♡ 3 ♡

294 13 13
                                    

Snape'in alaycı homurtularını , endişeli düşüncelerini böldü. "Orada hiçbir endişen yok. Bay Potter'la hiçbir şekilde, şekil veya formda ilgili değilim."

Aklını mı okumuştu? Hayır. Mecbur değildi. İfadesinin şokunu yansıtması gerekiyordu. "Öyleyse nasıl...?"

Snape fincanını bıraktı ve kaşlarının arasında koyu bir çizgi belirdi. "Bu benim için kişisel, Bayan Granger. Söylemek güvenli, ben... bir öpücüğe ulaşmadan bir ruh bağının farkına vardım."

Hermione bakışlarını tutamadı. Düşüncelerinde yoğun bir duygu dolaştı, o lanet cadıya ve Snape'e karşı her zaman var olan kıskançlık.

Tanrım, bu onun için ne kadar korkunç olmalı? Sevdiği kadının onun için yaratıldığını bilmek... ama başka birini mi seçmişti? Lily Evans daha kolay bir yol mu seçmişti?

Nasıl anlamıştı? Dokunarak mı? Yoksa basitçe görebileceği bir şey miydi? Hermione böyle bir şeyin onları birbirine bağlayabileceğini hiç bilmiyordu, hiç düşünmemişti.

Evet, ona saygı duymuştu ama öğretmenlerine her zaman saygı duymuştu. Ve onunla ilgili tuhaf sıcak rüyayı, Profesör Snape'in tüm kanlı şatoda yüzün altındaki tek yetişkin büyücü olduğu şeklinde açıklamıştı hep...

Lily Evans biliyor muydu? Veya şüphelenildi mi? Snape, bağın asla mühürlenmediğini öğrendiğinde, öyle değil mi?

Hermione'nin göbeği ters döndü. Severus Snape'i sevmek ne kadar zordu? Teorisiyle, bir ruh eşi bağı en iyi kadını ona bağladı. Onları birbirine bağladım.

Onlara en büyük şansı verdi... ve yine de Lily Evans bir başkasını seçmişti. O bile neredeyse başka bir büyücüyü kabul etmeye başlamıştı.

Göğsünde bir sempati dalgası yükseldi. Ve neden onu istesin ki? Onu yıllardır rahatsız eden vahşi saçlı, otoriter her şeyi bilen. Şimdi başka bir imkansız bağı vardı. Neredeyse gülüyordu. Onu sevmek de aynı derecede zor muydu?

"Sizinle ilgili hiçbir iddiada bulunmayacağım, Bayan Granger." Sesi pürüzsüzdü, ama onu diken diken eden bir gerginlik vardı.

Kaybettiği ve gözleri yanmış bir zaman ve kadının hatırlatıcısıydı. Kahretsin, o her zaman en iyi ikinci olurdu. Pek adil değildi. "Durumumuzun, sevdiğiniz kişiyle evlenme ve çocuk sahibi olma yeteneğinizi ortadan kaldırdığı için üzgünüm."

Hermione onun sözleriyle dudaklarını birbirine bastırdı. Boğazı ağrıyordu. "Bunu sizde kaybettiniz efendim."

Dudakları acı bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Bu asla elimde değildi, Bayan Granger." Ayağa kalktı, hızlı, neredeyse endişeli bir şeydi ve Hermione onu taklit etti. "Foy!" Küçük elf odaya fırladı, gözlerinde neşe parlıyordu. "Lütfen Bayan Granger'ı süitine götürün." Snape ona baktı, bakışları kapalıydı. "Kendi güvenliğiniz için içeride kalın."

"Peki burada olmam için bir bahane mi, Müdür?"

"Burrow'da bir hastalık mı? Arthur, Avustralya'ya gitme vaktin gelene kadar okulda kalmanın senin için daha güvenli olduğunu düşündü."

Foy'un uzun, pençeli elini kabul ederken ona hafifçe gülümsedi. "Yani gerçek. Bir bakıma."

Snape başını eğdi. Gözlerinde bir şey parladı, bir duygu, adını tam olarak koyamadığı bir tepki. "Bir yalanı saklamak için her zaman en iyi yer orası, Bayan Granger."

_______________

Ron üzüm salkımını kopardı ve iki tanesini aynı anda ağzına attı. Çiğnedi ve kaşlarını çattı. İki gün.

RUH EŞİ ÖPÜCÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin