlas, ktorý som tak milovala. Moja malá Liz.

Otvorila a hneď začala pišťať ,, Vaness! Ty si prišla." povedala veselo a ja som ju hneď objala.

,,Jasné, že prišla. Dva týždne bez teba by som nevydržala." povedala som a dala som jej pusu na čelo.

Vošli sme dnu a Liz ma ťahala do svojej izby. Začala mi ukazovať svoje hračky. Ani nieviem, že také hračky mala. Moju pozornosť zaujalo pohodené  tričko na posteli. Na, ktorom bola fotka nejakej skupiny a bolo tam napisané velkými písmenami ONE DIRECTION. Snažila som sa to ignorovať. Pretože lebo, keď si spomeniem na toho idiota tak by som do celého sveta vykričala aký to je debil a myslí iba na to ako niekeho zbaliť.Ale... nepokazím si deň kvôli nejakému kokotovi.

****

Už prešli dve hodiny. Som najedená a s Liz som sa zahrala asi všetky hry čo poznám. Schovávačka, naháňačka, človeče, kvarteto, pexeso.... Ta malá beťárka má vie  poriadne vašťaviť.

,, Za hodinu som späť" zakričala som na celý dom.

,, A kam ideš?" počula som Amyin hlas, ale to som už zabuchla dverami.

Presne som vedela kam idem. Moje kroky smerovali na cintorín. Chcela som naň zapáliť sviečku. Už som tam dlhšie nebola.

Už som smerovala k hrobu mojej mami no zarazila som sa..... pri hrobe sedela na lavičke nejaká pani. Nikdy pred tým som ju tu nevidela.

,,.....Dobrý deň. " povedala som . Ona sa na mňa pozrela a postavila sa.

,, Ahoj.... Ty budeš asi Vanessa ?! " povedala a rukou si zotrela slzy.

,, Áno . A vy ste?" spýtala som sa .

,, Ja som Anne Cox" predstavila sa a usmiala.

Opäť sa posadila a ja som sa posadila vedľa nej.

,,S tvojou mamou sme boli v detstve najlepšie kamarádky." povedala a ja som sa pousmiala.

NEWWW!!!! Čo o nej hovoríte? A baby pls comment a vote . Chcela by som vedieť váš názor :D A inak sorry za chyby. A diki, že si môj príbeh čítate :DDDDD I LOVE YOU ALL :)))))))))) A na boku máte Emmu :DD

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat