+90 550 ***: Girayy.
Giray: ?
+90 550 ***: Asaf işini hallettimmmm.
Giray: İdil? Sen misin?
+90 550 ***: Eveeet.
+90 550 ***: Bu gece bizim evde bir parti vereceğimizi, onun da burada bulunması gerektiğini söyledim.
+90 550 ***: O da kabul ettiiii.
Giray: Direkt kabul etti yani?
Giray: Hiçbir şey sormadan?
Giray: Geçen konuştuğumuzda seninle konuşmadığını söylemiştin. Ona rağmen?
Giray: Tuhaf.
+90 550 ***: Biraz ısrar etmiş olabilirim tabii.
+90 550 ***: İki gündür falan ikide birde ağlayarak arayıp kapısının önüne gidip yalvarıyor falan da olabilirim.
+90 550 ***: Ama sonuç olarak kabul ettiiii.
Giray: Benimle ilgili bir şey sormadı mı?
+90 550 ***: Yok. Sormadı.
Giray: 👍
+90 550 ***: Sen nasılsın peki?
Giray: Sana ne?
+90 550 ***: Çocuk değiliz artık Giray. Şöyle cevaplar verme bana.
Giray: Haklısın. Bir de cevap veriyorum.
+90 550 ***: Hayır hayır hayır.
+90 550 ***: Tamam dur.
Giray: ?
+90 550 ***: Giray, ben yemin ederim çok pişmanım. Hem de öyle böyle değil. Çok pişmanım.
+90 550 ***: Bu konunun seni böyle yaralayacağını bilsem yemin ederim söylerdim.
+90 550 ***: Ben sadece senin üzülmeni istemediğim için söylemedim. Başka hiçbir niyetim yoktu. Yemin ederim.
Giray: 👍
+90 550 ***: Yapma böyle lütfen.
Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.
+90 550 ***: Ağlayacağım artık ya.
Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.
---
Son hazırlıklarımı da yapıp aynadan kendime baktıktan sonra keyifle gülümsedim. Yeterince yakışıklı olmuştum. Uzun süredir kendime bu denli bakım yapmadığımı fark edip bugün sabahın erken saatlerinden beri dışarı çıkmış hazırlık yapıyordum.
Asaf ile son konuşmamız üzerinden iki gün geçmiş, o iki gün süresince bir defa olsun bara gelmemişti. Ümidim yavaş yavaş sönerken bugün aldığım haberle yerimde duramıyor, daldan dala atlayacak kadar enerjik hissediyordum.
Asaf'ın ismini kendi kendime tekrarlarken bile kalbime sebepsiz bir neşe yayılıyor, onu görecek olmanın heyecanını tepeden tırnağa hissediyordum. Şu an gerçekten çok keyifliydim. Benimle konuşmayan, hatta yüzüme dahi bakmayan adamı sadece görecek olmak bile beni bu denli deli ediyorken ona aşık olduğumu artık büsbütün kabullenmiştim. Ben bu adam için yanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIMIN SEVİŞTİĞİ ADAM - GAY (YARI TEXTİNG)
Novela JuvenilKarımın seviştiği adam? 05.12.2021 Başlıyoruz. 16.12.2021 #boyxboy etiketinde 1. 17.12.2021 #gay etiketinde 3. (Kaldırılıp yeniden düzenlenerek yayınlanmıştır.)