15 - Atölye

11.8K 488 227
                                    

Asaf: Girayyyy. 

Asaf: N'aber, n'apıyorsun? 

Giray: İyiyim, atölyedeyim. Sen? 

Asaf: İyiyim iyiyim. Canım sıkıldı sana sarmaya geldim.

Giray: İyi yapmışsın da ellerim kirli şu an zor yazıyorum biraz. Arayayım müsaitsen? 

Asaf: Tabii tabii, bence de daha iyi olur. 

Giray: Tamamdır.

Serçe parmağımla sohbetten çıkıp arama kısmına girdim. Normalde resim yaparken bildirimlerimi kapatırdım. Şans eseri bugün kapatmayı unutmuştum. Kulaklığımı düzelttikten sonra aramayı başlattım. İkinci defa çalmaya kalmadan telefon açıldı. Gülümsedim. 

"Alo." 

Heyecanlı sesiyle gülümsemem genişledi. 

"Alo. Geliyor mu sesim?" 

"Geliyor geliyor. Ne yapıyorsun?" 

"Sanki bunu az önce konuştuk gibi ama sen öyle sorunca emin olamadım şimdi." 

Birkaç saniye sessizlik oluştu. 

"Ne diyeceğimi bilemedim ya." 

Dudaklarımdan hafif bir kıkırdama döküldü. Heyecanlı ruh haline bayılıyordum. Dudaklarımı yalayıp konuşamayı devam ettirdim.

"Tamam tamam, demiyorum bir şey. Sen ne için yazmıştın?" 

"Sanki bunu az önce konuştuk gibi ama sen öyle sorunca emin olamadım şimdi." 

Benim cevabımla bana cevap vermesi sebepsiz hoşuma giderken 'ya, öyle mi?' diye mırıldanmakla yetinmiştim. O da kısaca beni onayladıktan sonra bir süre iki taraftan da ses çıkmadı. Sessizlik boğarken sonunda konuşan Asaf oldu. 

"Takılmak için müsait misin?" 

Parmaklarımın ucuyla kaşınan ensemi hafifçe kaşırken bir süre düşündüm. Resim çizmeyi planlıyordum aslında ama kararsız kalmıştım. Boya ve paletlerim mi Asaf mı ikilemindeydim. Çok uzun düşünmeye gerek olmadığına karar verdim. 

"Müsaitim". 

"Çok iyi. Benim elimde iki tane tiyatro bileti vardı da ona gidelim diyecektim." 

"O zaman değilim." 

"İnanmıyorum. Tiyatro sevmiyor musun?" 

"Zevklere saygım var ama tiyatro da nedir ya?" 

"Daha önce hiç gittin mi?" 

"Bir iki defa. Çok değil."

"Anladım. O zaman kesin gidiyoruz." 

"Başka bir şey yapalım ya. Sizde takılalım veya bize gel. Tiyatro olmaz, cidden olmaz." 

"Ne zevksiz adamsın sen Giray? Tiyatro sevmemek nedir?" 

"Sevmiyorum cidden. Son gidişimin üzerine bir daha gitmemek adına kendime söz verdim. Senlik bir durum değil." 

"Peki peki. O zaman ne yapıyoruz?" 

"Bir şeyler izlemek istiyorum diyorsan illa bize gel film gecesi yapalım." 

"İdil?" 

"Son ara pek eve uğramıyor veya denk gelmiyoruz bilmiyorum ama geceleri evde olmuyor pek. Olsa da sıkıntı değil. Ne olacak alt tarafı film izleyeceğiz." 

KARIMIN SEVİŞTİĞİ ADAM - GAY (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin