♡ 9 ♡

210 12 0
                                    

"Emin misin Hermione?"

Elini tuttu ve Severus'un parmak boğumlarını öperek onun yırtık ve kızarık tenine iyileştirici bir büyü fısıldadı. Sersemlemiş ve düşen bir Sirius Black'in görüntüsü, tadını çıkaracağı bir görüntü olurdu. Ve kesinlikle kurtarılacak biri... Kara bakışlarla karşılaştı. "Kötü bir etkim olduğunu mu? Kesinlikle."

Dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Merlin, müdürün oturma odasının yüksek pencerelerinden altın sarısı şeritler halinde yaldızlı ve sonsuz gözlerinde o kötü mizah ipucu ile, baştan çıkarıcıydı. Uzanıp bir öpücük kondurdu. Tadı -onu tanımlayamayacağı kadar çok şey- nabzını hoplattı. "Tanrılar, Severus..."

"Bir kulübem var." Çenesinin kenarına bir çizgi çekti, hafif, neredeyse bir hava hayaleti, ama bu onun tenini deldi ve onun için artan teninde büyüyen acıyı derinleştirdi. "İstiyorum..." Artık tanıdık olan yuvarlak odanın raflarına, mobilyalarına ve tonozlu tavanına baktı. "Anlaştık, bu bağa söz verdik. Seni aldığımda, seni benim yaptığımda birlikte hayatımız başlayacak. Buradan uzak olmasını tercih ederim."

Bir ciyaklamadan önce ona baktı, "Evin mi?" ondan koptu.

Gözleri parladı ve sesi alçaldı ve pürüzsüzleşti, parmakları kızın hassas tenini kızdırdı. "Yoksa seni... Müdürün geniş yatağında mı bozayım?"

Hermione'nin ağzı kurudu. Aman tanrım, bu oluyordu. Gerçekten oluyor. Sinirleri isteğiyle savaştı. "Yaramaz bir gözaltı..."

Severus'un kaşı keskin bir şekilde kalktı ve Hermione neredeyse inleyecekti. Bunu söylemek istememişti. Yapmamıştı. Daha önce Harry'nin saçını bitirecek bir şey olarak söylenmişti...değil... Gözlerini kapadı ve yüzündeki ateşi görmezden gelmeye çalıştı.

"Elbette..." Severus'un sesi yavaş, günahkar bir fısıltıydı ve Hermione nefesini eşit tutmak için savaştı. Lanet olsun. "Sonbaharda tekrar burada olduğunuzda, her türden nişler ve terk edilmiş koridorlar var, yaramaz yoldan çıkmış küçük bir çırak olabilir ."

Hermione yutkundu. Ağzını açtı ve tekrar kapattı. Gözlerindeki istek onu hapsetti. Çok... uygunsuz bir şeyin, korkunç -ve lezzetli- Severus Snape'in onu kaptığı ve onu gizli bir nişte baştan aşağı sefahat ettiği düşüncesi... "Evet." Kuruyan dudaklarını ıslattı. "Evet, bunu istiyorum. Ben asla... Hiç kimse..." Aylaklık etmesini durdurmak için parmaklarını dudaklarına bastırdı. Çünkü hiçbir erkek onu karanlık bir niş içinde öpmeyi bu kadar çok istememişti. "Teşekkürler."

"Sizi temin ederim, ikimiz için de zevk olacak. Şimdi." Elini ağzından çekti ve sıcak parmaklarını onunkilere doladı. Güvenli. Aranan. "Kulübem mi?"

Hermione başını sallayarak onayladı. "Orada kalmayı çok isterim."

Kollarını ona doladı ve o isteyerek yanına gitti. Onun sıcaklığını, kokusunu özlemişti. Onun haklılığı. Ve yakında -imkansız bir şekilde- daha iyi olacaktı.

Severus saçlarına bir öpücük kondurdu. "Hazır mısın?"

Hermione göğsüne doğru başını salladı. "Evet."

Bir an ve sonra sıkı, rahatsız edici bir sıkma ve 17. yüzyıldan kalma başıboş bir evin etrafını saran bir çimenliğin üzerinde durdular.

Yumuşak, akşam ışığı sararmış taşı ısıttı, arduvazlı çatıların kesişen köşelerinde yükselen çok daha eski bir pele kulesinin mazgalları. Arkalarında huş ve meşe ağaçları sert çizgileri yumuşatıyordu. Hermione isteksizce Severus'un kucağından çıktı ve taze bir nefes aldı. Hava güneşte ısıtılmış adaçayı, kekik, biberiye ve benzeri kokularla ağırlaşmıştı.

Severus'un neden buraya gelmek istediğini tam olarak anlayabiliyordu. Hogwarts eskiydi ve sihirle dolup taşıyordu. Evi -bir kulübe değil, ama o zaman bu zamanın çoğunu büyük bir şatoda geçiren adam- sadece bir sihir ipucuna sahipti. Koğuşlarda vardı, ama müdahaleci değildi.

"Bu çok güzel Severus."

"Dört dönümlük bir arazi üzerinde duruyor. Büyük bir arazi parçası değil, ama yoldan geçenleri uzak tutmak için yeterli." Elini tuttu ve alt binalardan birinin üzerindeki küçük, geniş kapıya doğru çekti. "Geçen yaz aldım. Burada iyileştim."

"Tam olarak neredeyiz?"

"Northumberland. Alnwick'in birkaç mil güneyinde."

"Kıskanıyorum. Geçen yaz, Sidney'de yürüyüş yaparken gürültülü, kötü bir kış geçirdim."

Severus, küçük bir bagaj odasının kapısını açmadan ve ellerini ovuşturarak bekleyen küçük bir elfin kapısını açmadan önce, bir an için kaşlarını çatarak ona baktı. Foy tam bir hayranlıkla Severus'a baktı. "Harika Okul Müdürü, şimdi eviniz ışıl ışıl. Akşam yemeği bekliyor. Her şey dilediğiniz gibi hazırlanmış."

"Teşekkür ederim Foy." Severus elfe sıkı ama içten bir gülümseme gönderdi. "Hogwarts'a dönebilirsiniz. Sanırım laboratuvarımın temizliğe ihtiyacı var."

Foy ellerini çırptı, kocaman altın gözleri parlıyordu. "Oh, oh..." Bir elini ağzına vurdu ve hafif bir pat sesiyle gözden kayboldu.

"Çok tatlıydın."

Ona hırladı. "Ben tatlı değilim."

"Sana tapıyor ve sen onun iksir laboratuvarının iç kutsal alanına girmesine izin mi veriyorsun?" Hermione alaycı bir öpücükle kaşlarını çattı. "Çok tatlı."

Soğuk bir bakış attı ve onu küçük bir mutfağa ve tiriz pencereli bir oturma odasında durana kadar diğer odalardan oluşan bir çardağa götürdü. Işık demetleri yumuşak sarı duvarları, tabloları, antik ve muggle'ları ve mevcut her rafı dolduran kitapları ısıttı, dilinde baharat gibi bir sihrin ipucunu içeriyordu.

Severus asasını soğuk şömineye doğru salladı ve onu önündeki uzun kanepeye oturmaya çağırdı. Elini tuttu ve derin bir nefes aldı. Hermione'nin karnındaki sinirler aniden büküldü. Sıkıydı, sertti... ve bu onu korkuttu.

"Anne baban. Onları hesaba katmamıştım. Yapsam mı...?"

Hermione'nin omuzları düştü. Onun ebeveynleri. Onları gerçekten düşünmediği ve tüm fiyasko başladığından beri evliliğine nasıl tepki vereceklerini düşünmediği için kendini suçlu hissetmeliydi... ama onları düşünmemek daha kolay hale gelmişti. "İzin istemek yerine 'af dileme' yoluna gitsek daha iyi olabilir. Ben...biz... Yaptığım şey -anılarını geri getirmenin acısını yaşamasam da- iyi gitmedi."

"Onların hayatlarını kurtardın. Voldemort sana ulaşmak için onları götürürdü."

Hermione omuz silkti. "Dünyamız onlar için gerçek değil. Ay ışınları kadar zararsız olduğunu düşündükleri bir şey tarafından nasıl tehdit altında hissedebilirler?"

"Ve Salı günü gidiyorsun?"

"O tarihe bayıldım. Hiç cevap vermediler..."

Severus onu kucağına çekti, kolları onu sıkıca sardı ve kadın yüzünü boynuna bastırdı, yanağını boğazına bastırdı, onun güven verici kokusu onu sardı. Artık onun eviydi. Onun mükemmel büyücüsü.

Tenine bir öpücük kondurdu. Ve başka. Severus'un yumuşak iniltisi kalbini hoplattı... ve ona cesaret verdi. "Beni yatağa götür Severus. Lütfen."

"Akşam yemeğini bekliyoruz..."

Geri çekildi, bakışlarıyla karşılaştı ve tadına bakmadan önce sert alt dudağına hafif bir parmakla dokunmadan edemedi. Dişleri onu sıyırdı ve başka bir inilti ondan kaçtı. "Sanırım..." Sırıttı. "Bu bizim düğün kahvaltımız olmalı."

RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin