♡ 11 ♡

191 10 2
                                    

Hunters Hill'in banliyösü sessiz ve yapraklarla kaplıydı, gökyüzü bir Avustralya kışının derinliklerinde bile berrak ve maviydi. Öğleden sonra havası, Londra'nın devasa Portkey İstasyonları ve büyücü Sidney'in derin soğuğuna kıyasla sıcaktı.

Görünüşün çatlaması soldu ve Severus nefesini tuttu. Ama kimse koşarak gelmedi. Hiçbir alarm ya da insan çığlık atmadı. Güzel... Tekrar nefes aldı ve etrafına okaliptüs ve mersin kokuları ağır bastı. Hermione onları bir otobüs durağının belediyeye ait gri metalinin arkasına yerleştirilmiş küçük bir koruluğa getirmişti.

Elini tuttu ve içinden bir titreme geçti. Karşılığında parmaklarını sıktı. Bir daha asla ailesiyle tek başına yüzleşmek zorunda kalmayacaktı. Asla.

Parmaklarını dudaklarına götürüp uçlarını öptü. Kızardı ve ona gülümsedi. Yatakta iki koca gün... ve hala yeterli değildi. Ağzı onun avucuna kaydı...

Ona azarlayıcı bir bakış attı. "Evleri hemen şurada." Sığınağın ötesinde, ahşap, elektronik kapıların arkasına yerleştirilmiş alçak, kırmızı tuğlalı bir bungalovu işaret etti. "Yeni isimlerine elimden geldiğince birikimlerini aktardım... ve görünüşe göre annem borsa için gizli bir yetenek keşfetti." Dudaklarında bir gülümseme seğirdi. "Çok rahatlar. Bu yüzden burası." Elini genel anlamda salladı. "Bu yüzden onları bulmam uzun zaman aldı."

Sonra sessizleşti. Dudakları birbirine bastırdı ve vücudu kasıldı. Korku onu tutuyordu. Ailesi onu kaç kez reddetmişti? Onu itip, doğru şeyi yaptığı için suçlamıştı ? Hayatlarını kurtardığı için. Hermione fazla uzlaşmacıydı...ama o zaman onlar onun ailesiydi. Severusla olmayı planlamıştı. Oh, onlara gerçek sihrin ne kadar kötü olabileceğini gösterecekti.

Ayakları yere kök salmış gibi görünürken Hermione'yi öne doğru çekti. "Ya o küçük eve giden yolun karşısına geçeriz, ya da seni çırılçıplak soyar ve seninle kötü yola düşerim, karım." Bir kaşını kaldırdı. "Peki?"

Bir kahkaha attı. "Bu hiç adil bir seçim değil, Severus."

Ona sırıttı. "Hayatın adil olduğunu kim söyledi?"

Hermione koluna vurdu. "Yeter, kötü adam." Çenesini kaldırdı. "Onları ne kadar erken görürsem, o kadar çabuk eve gidebilirim."

Gözleri kısıldı ve acı ve endişe neredeyse ondan çekildi. "Artık bana sahipsin Hermione. Onları göreceğiz."

Kolunu onun koluna bağladı, tutuşu biraz fazla sıkıydı ve korudan kaydı. Eğimli güneş ışığı caddeyi kesiyordu ve boş yolu sessizce geçtiler.

Elektronik kapı onlara karşı kilitliydi. Bir direğe monte edilmiş küçük bir kutu vardı. Hermione'nin onu vızıldayarak içeri girmesi mi gerekiyordu? Ziyaretine izin verilmesini istemek için. Garajın önünde pırıl pırıl yeni bir araba duruyordu. Granger'lar evde olduklarını inkar edemezdi. Deneyecekler mi?

Severus asasını salladı ve kapıdaki devreler ani büyü dalgasına -kötü bir şekilde- tepki vererek fışkırdı. "Ne ayıp," diye mırıldandı Hermione'nin panik dolu bakışına. "Basit bir kilit olduğunu sanıyordum."

"Hayır yapmadın!"

Tek kaşını kaldırdı, sessiz kaldı ve beton yolda yürümeye başladı. Ev hareketsizdi, sadece havayı dolduran bilinmeyen kuşların ritmik çağrısı. Kafesli ön kapıya giden birkaç taş basamağı tırmandı ve kapıya vurdu.

İçeriden sesler geliyordu, erkek ve kadın. Kilitler tıkırdadı ve tıkırdadı ve açık kapıda uzun boylu, bronzlaşmış, saçsız ve muhtemelen on yaşında Severus kıdemli bir adam duruyordu. "Sen kimsin? Nasıl-?" Mavi bakışları Severus'un arkasında yarı yarıya saklanan Hermione'ye çevrildi. "Ah. İçeri girdin." Ağzı inceldi ve aralarından kapısının hafifçe dumanı tüten ahşap ve metaline baktı.

RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin