- Co masz na twarzy?
- Ja? Nic- odwrócił wzrok.
- Nie kłam. Przecież widzę.- zjechał wzrokiem na jego klatkę piersiową. Na jego brzuchu również zauważył kilka siniaków- Co się stało? Seo odpowiedz.
- Doszło między mną I kimś do małej sprzeczki- odwrócił twarz.
- Do małej? Przecież masz tyle siniaków. Z kim się pobiłeś? Z tym Mingim, tak?
- Nie, nie znim. Z pewnym typem. . . Który cię zaczepiał I obrażał- powiedział ciszej.
- Nie mów że z Byeongkwanem? Upadłeś na głowę? Czemu to zrobiłeś?- zapytał gdy usłyszał jego szept. Odwrócił jego twarz w swoją stronę tak, że patrzyli sobie teraz prosto w oczy.
- wkurzał mnie I tyle. . .
- Seonghwa, nie powinieneś się tak zachowywać. . . Boli cię? . .
- A co? Martwisz się o mnie?- położył dłonie na biodrach Yeo I przyciągnął bliżej.
Chłopiec dopiero zorientował się że nadal trzyma dłonie na jego policzkach.Gdy ten przyciągnął go bardzo blisko , położył swoje dłonie na jego klatce piersiowej próbując zrobić między nimi chociaż trochę wolnej odległości..
- T-tak. .
Park przyciągnął go tak że musiał usiąść na jego kolanach.
- Hwa, co ty. . .- patrzył na starszego który wpatrywał się w jego wargi.
Być może naprawde coś do niego czuje- pomyślał Park. Być może Mingi miał rację.
Przybliżał twarz bliżej chcąc złożyć na jego ustach pocałunek.
Yeosang odskoczył przestraszony gdy nagle zadzwonił mu telefon.
- To chyba dostawca. . .- podrapał się po karku I szybko wyszedł.
♡
Seonghwa lekko wkurzony siedział kilka minut, aż poszedł za młodszym.
♡
- Z-zamówiłem pizze.
- Dzięki. . .- usiadł obok Yeosanga.
Oboje czuli się troche niezręcznie.
Prawie doszło do ich pocaunku więc nie wiedzieli nawet jak się do siebie odezwać.♡
- Seo, myślę że w ten weekend, jeśli będziesz miał czas, to skończę obraz.
- Będe miał. Yeosang. . .
- Tak?
- Mogę zostać na noc?
- C-co? Yyy. . . Jaa. . . C-chyba. . . T-tak. . .
♡
Oboje poszli do sypialni Yeo, gdzie dał mu ciuchy na przebranie.
Seonghwa poszedł jako pierwszy się umyć.
Chociaż uwielbiał długie kąpiele umył się dzisiaj w nie całe piętnaście minut, aby spędzić jeszcze jak najwięcej czasu z Yeo.♡
- Już skończyłem- wszedł dobl sypialni przyjaciela z ręcznikiem na głowie.
- Powinieneś wytrzeć troche włosy, a nie kapie z nich woda.- wskazał na krople na podłodze
- Sorki, jeszcze nie zdążyłem.
Yeosang zszedł z łóżka I podszedł do nadal stojącego przy wejściu Seo.
- Co robisz?- zapytał kiedy Kang zaczął wycierać ręcznikiem jego mokre włosy.
- Pomagam Ci.
♡
Yeo postanowił również szybko się umyć.
Nie można było ukryć że był lekko zdenerwowany. Pierwszy raz jego przyjaciel poprosił o takie coś.♡
Po wyjściu z łazienki poszedł w stronę swojej sypialni.
Zamarł kiedy zobaczył jak starszy leży jak gdyby nigdy nic na jego łóżku.- Czemu tu leżysz? Myślałem że pójdziesz do gościnnego?
- Chce z tobą spać.
- C-co? A-ale przecież jest pokój gościnny, tam się lepiej wyśpisz.
- Z tobą będzie mi lepiej.
Wszedł w głąb pokoju.
Położył ciuchy na ich miejsce I usiadł na skrawku jego łóżka.- Nie musisz się tak czaić. Przecież cię nie zjem.
- Ja się nie czaję. . .- wyszeptał.
Usiadł opierawszy się o ramę łóżka.
Chciał zchowywać się jak najbardziej normalnie przy starszym ale najwyraźniej nie wychodziło mu to za dobrze.
Wziął do ręki książkę ktòra leżała na stoliku nocnym I powrócił do jej czytania.- Co czytasz?- zapytał leżący, I obserwujący go, Seo.
- Pewną p-powieść.
- Ciekawa jest?
- Tak, trochę tak.
- A może porobimy coś ciekawszego?
Hehehe
CZYTASZ
You can paint me naked | Seongsang
Hayran KurguYeosang to student sztuki na trzecim roku. Ma bardzo wielki talent, który podziwiają zarówno inni studenci jak I profesorowie. Chłopak jednak pewien problem. Traci swojego modela miesiąc przed oddaniem prac semestralnych. Seonghwa to student prawa n...