Başlamadan önce hepimizin başı sağ olsun. Allah tüm şehit ailelerinin yardımcısı olsun.❤️🩹
---
Derin bir nefes aldım. Anlatacaklarımın yükünün altında ezileceğimi biliyordum. Aldığım nefes birazdan işlevini yitirecekti. Kuruyan dudaklarımı yalayıp oturduğum yerde dik konuma geçtim.
"Şimdiye kadar gerçekten aşık olduğuma emin olduğum tek bir kişi vardı hayatımda. Herkesten, her şeyden çok sevdiğim tek insandı. Kalbimin tamamı ona aitti. Hatta öyle ki onun aşkıyla sarhoş olurken ölmeyi dilerdim hep. Daha mutlu, daha huzurlu, daha keyifli bir ana sahip olamayacağımı, onun kollarında olacak ölümün en güzel zamanlı ölüm olacağını düşünürdüm.
Çok başkaydı. İnsanın; bakmaya doyamayacağı kadar güzel, düşünmeyeceği kadar zekiydi. Çocukluktan beri aşıktım. Lisede çıkmaya başlamıştık. En mutlu anlarımda hep o vardı. Elzem.
Büyük bir aşk, kusursuz bir birliktelik, mutlu hayat... İnsan daha ne isterdi ki? Yıllarım onunla geçti. Kendimi bildim bileli vardı Elzem. Hayatım olmuştu.
Sonunda evlenmeye karar vermiştik. Heyecanlı bir koşuşturma başlamıştı bu defa. Kendi ailemizi kuruyorduk. Her şeyim olmuş kadınla ömürlük yemin edecektik.
Bu heyecanlı koşuşturma kısa sürdü. Nişanımıza haftalar varken bir gün Elzem kapıma geldi."
Dolan gözlerimle yutkunamadığımı fark edip başımı gökyüzüne çevirdim. Biraz durmam gerekiyordu. Nefesim kesikleşirken sırtımda hissettiğim elle bakışlarım Asaf'a döndü. Gülümsemeye çalışarak problem olmadığını, bekleyeceğini söyleyip sırtımı okşuyordu. Minnettar bir gülümsemeyle bakışlarına karşılık verirken onun da gözlerinin dolduğunu fark etmiştim.
Başım hızla öne eğilirken kendime lanet ettim. Beni seven bir adama hayatımdaki tek aşkı anlatıyordum. Ne halt ettiğimi fark edip boğazımı temizledim.
"Özür dilerim."
Bakışlarım Asaf'a değmeye çekinirken konuşup elimle uğraşmaya başlamıştım. Asaf'ın sırtımdaki eli duraksadı. Elini sırtımdan çekip çeneme attı. Göz göze gelmemizi sağladığında çatılan kaşları görüş alanıma girdi.
"Ne için özür diliyorsun? Bana kendini açtığın için mi? Emin ol sessiz kalman canımı çok daha fazla yakardı. Bunun için özür dileme. Anlatmaya devam etmeni isterim ben hatta. Eğer kendini bu denli kötü hissediyorsan anlatma ama..."
Çenemdeki eli konuşurken okşamaya devam ediyordu. Mayışmaya başladığımı hissettim. Sesi dinlendiriyordu ruhumu. İyi gelmişti yine Asaf bana. Gözlerimi birkaç saniye kapatıp açtığımda konuşmaya devam ettim. Bu sırada Asaf elini yavaşça çekmişti.
"O gün kapıma gelen kadın, benim onca zaman tanıdığım hayat dolu kadın değildi. Ağlıyordu, deli gibi ağlıyordu. Titremeleri kesilmezken ellerini boynuma doğru uzatıp sıkıca sarılmıştı. Endişeden titreyen sesimle birkaç defa ne olduğunu sorduğumda cevapsız kalıp boynuma daha sıkı sarılmıştı.
Hızla kucağıma alıp içeri soktum. Bir koltuğa oturup kucağımdaki başını boynumdan kaldırmayan kadına seslendim. Ne olduğunu merak ediyordum. Onu bu hale getirebilecek ne yaşadığını...
Dakikalarca ağlamaya devam ettikten sonra yavaşça başını boynumdan kaldırdı. Hıçkırmaya devam ediyordu. Kıpkırmızı olmuş gözleri ellerinden ayrılmıyordu. Ellerimi beline dolayıp ne olduğunu sordum tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIMIN SEVİŞTİĞİ ADAM - GAY (YARI TEXTİNG)
Ficção AdolescenteKarımın seviştiği adam? 05.12.2021 Başlıyoruz. 16.12.2021 #boyxboy etiketinde 1. 17.12.2021 #gay etiketinde 3. (Kaldırılıp yeniden düzenlenerek yayınlanmıştır.)