20 - Dondurma

9.7K 424 125
                                    

Başlamadan önce 'Aşka Çağrı' kitabımın tanıtımını şuracağıza da bırakayım da belki ona da bakasanız gelir. Keyifli okumalarrrr 🥹

Her şey koyu bir homofobiğe, oynadığı takımdan birinin aşk itirafı yapmasıyla başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Her şey koyu bir homofobiğe, oynadığı takımdan birinin aşk itirafı yapmasıyla başladı. İtirafı yapanın kim olduğunu, Çağrı'dan önce bulabilecek misin?

---

Asaf: Kalçan ne durumda mı?

Giray: İyi şükür abisi. Yuvarlanıp gidiyor.

Asaf: Dalga geçme ya.

Giray: İyiyim iyi.

Asaf: Oh sevindim. Dünden beri meraktan çatlayacaktım nasıl oldu acaba diye.

Giray: Yazsaydın o zaman?

Asaf: Durmadan yazıp rahatsız etmek istemiyorum, o yüzden günde kaç defa yazdığımı sayıyorum. Bir kez kesin yazıyorum, iki de bazen işte.

Giray: Harbiden sorunun olduğunu düşünmeye başlıyorum. Rahatsız olursam dilim mi yok ki söylemeyeyim, elim mi yok ki yazmayayım?

Giray: Bir daha böyle abuk subuk düşüncelere kapılma. İstediğin gibi yaz.

Giray: Ben de ne zaman yazacaksın diye bekliyordum açıkçası.

Asaf: Cidden mi?

Giray: Cidden.

Asaf: E, sen niye yazmadın o zaman?

Giray: Durmadan düşüp kalçasını yaralayan sen değilsin çünkü?

Asaf: Haklısın. Özür dilerim, rahatsız etmeyeyim diye yazmadım gerçekten.

Giray: Özür de dileme ama bir dahakine aklına geldiğim gibi yaz.

Asaf: O zaman 7/24 yazmam gerekir. Hep aklımdasın çünkü.

Giray: Dün öyle demiyordun ama.

Asaf: Ne diyordum?

Giray: O kadar kalbimdesin ki aklıma bile gelmiyorsun falan.

Asaf: Vay be. Unutmamışız.

Giray: Daha dün söyledin. Nasıl unutabilirim?

Asaf: Umarım hiç unutmazsın Giray.

Asaf: Ne yapıyorsun peki şu an?

Giray: Yatıyorum öyle. Ne yapacağım zavallı kıçımla?

Asaf: Eğer ağrın çoksa geleyim, hastaneye götüreyim.

Giray: Yok yok. Sana nazlanması nasıl olur diye bakıyordum sadece. Ağrım falan yok.

KARIMIN SEVİŞTİĞİ ADAM - GAY (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin