Voldemort zihni çarpıtmak için bir lanet geliştirmişti. Hayata onun bir düşüncenin temelini bozması olarak başlamıştı... ama bu Karanlık Lord için pek yeterli değildi. Yıllar boyunca, onu rafine etti ve onunla, hayal gücünü... dilediği kişi üzerinde kaybedebilirdi.
Özel günlerde canı sıkıldığında korku üstüne korkuyu paylaşırdı. Lanet, mugglelar için en sevdiği işkence haline geldi.
Severus onun kullanımına tanık olmuştu. Büyüyle dondurulan erkekler, kadınlar ve çocuklar manyağın beynine bağlı olarak izlendi ve kelimenin tam anlamıyla dehşete kapıldılar. Bir karşı lanet bulma büyüsünü öğrenmişti. Kendi zihnine koruma bulmak için.
Ve lanet aracılığıyla Grangerlar geleceklerini görmek üzereydiler. Onların geleceği çok karanlık.
Severus korku dolu gözlerini tuttu ve asasını kaldırdı. O büyük gri kanepede kıvrılmış gergin Hermione'ye bakmadı.
Ebeveynlerinin, kızlarının davranışlarıyla kaçındıkları dehşeti yaşamalarına izin vermekten çekinmiyordu. Bilmeleri gerekiyordu. İnanmaları.
Hermione'nin içlerindeki bu bölünmeye sebep olduğundan şüpheleniyordu. Güvenlikleri için ebeveynlerinin sihri tamamen unutmasını istedi.
Bu şiddetli istek ona sihrini bildirmişti. Gerçek benlikleri yeniden ortaya çıktığında, Granger'ların doğru olduğunu bildikleri şeye çatışma getirdi. Bunu karısına söyleyeceğinden değil. Yeterince suçluluk duygusuyla acı çekiyordu.
" Meae mentis menti . "
Mırıldanan büyü, hepsini çelengi andıran yeşil bir ışıkla koza haline getirdi, onları birbirine mühürledi ve düşüncelerinin tanıdık bir damlası, bir düşünselin serinliğinde onu yıkadı. Sadece bir anının değil... onun tasarladığı bir dünyanın içindeydi. Düşüncelerinin, ruhunun kral olduğu yerde. Ağzı yukarı doğru kıvrıldı. Burada objektiflik yok...
Grangerlar, Hogwarts'ın kapılarının önünde -gerçek hayatta oldukları gibi- donakalmışlardı. İskoçya'da bir yaz olmasına rağmen yazdı... o yüzden hava nemli ve yağmurluydu. Ne de olsa gerçekçilik için çabalıyordu.
"Konuşabilirsin ama yanımdan ayrılmayacaksın."
Bay Granger bir hakaret yağmuruna tutuldu, Bayan Granger çok geride değildi. Severus, Hermione'nin kötü şöhrete sahip olup olmadığını kesinlikle görebiliyordu. Onlarda bu değişmemişti.
Severus asasını salladı ve çırpan ağızları susturuldu. Bir kaşını kaldırdı. "Her şeyi kontrol ediyorum. Bu benim dünyam. Anlıyor musun?" İkisi de başını salladı ve Severus onları serbest bıraktı.
"Burası neresi?" Bay Granger sırılsıklam çimenlerin üzerinden okulun sisli taşlarına ve kulelerine baktı.
"Orası Hogwarts. Kızınızın evi. Yaz geldi. Albus Dumbledore'un cenazesinden üç gün sonra."
Sislerin arasından ince bir şekil dilimlenmişti, kararlı, şiddetli, üzerine döktüğü Impervius'tan yağan yağmur. Severus, genç Hermione'nin sert ifadesindeki zevk ve gurur dalgasını bastırdı.
Boncuklu çantası kalçasında asılıydı. Ama geçmişi değiştirmişti. O büyük çantanın içine sakladığı ciltlerden bazılarını ararken daha zor zamanlar geçirmişti. Küçük ve basit bir engel. Ama onu bir gün geciktirmişti.
Hermione kapıdan içeri girdi. Gözleri oyuk ve karanlıktı ve şimdiden ağırlığı ondan kayıyordu. Revirin parlak ışığında onu tekrar gördüğünde, kırık bir iskeletten biraz daha fazlası olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .