Lanet olsun onlara. Hepsine lanet olsun.
Minerva cadısıyla o ana girdiğinde Severus'un ilk düşüncesi bu olmuştu. Sanki bu onun işiymiş gibi, Ruh eşinin kim olduğu, Teşkilat'ın herhangi bir işiymiş gibi. Hayatındaki herhangi bir cadı kimdi. Onlar için rolünü oynamıştı. Neredeyse öldü. Onlara hiçbir şey borçlu değildi.
Midesi bulanmıştı. Hepsi orada olacaktı, Hermione'yi ondan uzaklaştırmak için seks teklif eden büyücüler. Ve buna duyulan öfke,... onun hakkında çok az düşündüklerini bilmenin acısı. Onlar için yaptığı onca şeyden sonra onun mutluluğunu inkar edeceklerini.
Ama cadısı onun için ayağa kalkmıştı... ve kalbi şişmişti. Bunu hiç kimse yapmamıştı. Yıllar boyunca Hermione'ye iğrenç davranmıştı... ve yine de onu istiyordu, Minerva'ya - hayran olduğunu bildiği bir cadıya - dik dik baktı ve ona siktir olup gitmesini söyledi.
Bu fikri aklına sokmuştu. Onlara göstermeliler, birbirlerini ne kadar çok istediklerini herkese göstermeliler. Ve Hermione gülmüş, sırıtmış ve onunla aynı fikirdeydi. Ah, bu cadının daha çok sevdiği karanlık bir yönü vardı...
Ve böylece orada, nefret edilen Grimmauld Place'in kütüphanesinde yanında Hermione ile durdu ve o, azgın küçük bir succubus tarafından harap edilmiş gibi görünüyordu.
Nezaket ocağın külünü ve kumunu Hermione'den ve sonra kendisinden çekti. Kahrolası Mutt, şöminelerini asla temiz tutmadı. Kolunu ona uzattı ve küçük parmaklarını kolunun yününe kaydırdı. Merlin, onun orada olması iyi hissettirdi.
Kız ona gülümsedi, kahverengi gözleri mizahla parlıyordu. Onun intikamcı tavrına şaşırmalı mıydı? Ne de olsa Umbridge'i Yasak Orman'a götürmüştü ve faul kurbağayı sentorların merhametine bırakmaktan hiç çekinmiyor gibiydi.
Minerva hâlâ ince dudaklı ve kedi formunda sırtı kemerli, kürkü dikenli olurdu. "Bayan Granger, müdürden uzaklaşmalısınız."
"Severus benim nişanlım, Profesör."
Yaşlı kedi gözlerini kırpıştırdı ve bir adım geri gitti. "Buna acele edemezsin, çocuğum!"
Hermione içini çekti ve parmaklarını onun koluna bastırarak daha sıkı bastırdı. "Profesör McGonagall. İlginiz için teşekkür ederim, ama ben bir 'çocuk' değilim. Zaman döndürücünün kullanımıyla," Severus söylenmeyen 'saladırganloğoı' duydu, "Yirmi yaşındayım. Bu bir çocuk değil. kimsenin dünyasında."
Çenesini kaldırdı. "Sizinle anlaşmak istemiyorum Profesör." Ağzına küçük bir gülümseme dokundu. "Aslında senin emrinde çıraklık yapmayı çok isterim. Ama kararımdan memnun olmadığın için, elbette şimdi Profesör Flitwick'in yanında çalışmaya başlayacağım."
Minerva'nın elleri refleks olarak havaya kalktı. "Şimdi, Bayan Granger -Hermione- bu kadar aceleci olmaya gerek yok..."
Severus bir sırıtışla karşılık verdi. Evet, Hermione'nin omurgasında kalın bir Slytherin izi vardı. Minerva daha fazlasını teklif edemeden, bir grup Weasley şömineden yuvarlanarak çıktı ve kütüphanenin kapısı açıldı, Düzen 'in diğer üyeleri, Minerva'nın çığlığının ardından şüphesiz odaya koşturmaya başladılar.
Severus yüzünde bilmiş bir sırıtış tuttu ama Hermione'nin kendisiyle duvar arasında olduğundan emin oldu ve asasını avuçladı. Odada böyle bir Gryffindor gururu varken, açık fikirli olmak lüks olurdu.
"O burada ne yapıyor?" Weasley tehdidi öne doğru sendeledi ama Arthur ve ikizlerden biri onun kollarını yakaladı. Babasının alçak ses tonlarının kalın kafalı çocuk üzerinde hiçbir etkisi olmadı ve o, ailesinin sıkı, boyun eğmez tutuşunda mücadele etti. "Siktir, şuna bak! Ne yapıyormuş?" Bakışları Hermione'ye kaydı. "Bunu sen mi yaptın? Sen-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .