Hermione gözlerini nasıl kırpacağını unuttu. Aman tanrım, ah tanrılar... Sanki tüm mantığını kaybetmiş gibi önündeki büyücüye baktı. Yutkundu ama yine de "Evlenmek mi?" diye mırıldanırken gakladı.
Snape ayağa kalktı ve bardağına ateş viskisi doldurdu. Sürahiyi kaldırdı. "Bir tane daha ister misin?"
Hermione kafasını salladı, kafasında birbirine bağlanan tek bir tutarlı düşünce yoktu. Nasıl bu kadar sakindi? Sadece teklif etmişti. Ona. "Beyefendi..."
Bakışları pencerelere ve bir İskoç yazının parlak akşam ışığına sabitlendi. "Teklifimi kabul etmek için ihtiyacın olan dürtünün burada olduğuna inanıyorum."
"Ne...?" Oda aniden karanlığa gömüldü ve duvar apliklerinin hızlı bir şekilde parlaması üç dar pencereyi aydınlattı.
Çapraz kanat çırpan baykuşlar. Pençeler ve gagalar, kurşun izlerine karşı satın almaya çalışırken, camın üzerine kazınmış ve çizilmiş. Ve her ölçekli bacağa bir parşömen veya mektup bağlandı.
"Sizin hayranlarınız." Snape kaşını kaldırdı. "Kurtarıcılarınız."
Asası havayı kesti ve bir kalp atışı daha sonra çok büyük ama düzgün bir parşömen yığını önündeki masayı kapladı.
Baykuşlar pencerelerin dışına kanat çırptı, büyüsü onlara ikramda bulunmalarını engelledi ama onlar geri dönmek zorunda kaldılar, işleri bitmişti.
Hermione titreyen parmaklarıyla yığından ilkini aldı. Ron'un çocuksu karalamalarını tanıdı. Parşömenler bir şekilde düşmüş müydü? Zirveye yükselen en iyi tanıdığı kişiler mi?
Mione,
Bu gecenin The Evening Prophet 'ini okudum. Hala birlikte olabiliriz. Eğer istersen?
Bu harika olmaz mıydı? Yani, şimdi evlenemeyeceğimizi veya çocuk sahibi olamayacağımızı biliyorum -Babam açıkladı. Evlilik büyüsüyle ilgili bir şey. Ama taahhütsüz seks iyidir! - ve böylece sonsuza kadar bir şey olmayacağız. Çünkü çocuk istiyorum. Ve Snape'in veletlerini de istemem. Bence sen de yapmazsın. Slytherin olurlardı! Hayır teşekkürler!
Ve bununla devam etmemeliyiz çünkü Snape gibi biri bir ruh eşini hak ediyormuş gibi!
Ben de senin ilkin olmamın doğru olduğunu düşünüyorum. Ödülün, Mione. Benden her zaman hoşlandığını biliyorum.
Yarın Burrow'a gel. Şifacı ; bu gece evde olabikeceğimi, ancak fiziksel bir şey olmadan önce dinlenmeye ihtiyacım olduğunu, söylüyor. Bu sefer gerçek bir Şifacı!
Seninle çıplak olmak için sabırsızlanıyorum.
Ron
Hermione mektubunu küçük kararmış küllere püskürttü. "Domuz. Ne mutlak, mutlak domuz."
Başka bir mektup aldı ve nefesini tuttu. Sirius? Sirius Black ona bunun üzerine mi yazmıştı? Karnı sıkışırken tırnağı mührü kesti. Destek olmalıydı. Onun için endişesi. Sempati. Değil...
Sevgili Mione'm
Bana gel, seninle ilgileneceğim. Bir kadın olarak özen gösterilmelidir. Snivellus'un kötü girişimlerine katlanmak zorunda değilsin. O bir Ölüm Yiyen'di canım. Bir kadını nasıl memnun edeceğini nasıl bilebilirdi?
Snivellus'un da ruhu yoktur. Ona bağlı olabileceğine inanamıyorum. Yine de, her ihtimale karşı aracılık etmekten mutluluk duyarım.
Harry Salı'ya kadar Kovuk'ta. Yakında gel. Ve yapacaksın, sana söz veriyorum ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .