Severus'un oturma odasının penceresini bir baykuş takırdattı ve onu içeri aldı. O, Arthur'un özel habercisiydi, Addiena adında şişman, beyaz yüzlü bir baykuş. Yavaşça Fawkes'ın eski levrekine indi ve bacağını uzattı.
Severus parmaklarını saçlarına geçirdi. Bu iyi bir haber olamazdı. Midesi gergin ve ekşiydi ve bu onu asla yanıltmamıştı. Kahretsin. Haber çıktı. Olması gereken buydu. Addiena da kanıtlarla buradaydı. Kahretsin, Molly Weasley 1979 yazında bacaklarını bir arada tutmalıydı.
Deri mühürlü parşömeni açtı ve baykuşa taze bir fare kalçası ikram etti. Tek seferde yuttu, beyaz tüylü yanağını onun boğumlarına değdirdi ve açık pencereden dışarı uçtu. Severus onu dalgın dalgın baykuşun arkasına kapattı, deri kutu sıkı tutuşunda ısındı.
Kaldıramadı. Sırıttı. En kötüsüyle yüzleşmek her zaman onun rolüydü. Bunu şimdi değiştirmeyecekti.
Mührü delen bir küçük resim ve deri çanta yok oldu. O gecenin The Evening Prophet gazetesinin kalın bir nüshasının etrafını bir parşömen demeti sarmıştı.
Severus koltuğuna geri oturdu. Kahretsin.
Notu çıkardı ve henüz okunmamış olan kağıdı küçük masaya bıraktı. Arthur'un karalamaları küçük kağıdı kapladı.
Severus.
Sadece üzgün olduğumu söyleyebilirim. Ron kandırıldı. Hermione'nin kime bağlı olduğunu öğrendiğinde bir şifacıyla birlikte olduğunu sandı... Her neyse, görünüşe göre Rita Skeeter hikayeyi biliyor. Ve bu kötü Severus. Senin için. Ve özellikle Hermione için.
Hiçbir şey teklif edemem, bu benim yerim değil. Hem senin hem de Hermione için en iyisini yapacağını biliyorum.
Arthur.
Severus kısa mektuba alayla baktı. "Manipülatif suçluluk konusunda Dumbledore'dan ders mi alıyorsun, Arthur?"
Elini yüzünü yıkadı ve gözlerinin kapanmasına izin verdi. Hayır, bu büyücü için adil değildi. Arthur Weasley iyi bir adamdı. Her zaman olmuştu. Sessiz ve güçlü ve hepsinden önemlisi adil. İkisi de alınması gereken yolu biliyordu...
Severus The Evening Prophet'i açtı .
Evet, yapılacak tek bir şey vardı. Ağzına acı bir gülümseme yerleşti. Ve tanrılar onların bağlı ruhlarına merhamet etsin.
"Bayan Granger."
Hermione kitabını düşürdü ve küçük bir çığlık attı. Snape'in başının yeşil alevler içinde titreştiği şömineye baktı. "Müdür?"
"Lütfen gelir misin?"
"Tabii ki."
Başını salladı ve ateş söndü. Hermione sandalyesinden kıvrıldı ve ellerini elbisesinin üzerinde gezdirdi.
Hızlı bir büyü, kırışıklıkların en kötüsünü ortadan kaldırdı. Elini saçına koydu... ve onu evcilleştirmeye çalışmaktan vazgeçti. Snape onu kendi kanıyla kaplı, yırtık pırtık ve zayıf görmüştü... ve neden görünüşü hakkında endişeleniyordu?
Karnındaki küçük sıçrama bunun önemli olduğunu söyledi. Çünkü esrarengiz büyücüyle ender bir şeyi paylaştığı gerçeğini görmezden gelerek iki günü geçirmişti.
Ve bu onu daha da meraklandırdı. Şimdi onu nasıl görüyordu? Hâlâ Gryffindor kitap kurdu olarak mı ? Yoksa görüşü mü değişiyordu -onunki gibi? Onu bir kadın olarak görebilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜ
FanfictionSeverus Snape & Hermione Granger Kutsal olan ama sadece iyilik adına verilen öpücüğün yaşattıkları .