1

3.1K 146 89
                                    

ŞU YANA BAŞLAMA TARİHİNİZİ ALAYIM LÜTFEN >>>

İlk bölüm lütfen oy ve yorumları eksik etmeyin.

BÖLÜM SÖZÜ: Gökyüzüne çevirdi gözlerini; kayan yıldız görüp dilek dilemek için değildi bu kez ağlamamak içindi. Utansındı, bu kıza bunları yaşatanlar; utansındı, oğlu için kızından vazgeçenler.

Boran Abim: Sen niye gelmiyorsun bugün şirkete hayırdır?

+ Alışverişe çıkacağız yengemle, bensiz bir günde batırmazsınız herhalde şirketi ağam.

Boran Abim: Belli olmaz o işler hanımağam. Sonuçta sen okurken bu şirketinde başında olup onu yükselten biz değildik (!)

Azad Abim: Günaydın güzeler güzeli, abi babam bekliyor aşağıda gidelim hadi.

Boran Abim: Gidelim bakalım. Hadi allaha emanet olun ikiniz de.

Yengem: Ben kapıya kadar geçireyim sizi.

+ Görüşürüz abilerim, hadi yolunuz açık olsun diyeceğim de on dakikalık yol.

Yengem abimleri geçirip geldi tam evden çıkacaktık ki telefonum çaldı, dedem arıyordu.

+ Yenge dedem arıyor konuşayım sonra çıkalım.

Yengem: Tamam, bahçede bekliyorum ben.

Yengemi başımla onaylayınca aramayı cevapladım,

+ Buyur dede.

Dedem: Haje senin yanında mı?

+ Yok dede, hayırdır bir şey mi oldu Haje'ye?

Dedem: Yok bir şey olmadı, seni ararsa yada oraya gelirse haber ver.

+ Dede böyle dediğine göre bir  şey olmuş söyle

Dedem: Yok dedim ya sana! Uğraşamam şimdi senle, acelem var.

+ Ya sen söylersin dede yada ben arayayım abilerimi beraber oraya gelelim hepimizle uğraş.

Dedem: İnad eşek, gelmeyin buraya falan. Haje evden kaçmış.

+ Emin misin dede? Haje'den bahsediyoruz, ne zaman sözünüzden çıktı ki evden kaçsın? Birşey mi yaptınız?

Dedem: Saçmalama ne yapacağız.

Bunu dedikten sonra yüzüme kapattı, bu işte bir terslik vardı. Haje kaçmazdı durup dururken, kesin birşey yapmışlardı. Bahçeye çıkıp yengemin yanına gittim.

+ Yenge, alışveriş iptal.

Yengem: Hayırdır kuzum bir sorun mu var?

+ Haje kaçmış evden, sende bilirsin Haje'yi evden kaçacak biri değil. Kesin bir şey olmuştur.

Yengem: Bir şey geliyor aklıma ama

+ Evlenmek için deme yenge hayatta olmaz o!

Yengem: Yok ben evlenmemek için diyecektim.

O an kafamda şimşek çaktı Firaz birinden bahsetmişti, vermezlerse kaçırırım demişti. Gerçekten kaçırmış mıydı acaba kızı? Haje de berdelden mi kaçıyordu?

+ Yenge sen abimi ara olanları anlat, bir soruştursunlar. Bende Haje' ye ulaşmaya çalışayım.

 Kaç kere arasam da Haje'ye ulaşamamıştım. Abim araştırmıştı ve Firaz'ın Şahmeran aşiretinin kızını kaçırdığını öğrenmişti. Dayım da oğlumu bırakın berdel yapalım diyip Haje'yi atmıştı ortaya. Bizim adamlar da her yerde Haje'yi arıyordu. Dayımın adamlardan önce bulmazsak iş fenaydı. Ben düşüncelerle boğuşurken koşa koşa Ahmet geldi,

Aşk-ı Midyat ( Ağa )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin