15.časť.....A je to tu.....

335 24 3
                                    

Vaness

****

Už vyše hodinu mi Liz hučí do hlavy. Rozpráva mi čo zažila , aké hračky dostala a hlavne o tej súťaži s One Direction.  Hlava mi išla prasknúť. Snažila som si na niečo z párty spomenúť no nešlo to. A otázne je ,že čo je s Emmou. Vôbec sa mi od tej párty neozvala. Čo keď leží niekde na ulici a mrzne..... Ale nie... určite dospáva.

Liz som povedala , že si potrebujem odskočiť. No nešla som na WC , ale do izby.  Do rúk som zobrala môj mobil. A medzi kontaktami som si našla Emmine a číslo a vytočila som ho.

,, Volaný účastník je momentálne nedostupný . Zavolajte neskôr, prosím" ozval sa cudzý hlas z druhej strany. Asi má vybitý mobil alebo si ho sama vypla aby ju nikdo neotravoval.

Skúsila som zavolať aj Scottovi . No nevdíhal. Ako? Čo sa ma všetci rozhodli ignorovať , alebo čo ?

 *****

 Na druhé ráno som sa zobudila už v lepšom stave. Pomaly som prešla do kúpelne umyla som si zuby a vlasy som si trochu prečesala a dala ich do drdola. Pyžamo som si nechala na sebe ( Scottove tričko + pyžamové gate ) a zišla som dole. Nikto tu nebol. Marcus šiel do práce a Liz pravdepodobne spala. To dúfam. Radšej ju pôjdem skontrolovať.

 Opäť som vyšla po dlhých schodoch. Čo sa mi nechcelo . Pomaly som otvorila Elizabthine dvere do izby a nakukla som dnu.

Ležala na postely a až k dverám som počula ako funí. Po špičkách som prešla k jej postely a opatrne som si na ňu sadla.

Bola tak rozkošná. Je celá po ockovi. Hnedé oči, hnedé vlasy.... vlastne aj Marcus je celý ocko. Len ja som po mame.

Rukou som jej hladila líci a spomínala som na naše zážitky. Pamätám si na jej prvé kroky, na jej prvý vypadnutý zub. Najkrajšie bolo, keď prvý krát vyslovila moje meno. Pamätám si na tú chvíľu ako keby to bolo včera. Z mojho spomínania ma vyrošilo Lizine mrvenie sa.

,, Dobré ránko!" šepla som do ticha, keď som zbadala ,že pootvorila jej gaštanové oči.

 Ona sa len pousmiala a tiež mi popriala dobré ráno.

,, Tak čo dobré sa ti snívalo ?" spýtala som sa milým hlasom.

,, .... Už si nespomínam." povedala a do široka sa na mňa usmiala.

 ,, Čo chceš na raňajky?" spýtala som a jej . Ona nahodila pohľad , že rozmýšla. Po asi minúte ticha prehovorila.

,, Palacinky , prosím" povedala jej rozospatým hlasom.

,, Ako povieš" povedala som a dala som jej bozk na čelo.

Postavila som sa a opäť som zišla schodami dole do kuchyne. Z chlaadničky som vybrala všetky potrebné suroviny na príoravu palaciniek. A pustila som sa do toho.

Keď už boli palacinky hotové Liz ku mne pribehla ako strela a sadla si na stoličku a od nedočkania sa celý čas na nej vrtela.

Tanier s palacinkami som položila do stredu stola a na naše miesta som položila tanier.

,, Dobrú chuť." zaželala som jej a začala som si natirať palacinku jahodovým džemom.

Keď sme dojedli môj zrak padol na naše veľké hodiny na stene. Bolo pól jedenástej. POdľa toho čo mi včera rozprávala tá súťaž sa má vyhodnotiť o druhej. To zas bude. Liz bude zase pišťať, nad tým aký sú krásny. Minule sa od radosti ,že vydali nový videoklip rozplakala. A horšie bude , keď tú súťaž nevyhrá. Bude sklamaná, ale aspoň nebudem musieť mať na očiach toho Harryho Stylesa.

***

Je 13:55 , za päť minút sa začne ten program , kde vyhlasia výhercov. Vlastne sú tam až tri ceny. Prvá je ísť s nimi na mesiac na turné, druhá vyhrať lístky na ich koncert a tretia , dostať vecné odmeny ako mikina, tričko perá One Direction. .... Toľko krát mi to Liz rozprávala, že to viem naspamäť.

Čím bližšie sa k tomu schylovalo, tým som bola nervoznejšia. Čo keď to predsa len Liz vyhrá? Budem musieť mať stále na očiach toho Stylesa.  Už vidím jeho škodoradostný úsmev. To bude. Ale aj tak je MINIMÁLNA  šanca , že to práve Liz vyhrá.

Zrazu som započula zvonenie nášho zvončeka. Nervózne som sa postavila  a išla som k vchodovým dverám. Dotkla som sa klučky a jemne som do nej zatlačila , aby som ich otvorila.

,, Emma ?!?" povedala som a hneď som sa jej hodila okolo krku.

,, Prečo si sa mi neozvala. Vieš ako som sa o teba bála ?!" vyšla som na ňu ale popri tom som sa stále usmievala.

,, Prepáč ale, potrebovala som sa z toho vyspať." povedala. Aj som si myslela .

S Emmou sme si šli sadnúť na gauč.

,, Tak čo pamätáš si niečo z párty?" spýtala sa ma Emma s úsmevom.

,, Ja si aleže v ôbec nespomínam. Ty hej ?" povedala som a uprene som jej hladila do očí.

,, Na to koľko som toho vypila . Si všetko pamätám. Hlavne to čo sa dialo v Rickiho izbe." povedala a nahodila zvláštny úškrn.

,, Emma ty divoška" povedala som a môj zrak som uprela na televízor. Show sa už začala.

,,Liz! Už to ide !" zakričala som na Liz, ktorá bola v kuchyni a sypala do misky chipsy. Hneď ako ma počula vybehla z kuchyne aj s miskou chipsov a sadla si na gauč. Bola tak nadšená z tej show, že si ani nevšimla, že tu je Emma.

 Keď som zbadala toh..... nemenovaného  som si spomenula na ten incident v kuchyni.

Pozorne som sledovala a počúvala každé ich slovo. Moje srdce bilo čo raz rýchlejšie. Najprv vyhlásili tretiu cenu potom druhú.... A je to tu prvá cena . Prosím nech to neni Liz. Aj keď jej to prajem, ale nevydržala by som to mesiac s ním.

,, A prvú cenu , čiže mesiac strávený s nami na turné..... vyhráva....." to nemyslia vážne reklama. To si robia srandu. Oni chcú aby som sa zbláznila. Dlhšie čakať už nevydržím.

,, Boožžee " vydýchla Elizabeth načo sme sa obidve museli zasmiať. 

***

,,......... vyhráva...."  pri týchto slovách som ťažko prehltla ,, .... Elizabeth Collins" jej meno povedali všetci naraz.

Moje srdce sa v momente zastavilo. Nemo som pozerala pred seba. Liz od radosti z výhry vyskočila a miska s chipsami sa rozletela niekde na zem. Celá bez seba začala pobehovať po dome a pišťala spoločne s Emmou. Čo som nechápala , pretože Emma vie ,že som nechcela aby to Liz vyhrala.

Tak máme tu novú časť :33 Mysleli ste si že to vyhrá ? Myslíte , že to Harry vybavila lebo to bola náhoda?? :D Hope you like it ?? Dúfam že sa vám páči :D PLS Comment a vote :D And follow me pls :D

Let It GoKde žijí příběhy. Začni objevovat