Hermione çıplak kollarını başının üzerine uzattı ve uzun bir inilti çıkardı... ve henüz erken olduğu için -güneş henüz ufku tam olarak açmıyor- yastıklarının yumuşak dolgunluğuna yeniden sokuldu.
Geniş yatakta yalnızdı.
Kendi kendine sırıtarak pürüzsüz, sıcak çarşaflara kıvrıldı ve serin esintilerin dağınık saçlarına karışmasını sağladı.
Severus, geniş Rio Douro'nun pencerelerini yeniden açmıştı, Corredoura ve Areinho'nun ışıkları hâlâ karanlığın kalıntılarında titreşiyordu.
Bir haftadır Portekiz'deydiler. Annesi, Porto'ya bir gezi planladıklarını duyduğunda, anne ve babasından aceleyle gelen bir düğün hediyesi.
Hermione hayır demeye çalışmıştı... ve Severus tek kelime etmemişti. Sessizdi. Boş yüzlü. Yine de sıkı çenesinde bir kas zıpladı. Sabit küçük bir kene. Ve sonra Hermione, aldığı ilk gerçek, dürüst hediyeyi reddetmeye çalıştığını fark etti...
Bu yüzden rezervasyon kağıtlarını kapmış, onun eline tutuşturmuş, onunla kol kola girmiş ve bunun harika olduğunu ilan etmişti. Severus anne babasına zarif bir baş selamı verdi ama parmakları, parmakları kağıtları tutarken bembeyazdı. Güzel ve yürek parçalayıcıydı.
Ve ilk gün hayallerini gerçekleştirmişlerdi: Livraria Chardron'un gülünç süslü merdiveninde buluşmak. Gerçi söz verdiği gibi soğukkanlı bir kibarlık göstermemişti. Hayır, ona doğru adım atmış ve ağzına giden bir yol bulana kadar parmaklarını frakının oymalı düğmelerinin arasına sokmuştu.
Parmak ucunu öptü ve göğsü sıkıştı. Onun için yaptığı her şeyi. Ailesi için... Merlin, onu seviyordu. "Hadi biraz kitap alalım, sonra seni bir çırpıda savuşturmama izin ver de kötü nedenimi seninle paylaşayım, Müdür Snape."
"Bayan Granger..." Onun lezzetli sesi alçak bir gürlemeydi, ipeksi, karanlıktı ve onun gücü altında gözleri neredeyse kanat çırparak kapanacaktı. "Bana teklif mi ediyorsun?"
Parmak uçlarında yükseldi ve onun aralık ağzına bir öpücük kondurdu. "Seni becermeyi teklif ediyorum, Müdür." Dişleri alt dudağını sıyırdı. "Tamamen ve tamamen." Sırıttı. "Sence bu oldukça ağır bir gözaltı gerektirir mi?"
Severus ona hırladı. Ve ikisini de otel odalarına cisimlendirdi, büyünün çatlaması uzaklardan gelen bir gök gürültüsü gibi...
Hermione buruşuk yatağından, açık pencerelerden birinin altında duran, kenarına kadar kitaplarla dolu sandığa baktı. Kitaplar için geri dönmek zorunda kaldılar. İki defa. Merdivenlerde öpüşmek bağımlılık yaptı... Mağaza çalışanları hiç eğlenmedi.
Süiti banyodan ayıran geniş kemerde Severus belirdi. Başını bir havluyla ovdu ve beyaz bir havlu zayıf kalçalarına asıldı. Parmakları asasına ulaşmak için kaşınıyordu. Küçük bir fiskeyle o tehlikeli havlu öylece düşerdi...
"Bayan Snape." Severus el havlusunu uygun bir sandalyeye fırlattı. "Senin iki katı yaşındayım ve gece boyunca doymak bilmez ihtiyaçlarını gördüm." Kara gözleri eğlenceyle parlarken bile tek kaşını kaldırdı. "Bir sihirbazın biraz dinlenmesine ve rahatlamasına izin verin."
Hermione somurttu ve omuzları çöktü. "Kendinden zevk alacaksan, büyücü tutmanın ne anlamı var?"
Severus homurdandı ama içinde bir parça ısı yandı. "Bundan zevk alacağım." Ona sahte bir bakış attı. "Peki bugün için planlar ne?"
"Eh, günü yatakta geçiremeyecek kadar yaşlı ve halsiz olduğun için-" Hâlâ nemli olan Severus Snape üzerine atlayıp, onu yatağa sabitleyene kadar çarşaflara dolarken Hermione çığlık attı. Ona bir bakış daha dikti. "Seni çok yaşlı sanıyordum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .