Dudakları sıcak ve yumuşaktı, nabzını isyan ettiren bir alaycı fırça. Elleri. Elleriyle ne yaptı? Snape -kahretsin, onu öpüyorsa Severus'tu- ona dokunmuyordu. Ona dokunabilir miydi? Tanrılar, istiyordu. Tanıdık frakına yapışmak için parmaklarını yumuşaklığında döndürün.
"Hermione? Daha az düşünme, lütfen?"
"Ben..." Dudaklarını ıslattı ve ona baktı. Az önceki kabadayılık patlaması solmuştu, gözlerinin karanlığında, dokunuşunda,...deneyiminde kaybolmuştu. "Ne yapacağımı bilmiyorum."
Severus'un kaşları birleşerek tanıdık çizgiyi derinleştirdi. Parmakları da bunu izlemek için kaşınıyordu.
Bakışından, ağzının belirli bir şekilde ayrılmasından ve göğsünden yukarı doğru yükselen bir panik dalgasının oluştuğunu gördü.
Onu küçümsemesini istemiyordu. Onun için mükemmel olması gerekiyordu. Daha fazla beden eğitimi almamış olması onun suçu değildi...
"Ron ve ben yapmadık. O kadar. Ben yapmadım..." Öpücükleri ve terli, kavrayan elleri yeterliydi. Omuzlarında seğiren küçük titremeyi durduramadı. "Ben istemedim."
Onun yoğun, kara bakışları altında doğruldu, keskin bir şey, keskin bir şey bekliyordu... ama o sadece gevşek bir tutam saçı yüzünden geri itti. Parmağını şakağından çenesine doğru çekti. "Ondan etkilenmedin mi, Hermione?"
Sesi kadifemsi bir gümbürtüydü ve karanlığı kadının etine lezzetli bir şekilde kayıyordu. 'Evet' demek istedi, neredeyse yapacaktı... ama sonra bazı anılar devreye girdi. "Eh, çoğunlukla."
Bir kaşını kaldırdı. "Çoğunlukla?"
Yüzünü buruşturdu. Neden dudaklarını onunkilere değdirmemiş bir adama ihanet ediyormuş gibi hissediyordu?
"Hermione..." Adı bir fısıltıdan biraz daha fazlasıydı. Dudakları, onun baştan çıkarıcı bir tadı ve ağzının sıcaklığıyla tekrar onunkilerle alay etti. "Sana deneyimle geliyorum. Ben bir...git olup senden bakire olmanı beklemeyeceğim."
Sırıtmasındaki hızlı dönüş kayboldu. "Ah, ama ben oyum." Gülümsemesi tekrar sıçradı. "Ron..." Ellerini havada tuttu. "O başka bir Snarfalump bitkisi." Elleri düştü ve sadece ona bakarken yüzünde sıcaklık yandı. "Severus?"
Parmakları onun saçlarının vahşi kıvrımına dolandı ve onun yüzünü onunkine daldırırken yüzünü kaldırdı. Başka bir öpücük, dilinin sıcaklığı dudaklarının dikişini yalamadan önce yavaş bir tattı. "İyi bir adam olmalıyım," diye mırıldandı, daha yaklaşırken bile, ince bedeninin sıcaklığı onu yıkıyordu. Dişleriyle alt dudağını ısırdı. "Benim olanı talep etmeden önce geri çekilmeli, yaşamana ve deneyimlemene izin vermeliyim."
Hermione, bu son kelime içini dağlayıp nefesini ve kalbini yakalarken, paltosunu kavradı. Onun gibi, onunla savaşmalı. O yapmalı. O bir mülk değildi...ama sevgili tanrılar, bu sözler o sesle mi söylendi? "Seninki." Nefes alabildiği tek şey buydu, beyni tüm yüksek işlevini kaybetmişti. "Kesinlikle senin."
"Evet, öylesin, değil mi?" Gülümsemesi kötüydü. "Ve ben hiçbir zaman iyi bir adam olmadım."
Elini sırtından aşağı kaydırdı, onu daha da yakınına çekti ve alçak bir inilti ile ağzı onunkini aldı, emin ve derin. Onu yutmak.
Hermione ona sarıldı. Onun sıcaklığı, etrafını saran kokusu, hepsi bunu istiyordu. Olması gereken yer burasıydı. Damarlarında hararetli bir büyü dolaştı ve daha fazlasına ihtiyaç duyarak yarı inleyerek mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .