Pilot eşli kıyafet takımı, uçak desenli iç çamaşırı, bir tane de göz bandı alıp odadan çıkmıştık.
Eşyaları salona getirip koltuğun üstüne attım. Üzerimdeki kazağın sırt kısmının ucunu yakalayıp bir çırpıda kafamdan çıkarırken Asaf'ın elleri cebinde içeri girdiğini görmüştüm.
Altımdaki pantolonu da çıkardıktan sonra iç çamaşırımı değiştirmeden siyah gömlekli takımın şapkasını elime alıp kafama geçirdim. Asaf'a döndüğümde hayranlık dolu gözlerle beni izlediğini gördüm. Artık bakışlarını saklamıyordu.
"Siyah güneş gözlüğü var mı?"
Sorduğum soruyla beni süzen beden duraksarken birkaç saniye düşünmüş, ardından yanımdan geçip arkadaki dolaba yürümüştü. Geçerken bir elini belime atıp hafifçe okşamıştı.
Pasif olan benmişim gibi hissettirmişti. Gördüğüm o penisten sonra pasif kalmamı istemesi beklendikti ama buna şimdilik izin vermezdim. Belki de veremezdim. Bilmiyordum.
Gözlüğü takıp tek ayağının üstünde bana döndü. Ellerini silah gibi yapıp dudaklarını ısırdı ve ateş ediyormuş gibi yaptı. Vurulmuş taklidi yaparak kalbimi tutarken sırıtmış, yaklaşmaya başlamıştı.
Gözlüğü verirken sanki bilerek yapıyormuş gibi ellerini elime yavaşça sürtmüş, göz kırpmıştı. Gülümsedim. Bu hareketleri sevimli geliyordu.
Koltuğun üzerindeki açık takımı elime alıp Asaf'ın üzerine yürüdüm. Göğüs kısmı dekolteli, kalçayı saracak dar deri hostes elbisesini giymeden bile yakışacağına emin oldum.
Kıyafeti üzerine fırlatıp görmesini engellerken belinden tutup kendime çektim. Üzerindeki elbiseyi hafif aşağı çekiştirip gözlerini açtığında gülümsedim. Gözleri dudaklarıma kayarken yutkunduğunu gördüm. Ben istemeden öpmeyeceğini biliyordum. Elindeki elbise kayıp yere düştü.
Belindeki tutuşumu sertleştirip üzerine daha çok eğildim. Kulağına doğrulup kulak memesini ısırdım. Titrek bir inleme verirken sırıtışım dudaklarımı yırtacak kadar genişledi. Arkaya doğru ilerletip koltuğa ittirdim. Ufacık bir hareketimin bile kocaman herifi ayakta erittiğini görmek egomu okşuyordu.
Kolları açık koltuğa yaslanırken üzerine eğildim. Bir dizimi kırmış yan tarafında duruyor, üstten üstten ona bakıyordum. Bileklerini yanda sabitledim. Dudaklarımı ısırdığımda bakışları tekrar dudaklarıma kaydı. Bu sefer elimde olmadan minik bir kahkaha attım. Başım arkaya gitmişti. Ne denli öpmek istediğini hissedebiliyordum ve bu gerçekten komik geliyordu.
Kahkaham duraksayınca gözlerimi kısıp hala gülümser duran dudaklarımla altımdaki oğlana baktım. Diğer dizimi de kırıp bir bacağının tam üzerine otururmuş gibi yerleştiğimde affaladığını gördüm.
Bileklerini iki yanda tutmaya devam ederken bacağına hafifçe sürtünmeye başladım. Gözlerindeki şaşkınlık büyürken yavaş yavaş hızlanıyordum.
Önce kendimi bastırarak biraz geriliyor, sonra baskımı daha da arttırarak kasıklarına ulaşmadan ileri gidiyordum. Dişlerim dudaklarımı serbest bırakmazken altımdaki oğlanın inlediğini duyduğumda zevki derinden aldığımı hissettim. Minik minik kalkıp inerken, diğer yandan hızla ileri geri yapıyor hem toplarımın dizine çarpmasını sağlıyor, hem de penisimi hissettiriyordum.
Az önce hafif inmiş penisim, bu tatlı inleyişlerle arşa çıkarken başını geriye atan oğlanın boynuna atıldım. Öpüşüyormuş gibi emip ısırıyor, ısırdığım yeri yalıyordum. Asaf artık boşalırmış gibi inlerken son bir defa daha boynunu ısırıp kendimi sertçe bacağına ittim. Asaf daha ne olduğunu anlayamamışken ben çoktan ayağa kalkıp geri geri yürümeye başlamıştım. Arkamı dönüp koltuğun üzerindeki pilot üniformasını elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIMIN SEVİŞTİĞİ ADAM - GAY (YARI TEXTİNG)
Ficção AdolescenteKarımın seviştiği adam? 05.12.2021 Başlıyoruz. 16.12.2021 #boyxboy etiketinde 1. 17.12.2021 #gay etiketinde 3. (Kaldırılıp yeniden düzenlenerek yayınlanmıştır.)