Snape kütüphaneyi "Potter hariç herkes gitsin" diyerek temizledi ve asa noktasında olsalar da itaat ettiler ve Sirius odadan çıkarken nefesinin altından küfretti. Kapı yumuşak bir tıklamayla kapandı.
Harry avuçlarını birbirine sürttü, gergin bir ter onları nemli hale getirdi. Kalbi küt küt attı. Son birkaç gün çılgınca geçmişti.
Önce Ron neredeyse... patladı ve sonra Molly, Müdürün Hermione'yi onlardan 'çaldığı' hakkında nutuk atmıştı -şüpheli bir şekilde ondan sanki onlarınmış gibi görünüyordu- ta ki Arthur, Snape ve Hermione'nin ruh ikizi olduğunu açıklayana kadar.
Ruh eşleri. Hermione ve Snape.
Dikkatini dağıtmak için gönderilen teklifleri kabul etmese de buna inanmamıştı. O Hermione'ydi. Arkadaşları, neredeyse onun için bir kız kardeş gibi.
Ondan asla şüphe etmemişti. Durmadan. Her zaman onun yanında durmuştu. Ve eğer Snape onun ruh eşiyse, o zaman... o da onunla birlikte dururdu.
Bakışları onun tutunduğu yolda gezindi zayıf Müdüre, çaresizce tanıdık bir şey, ihtiyaç duyduğu bir güç.
İsteksizlik yoktu. Ve Snape , Hermione Ron'u yere çarptığında onu döndürdü ve kollarına çekti.
Sirius, bağın henüz nihai olmadığını söylemişti. Hermione'nin hâlâ bir kaçış şekli olduğunu... ve vaftiz babasının o anki gözlerindeki bakış Harry'nin tenini kaşındırmıştı. Sirius'un teklif etmiş olabileceğini düşünmek istemedi.
Ürperdi. Hayır, aklı oraya gitmiyordu. Ama Snape ona dik dik bakıyordu, Hermione Ron'la birkaç dakika köşedeyken keskin nişancı atmıştı. Başka kim? Peygamber'in bir savaş kahramanını -ikisi- bu şekilde kullanmak için yaptığı iğrenç çağrıya başka kim uymuştu? Bu düşünce midesini bulandırdı.
Ve Hermione tekrar ona bakıyordu, gözleri çok parlaktı. Orada kaybolan bir şey vardı. Herkes gibi ona sırt çevireceğini mi düşündü? Çenesini kaldırdı. Hayır, artık aceleci bir çocuk değildi... pek de öyle değil.
"Dürüst olmak gerekirse, Hogwarts'tan üç gün sonra ve şimdiden başı belada." Harry ona geniş bir sırıtış verdi. "Kayıt için mi çalışıyorsun, Hermione?"
Gözlerini kırpıştırdı ve titreyen dudağını ısırdı. Sonra burnu gergin bir gülümsemeyle kırıştı, gözlerinden biraz daha fazla gözyaşları sızdı. Kahretsin, onun yanında olmadığını düşünmüştü.
"Başını belaya sokan birisin, Harry Potter." Snape'ten uzaklaştı ve bir elini yanağına bastırdı. Gözyaşlarını sildi. Bakışlarını tuttu ve aralarında sözsüz bir şey geçti. Daha kolay bir gülümsemeyle seğirdi.
Snape ona sabitlendi. Aynı Snape. Soluk, çirkin ve elle tutulur bir parıltıyla. Nasıl Hermione'nin ruh eşi gibi biriydi? "Orada olacağım." Parmağı ateşin yanına yerleştirilmiş sandalyeyi işaret etti ama bakışları sert ve hoşnutsuzdu. "Hermione senin ne düşündüğünü umursuyor gibi. Ben umursamıyorum." Asası eline kaydı, parmak boğumları beyazladı. "İzliyor olacağım."
Hermione, Harry'yi hala Snape'in görüş alanında olan yakındaki bir kanepeye çekti ve oturması için aşağı çekti. Onlara bir çörek sardı ve asasını uzaklaştırdı. Gergin parmaklar eteğini kavradı. "Ron ile asla evlenmek istemedim, biliyorsun."
"Ne dedi?"
Omuzları kamburlaştı ve daha netleşmeden önce gözlerinden kasvetli bir şey geçti. "Ron? Tekrar etmeyi tercih edeceğim bir şey değil."
Harry elini yüzünü sildi ve alçak bir iç çekti. "O bir pislikti. Keşke bunun suçunu kafasının patlamasına atabilseydim...ama..." Kadına yarım bir gülümseme verdi. "O Ron. O hep böyleydi. O değişmeyecek." Ve diğer cadıları da biliyordu... bu yüzden Ron'un teklifi onu hayrete düşürdü. Aptal asla sadık olmayı planlamamıştı. "Dövülmeyi hak etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .