12

1.5K 99 8
                                    

Bölüm Sözü:
Bu topraklardaki adamlar sevmeyi bilmez, olur da sevseler bile çok can yakarak severler. Bu coğrafyada sevda bir ateştir, kor alevler içinde yakar.

Oy ve yorumu unutmayın lütfen 🤍 Bölümü söz verdiğim gibi en çok yorum yapana yani semiha1453 'e ithaf ediyorum. Bilgisayardan girince resmi ithafı da yaparım

Adar'ın beni eve bırakmasının üstünden iki hafta geçmişti. Kayra ve Emir İstanbul'a dönmüştü çoktan. Bense Adar'ın proje fikrini değerlendirmiş, çeşitli araştırmalar yapmıştım. Bir hafta sonra da sunum yapacaktım. Bugünü de kendime tatil ilan etmiştim, biraz alışveriş yapmıştım şimdi de bir kafede kahve içiyordum.

Telefonum çalınca fincanımı masaya bırakıp çantamdan telefonumu aldım. Adar arıyordu, hayrolsun inşallah diyerek açtım.

Adar: Selam Arjin.

+ Merhaba Adar.

Adar: Nasılsın? Ne yapıyorsun?

+ İyiyim kahve içiyorum da hal hatır sormak için aramadın herhalde.

Adar: Yok, proje işini araştırdın mı diye soracaktım. Baya bir zaman oldu.

+ Araştırdım ama iki hafta kısa bir zaman.

Adar: Sen bide bana sor iki hafta ne kadar uzun... Neyse bugün buluşup konuşalım mı o zaman detayları? Şirkete gelirim ben.

+ Sunumu hazırlamadım ki daha.

Adar: Sunuma gerek yok, anlatır kararını söylersin ona göre çizimlere başlarım bende.

+ İyi olur ama

Adar: Ama?

+ Şirkette değil kafedeyim ben, daha tatlı yiyecektim hem. Gerçi sen Midyat'dan buraya gelene kadar geçerim şirkete.

Adar: Ben Urfa'dayım. Sen kafeyi söyle ben oraya geleyim.

+ Tamam konum atarım da ne işin var senin Urfa'da?

Adar: Güzel soru, on numara soru. Ne işim var benim Urfa'da?.. Arkadaşımın yanına geldim.

Panik yapmıştı ya yalan söylüyordu yada bu arkadaş arkadaştan fazlasıydı ve yakalanmaktan hoşlanmamıştı. Vardı bir gariplikler.

+ Başka zaman görüşelim o zaman, arkadaşınla zaman geçir sen.

Adar: Yok ben arabaya bindim bile konum atmanı bekliyorum.

+ Tamam öyle olsun, atıyorum konum. Görüşürüz.

Adar: Görüşürüz görüşürüz.

Adar'a konumu attıktan sonra Azad abime de Adar ile buluşup projeyi konuşacağıma dair kısa bir mesaj atıp abimin bildirimlerini kapattım. Adar'dan hiç hoşlanmıyordu. Ne diyebilirim ki Azad Eroğlu kıskanç bir öküzün tekiydi. Adar'ın bana yürüdüğünü bile ima etmişti. Toplasan beş kere gördüğüm adam bana yürüyordu abime göre ve kesinlikle Adar'ı damat olarak istemiyormuş. Neyseki böyle bir durum yoktu çünkü abim ikna etmesi zor bir adamdı.

Tam garsonu tatlı siparişi vermek için çağırmıştım ki Adar karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Ona hoşgeldin dedikten sonra sipariş vermeye döndüm.

+ Bir tane sufle istiyorum ama beyaz çikolatalı olsun.

Adar: Sufle beyaz çikolatalı yenir mi ki?

+ Ben en çok beyaz çikolata severim, hatta ona bayılırım. Ve tatlı olarak da favorim suffle. O yüzden elbette sufle beyaz çikolatalı yenir.

Aşk-ı Midyat ( Ağa )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin