♡ 1 ♡

746 22 38
                                    

Ronald Weasley'nin kafası şişmeye başladı. Balonlaşma. Gözlerini grotesk, beyaz halkalı çıkıntılara doğru iterek.

Çenesi aşağı indi, dili dışarı fırladı ve endişe verici bir siyah tonuna dönüştü. Ve kalınlaşan parmaklarında tuttuğu nişan yüzüğü, ahşap döşeme tahtalarına takırdıyordu.

Hermione ağzı açık kaldı, inanamaz bir çığlık boğazına takıldı. Ne...?

Weasley klanının geri kalanı mutfağa daldı. Mrs Weasley'nin çığlığı genç cadıyı donmuş düşüncelerinden kopardı ve Hermione asasını savurdu. Hava teşhis büyüleriyle yandı...ama hiçbiri mantıklı gelmiyordu.

"St Mungo's. Şimdi!"

Bay Weasley, oğlunu dizlerinin üstünden kaptı ve Fred çoktan şömineye uçu tozu fırlattı. Yeşil ateş alevlendi. Ve birkaç panik içinde, Hermione Weasley mutfağında yalnızdı.

Göz kırptı ve geri çırılçıplak koltuğa yığıldı. "Merlin'in kıllı top çuvalı!" Yemin, düşünülmeden, davet edilmeden elinden kaçtı. Parmakları saçlarının vahşi düğümlerini yakaladı ve -boş bir şekilde- köşe penceresinden dışarı baktı. "Az önce ne oldu...?"

Hogwarts'taki zamanını bitirdikten sonra Kovuk'taki ilk günüydü. Düzgün bir şekilde. Newts ve hepsi. Ailesini ziyaret etmek için Avustralya'ya gitmeden önce planı birkaç günlüğüne Weasley'lerle birlikte olmaktı.

Hermione yüzünü buruşturdu. Daha çok belini kuşanmak ve kendini başka bir aşırı havalı karşılamaya hazırlamak için bir zaman gibi.

Ailesi sandığı kadar bağışlayıcı değildi... ve eski anılarla yeniyi karıştırmak onlar için zordu. Acı verici.

Hermione, akıllarındaki şiddetli, amansız ısırığı hafifletebilecek iksirler için Okul Müdürü'ne bile yaklaşmıştı.

Bir nefes verdi. Yardım etmişti. Bu onu şaşırttı, ama sonra Severus Snape geçen yıl... farklı göründü. Muhtemelen Ron'a yazdığı mektuplarda gözyaşlarına boğulmuştu ama geri dönen Müdür'deki değişiklik...onu büyüledi.

Snape ona, büyülerle bir arada tutulan ve anlaşılmaz bir Yunan lehçesiyle yazılmış eski bir parşömen tomarından bir şeyler hazırlamıştı.

Koslu Praxagoras'ın ona dokunan son bilgin olduğundan emindi. Hermione Paskalya'da iki koyu kırmızı şişeyi yanlarında bırakmıştı.

Hiçbir baykuş takip etmemişti. Çalışıp çalışmadığını bilmiyordu.

Göğsündeki tanıdık, sıkı ağrıyı görmezden geldi. Ve böylece Kovuk'ta saklanıyordu.

Hayır, eski dostlukları yenilemeye çalışması doğruydu. Geçen yıl Ron'u pek görmemişti. Kovuk'a yaptığı tuhaf uçuş ziyareti ya da Hogsmeade hafta sonunda onunla buluşması, Voldemort düştüğünden beri birlikte geçirdikleri zaman dilimiydi.

Ron, Harry ile birlikte bir Seherbaz çırağıydı ve onlar üzerinde çok çalıştılar.

Gözlerini kapadı ve suçluluğun sivri uçlarıyla savaştı. Onu gerçekten özlememişti.

Hogwarts'ta kitaplarla ve bilgiyle dolu ve kesinlikle hiçbir korku ya da tehdit olmadan geçirdiği zaman bir tür...mutluluktu. Ve geri dönmesinden bir saat sonra... Ron evlenme teklif etmişti.

Mutfak zeminindeki elmas yüzüğe baktı. Öğleden sonra güneş ışığının şaftında parıldıyordu.

Tatlı ve saf... ve sadece istemediği bir şey. Suçluluk dikenleri daha da zorladı, acı kemiğe saplandı. Ron'un yüzü gözünün önünde parladı, karanlık ve şişkin...

RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin