Severus'un yatak odası, düz duvarları gece mavisi olan kare şeklinde büyük bir odaydı. Onun kokusu her yerdeydi. Hermione ayakkabılarını çıkardı ve ayak parmaklarının derin, yumuşak halıya kıvrılmasına izin verdi. Yatağa bakmıyordu...
Sinirleri karnına sıkıştı. Bu onun fikriydi. Onu istiyordu. Merlin, omurgası neredeydi? Yatağa baktı. Koyu ipek bir gölgelik, ipek ve yastık katmanları olan geniş, abanoz ağacından bir canavar. Çöküyordu. Ve sert İksir Ustasının huzur bulacağını düşündüğü bir şey değil. Dinlenmeyi planlamamış olsa da, değil mi?
Severus içini çekti. "Foy bir yuvaya ihtiyacım olduğuna inanıyor. Bu yüzden yastıkların bolluğu."
"Seninle çok ilgileniyor."
"O yapıyor." Asasının bir hareketiyle yastıklar yakındaki bir sandalyeye yığıldı. "O biliyordu." Severus avucunu saçlarının üzerinde gezdirdi. "Albus benden ne istedi. Tanrım, kızmıştı." Ağzının kenarında alaycı bir gülümseme belirdi. "Ve onu diğer Hogwarts elfleriyle paylaştı. Albus bir hafta boyunca tatlı tabağını boş bıraktı."
Hermione'nin kalbi sıkıştı. "O zaman, o yıl tamamen yalnız değil miydin?"
"Tamamen değil, hayır."
Parmakları frakının pürüzsüz kolunu okşamadan önce eli tereddüt etti. M Dar merdivenlerden yukarı çıkarken kendini toparladıktan sonra yeniden ilkel görünüyordu. Görünüşü beğendi. Can sıkıcı Minerva Severus Snape kadar. "İyi, ben memnunum."
Severus ona baktı, o garip küçük gülümseme hala oradaydı ve saçlarının vahşi tutamlarını arkaya attı. Uzun bir nefes kaçtı ondan. "Benimle evlen."
Hermione gözlerini kırpıştırdı, ağzı açılıp kapandı. Bunu zaten kabul etmemiş miydi? Burada, onun yatak odasındaydı, bağlarını mühürlemeye, hayatını ona adamaya hazırdı...
"Sana bir yüzük veremem." Eli, çıplak yüzük parmağına dokundu, teninin altındaki dokunuş ışığı ve titreyen ısı. "Bağımız... kanıtlandığında, sihir onu orada işaretleyecek. Başkaları için bir işaret."
Ona baktı, kara gözleri anlaşılmazdı. Bakışlarında kendini kaybedebilirdi...
"Düşünmek istiyorum," sesi yumuşaktı, parmakları kadar okşayıcıydı, "belki bundan yıllar sonra -belki de altı yıl sonra bu anı kendimiz bulmuş olacaktık." Bakışları kadının eline sabitlendi, başparmağının kızın teninde baştan çıkarıcı bir kıvılcım kaymasını izledi, tekrar tekrar, giderek daha fazla alay edip nefesini kesmeye zorladı. "Sen dünyaca ünlü bir Tılsım Ustası ve ben burada duruyor olacağız," eli bileğinin çıplak derisinin üzerinden koluna kaydırdı, "pek de acı değil - ama yine de dikkate değer bir şekilde suskun- Okul Müdürü."
Hermione'nin kalbi çarptı. Avucunun kayması, çıplak teninin üzerindeki parmaklarının alaycılığı ve sözleri... "Yine nerede karşılaşacaktı, Severus?"
Elbisesinin askısını omzunun üzerinden gevşettiğinde başını eğdi. Açıkta kalan köprücük kemiğinin çizgisini izledi. "Sana bir çırak olarak yaklaşmazdım. Büyük bir baloda birbirimizi bulmamız kadar sıradan bir şey de olmazdı."
Diğer köprücük kemiğine bir çizgi çekti ve elbisesinin diğer kayışı düştü. "Seni şıklığın içinde görmeme rağmen..." Gözleri onunkileri tuttu ve nefes almayı unuttu. Böyle karanlık ve sıcak. "Beni bekleyen başka bir zevk."
Hayal gücü uygun zamanı ve yeri yarattı. "Yaz başı. Porto'daki Livraria Chardron. Merdivenlerde."
"Başka neresi?" Elleri kürek kemiklerinin üzerinden kaymadan önce omuzlarını kavradı. Fermuarı serin bir sihir ipucu kovaladı ve elbisesi gevşedi. Severus bir adım yaklaştı. "Beni görmezden mi gelirsin, Hermione? Eski, pek de nefret edilmeyen Profesörünün yanından geçmeyi dene?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .