17 - Tuhaflık

10.8K 470 195
                                    

"Giray. Kalk hadi. Yemek yiyelim."

Dürtülüp duran omzum sonunda isyan bayrağı çekip beynime sinyal göndermiş, İdil'in büyük katkılarıyla uyanmamı sağlamıştı. Kaşlarımı çatarak olduğum yerde doğruldum. Gözlerimi açamıyordum. Esneyip gözlerimi araladım.

"Kalktım. Geliyorum."

İdil memnun olmuş bir yüz ifadesiyle mutfağa dönmüştü. Olduğum yerde birkaç saniye daha kalıp halıyı izledim. Gözlerimin tekrar kapanmaya başladığını hissettiğimde ellerimi dizlerime koyup ayaklandım.

Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa ilerledim. Koltukta yattığımdan boynum tutulmuştu. Elim boynuma gitti.

"Sana kırk defa dedim ki 'öğle uykusu da olsa yatarken üzerini ört'. Sonra 'yok şuram ağrıyor yok buram ağrıyor' diye geziyorsun evde."

"Ya televizyon izlerken dalmışım, uyuyacağımı düşünemedim."

"Eve geldiğim gibi üzerini örttüm. Ona rağmen boynunu tutuyorsun baksana."

"Bir dahakine yanımdan battaniyemi eksik etmem tamam mı İdil'ciğim? Anlaştık mı? Ne olur artık sofraya oturabilir miyim?"

"Sen düşünülmeye gelemiyorsun Giray'cığım. E otur madem."

Gülümsedim, İdil de karşılık verdi. Birbirimize dalaşmayı severdik. Birdenbire aklıma üşüşen fikirle elimdeki çatalı tabağımdaki köfteye saplarken konuştum.

"Asaf benden hoşlanıyormuş."

Hala tabağımdaki köfteyi inceliyorken gözlerim İdil'e çevrilmediği halde duraksadığını hissettim. Gözlerimi tabaktan kaldırıp göz teması kurmamızı sağladıktan sonra yüzündeki şaşkınlık yerini zoraki bir gülümsemeye bırakmıştı.

"Öyle mi? Şaşırdım."

Başka hiçbir şey yaşanmamış gibi tabağına döndüğünde bu defa duraksayan ben oldum. Okan'ın da İdil'in de verdiği tepkiler dürüst olduklarına inandıracak kadar gerçekti neredeyse, senelerdir birlikte olduğumuz halde gerçeği bilmesem ben bile inanacaktım hatta fakat sorun bu değildi. Bu tepkilerini sanki daha önce de duyduğumu, gördüğümü anımsıyordum ama hangi konuda olduğunu hatırlayamıyordum. Sahiden ne zaman görmüştüm?

"Engelledin herhalde?"

İdil'in konuşmasıyla hafızamda o anıyı arama işini sonraya bırakıp ana döndüm.

"Hayır. Seks partneri olarak devam ediyoruz."

Bu defa yüzündeki şaşkınlık samimiyet taşıyordu. Ağzı açık kalmıştı.

"Ciddisin?"

Başımla kısaca onayladım.

"Oha. Sen ve senden hoşlanan birini engellememek? Onu da es geçiyorum, üstüne seks partneri olmak? Hem de bir erkekle? Oha."

Tadına henüz bakamadığım köfteyi ağzıma götürüp bir defa daha onayladım İdil'i. Fazlasıyla şaşkın duruyordu.

"Senin Asaf ile işbirliği yaptığını da biliyorum."

İdil'in şaşkınlığına şaşkınlık eklenirken yüzü kızarmaya başlamıştı. Bir suç işlediği açığa çıkınca hemen yüzü kızarırdı. Normalde bu tepkisi masum gelirken deminden beri hatırlayamadığım anı, sebepsizce bu tepkiden irite olmama sebep oluyordu. Midemi bulandıracak kadar...

Ağzımdaki köfteyi zorlukla yuttuğumda İdil sessiz bir şekilde elindeki çatalı bırakıp ellerini dizinin üstüne çekmiş, suspus oturuyordu. İştahımın kalmadığını hissedip İdil'e teşekkür ederek bulaşıklarımı alıp sofradan kalktım.

KARIMIN SEVİŞTİĞİ ADAM - GAY (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin