♡•°•.• 6 •.•°•♡

498 36 68
                                    

- Do jutra- uśmiechnął się I znów złożył na policzku Yeosanga pocałunek.
Poszedł.
I zostawił go z lekkim zakłopotaniem oraz soczystymi rumieńcami.

Po filmie który obejrzeli Yeosang zaczął zastanawiać się nad przyjaźnią jego I Seonghwy.

Nigdy nie pomyślał że mógłby się zakochać w facecie. Ale teraz brał to pod uwagę.

Chyba coś więcej musiało się kryć pod tymi czułymi zachowaniami, rumieńcami I wszystkim co robili, niż tylko przyjaźń.

- Seonghwa. . .

- Co się dzieje?

- Ja nie wiem czy chce tam iść. . .

- Spokojnie. Jak Ci się nie spodoba to zawsze możemy wyjść, ale najpierw spróbuj.

- Dobrze.

Poszedł za starszym w stronę drzwi.
Wyglądało na to że imreza odbywa się w czyimś domu.
Gdy weszli czuć było zapach alkoholu I słyszeć można było głośną muzykę.
Cały dom wypełniony był od zapewne pijanych już ludzi.
Seonghwa prowadził ich do kuchni gdzie można było wziąść coś do picia.

- Masz.- podał mu kubek gdy byli już w pomieszczeniu.

- Co to?

- Słaby drink na początek.

- Ale. . .- przechylił kubek. Poczuł dziwny smak alkoholu. Ostatnie I jedyny raz pił alkohol na swoje 18 urodziny. Nie chciał już go więcej pić.

- Poznam cię z moimi znajomymi z roku.

- Okej.

Pociągnął go za ręke do kolejnego pomieszczenia który był podobno salonem.
Kilka ludzi siedziało na kanapie I dwóch fotelach.
Widać że nieźle się bawili skoro się obściskiwali. Nikt na to nie zwracał uwagi. Było to dla nich normalne.

- Mingi!- krzyknął do mężczyzny rozmawiającego z innym.

- Seonghwa! Jednak przyszedłeś.

- No widzisz.

Granatowowłosy podszedł do nich I przywitał się.

- To jest Yeosang. Mój przyjaciel.

- Witaj, księżniczko - podał mu ręke Mingi.

- Cześć. . .

- Ładny jesteś- uśmiechnął się tajemniczo.

- Mingi, przestań- powiedział poważnie Seo.

- No co?- usiadł na fotelu.

Impreza rozkręcała się jeszcze bardziej.
Yeosang I Seonghwa siedzieli na kanapie z wyjątkiem że starszy rozmawiał z Mingim nie przejmując się obecnością przyjaciela.
Kang siedział tylko trzymając zaciśnięte dłonie na rękawie drugiego.

- To co, może w coś zagramy?- odezwał się Mingi.

- Proszę cię, znowu chcesz grać w te swoje durne zabawy?- powiedział Hwa.

- Prawda czy wyzwanie.

Kilka nowych osób dosiadło się.

- Zacznijmy od Minji- wskazał na dziewczynę na przeciwko mnie.- Prawda czy wyzwanie?

- Skarbie, znasz mnie.- powiedziała do granatowowłosego jakby wiedział.

- Całuj się z Jaehyunem przez dwie minuty- powiedział chłopak siedzący obok dziewczyny.

- Ale z ciebie palant- dziewczyna podeszła do Jaehyuna który siedział obok mingiego. Usiadła mu nakolanach I oboje zaczęli się obściskiwać.

- Nie myśl że coś jeszcze do ciebie czuje- powiedziała zapewne do chłopaka i usiadła tak gdzie wcześniej.

- To może teraz nasz nowy przyjaciel- spojrzał się tajemniczo na Yeosanga- Prawda czy wyzwanie?

- Mingi. . .- Marudził Seo- On nie będzie w to grał.

- Wyluzuj stary.

- P-prawda. . .- odezwał się niespodziewanie Yeosang.

- Jesteś dziewicą?

- C-co?- zapytał zszokowany.

Seonghwa obdarował Mingiego morderczym wzrokiem.

- J-ja. . .

- Tak czy nie?- pośpieszyła go inna dziewczyna.

- J-ja. . . Chyba. . . Tak. . .- spuścił głowe. Oczekiwał jakichś obelg w jego kierunku.

On w przeciwieństwie do innych nie spędził czasów liceum I studiów na seksie, alkoholu I narkotykach.
Przygody na nedną noc go nie interesowały. Chciał znaleźć tą osobę.

- Może chciałbyś to dzisiaj zmienić, księżniczko?

- Przestań!- Powiedział wkurzony Park.
Złapał Yeo za nadgarstek I zaprowadził ich do wyjścia.
Oboje wychodząc zostawili grupkę lekko zdziwioną.

- Seonghwa? Czemu wyszliśmy?- zapytał gdy ten nadal trzymał jego nadgarstek.

- Bo Mingi to palant i lubi rozdziewiczać ludzi którzy tego niechcą. To jego pojebany fetysz i hobby.

- Co?- zatrzymał się, przez co zmusił starszego do puszczenia jego ręki.

- Nie myślałem że będzie chciał Cię wykorzystać.

Chłopak przytulił wyższego. Pozostali tak w ciszy przez pewien czas.

- Dziękuje.

Seonghwa odprowadził Yeosanga a sam poszedł jeszcze na krótki spacer.






Zapewne jeśli dzisiaj to opublikuje to dostane soczysty spam hehe


You can paint me naked | SeongsangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz