Severus Snape sandalyesine geri oturdu, çizmeli ayaklarını küçük masaya koydu ve uzun bir iç çekti. Gözlerini kapadı.
Pis küçük yaramazların sonuncusu da trene yüklenmişti ve artık onun sorumluluğunda değildi. Önünde yaz haftaları uzanıyordu. Ağustos ortasına kadar cevap verecek kimsesi yoktu. Mutluluk.
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu öğrencileri her zamanki gibi huysuz ve hormonlarla dolu benleriydi... ama geçen yıldan daha iyi bir yıl olmuştu. Ondan bir kahkaha fısıltısı koptu. "Okul Müdürü olarak ilk yılımdan daha kötü olması için bir tür karanlık kıyamet olmalı."
Sesi, Müdürün yuvarlak oturma odasının sessizliğine düştü. Ve bir an sonra Severus mutlak sessizliğin tadını çıkarmasına izin verdi.
Yönetim Kurulu geri dönmesi için ısrar etmişti. Neden emin değildi. Bunda Minerva'nın çok işi olduğuna dair bir his vardı içinde .
Ve aynı zamanda kendi suçluluğuyla da çok ilgisi vardı. Ona öğrencilerinin gözünde kendini kurtarma şansı veriyordu. Severus Tobias Snape'in farklı bir bakış açısıyla dünyaya açılmaları için. İksir Ustası. Ölüm Yiyen. Her tarafı piç.
Ateş viskisinden bir yudum aldı ve dumanlı aromanın diline dağılmasına izin verdi. Tabii ki, artık o Karanlık Kahramandı. Kırık ve Yalnız Prens. Ve Harry Bloody Potter ile Büyücülük Dünyasındaki en Uygun Lisanslardan biri olarak kabul edildi.
İnanmayan bir kahkaha koptu içinden. O. Cadıların gözleri yok muydu? Günah kadar çirkin ve iki kat daha acıydı.
Bardağının içine baktı. Hayır... acılık dinmişti. İyi bir yıl onu hafifletmişti. İşkence yok, kimseye ve hiçbir şeye borç yok. Kendi adamı olmanın tarifi imkansız ve aranan kolaylığı.
Severus kaşlarını çattı. Hemen hemen. Hala o küçük kıkırdama vardı. Granger kızına artık bir borcu var mıydı? Onu Çığlık Atma Kulübesi'nde kurtarmış, onun için geri dönmüş, yaralarını sarmış, boğazına bir bezoar sokmuş ve onu Poppy'ye götürmüştü.
Kaşları derinleşti. Bu borcu, ebeveynleri için Myalo Terapisini hazırlayarak mı ödemişti?
Dinlemek isteyen her tanrıya böyle olması için dua etti. Çok dua etti.
Bahar döneminin başında ona yaklaşmış, ofisinin önündeki uzun, çirkin yaratıklarla dolu koridorda arkasından seslenmişti. Bir kınama, rıhtımlar ve çığlık atan balık kadınları hakkında ekşi bir şeyler düşündü... ama yapmadı. Hayatını kurtaralı neredeyse sekiz ay olmuştu...
Kendi kendine yeni bir yaprak söyledi ve yüzünü ona döndü. Ağzı aşağı çekildi. Ona göre öğrenciler, öğrenme arzusu olmayan, kokuşmuş, kendine takıntılı dehşetlerdi. Onlar anonimdi. Yüzü olmayan. Ama bir cumartesi sabahıydı, bu yüzden cadı üniformasızdı ve cadıdaki değişiklik onu şaşırttı.
Bayan Granger bir yetişkindi. Savaştan sağ kurtulan cılız, pis kız gitmişti. Şimdi, vahşi bir yumuşak bukle patlaması olan kıvrımlı küçük bir cadıydı. Ama bu onun beklenmedik güzelliğinden daha fazlasıydı. Merlin, onun büyülü aurası neredeyse nefesini göğsüne hapsetti...
Mortified, Severus uygunsuz tepkiyi bastırdı. Aklı başında bir dünyada bir önceki yaz Hogwarts'tan ayrılacağı gerçeğine aldırmadan, o hâlâ onun öğrencisiydi.
"Bayan Granger?"
"Okul müdürü." Yanakları pembeleşti ve bakışları onunkilerden düştü. Evet, gençliğin güvensizliği onu hala elinde tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .