11

1.4K 109 17
                                    

Bölüm Sınırı: 25 oy 50 yorum

En çok yorum yapana bidahaki bölümü ithaf edeceğim.
.

Kayra arabayı her zaman gittiğimiz restorana sürerken bir yandan da muhabbet ediyorduk. Kayra ile üniversiteden tanışıyorduk. Çok sık görüşüp konuşmasak da asla zaman yada mesafe aramıza soğukluk olarak yansımazdı. Oldukça enerjik ve sempatik biriydi Kayra. Bana karşı sevgi doluydu, tıpkı benim ona olduğum gibi.

Restoranın önüne gelince arabayı park edil içeri geçtik. Burası Urfa'nın en bilindik restoranlarından biriydi. Rezervasyon olmadan müşteri almıyordu normalde ama elbette ben bu durumdan etkilenmiyordum. Beni gören baş garson Halil yanımıza geldi.

Halil: Hoşgeldiniz hanımağam. Sizin masa boş, üst kata alalım sizi isterseniz.

Üst kata çıkıp masaya yerleşirken de konuşmaya devam ettik.

+ Olur Halil.

Halil: Bayadır uğramıyorsun hanımağam. Nasılsınız iyi misiniz? Ağamlar nasıl?

+ İyiyiz hepimiz Halil. Sizde durumlar ne? Var mı yardım edecek birşey? Ayşe ne durumda?

Halil: İyiyiz hepimiz hanımağam. Ayşe de iyi şükür, size çok duacı.

+ Kızın nasıl?

Halil: İyi hanımağam ellerinizden öper. Biraz büyüsün getiririm yanınıza.

+ Aldım sözü, sen getirmezsen ben gelirim bak.

Halil: Gelin hanımağam, şeref duyarız. Bu arada sormadım. Ne alırsınız?

+ Bana kebap ama acılı olsun, mezeler de her zamankinden olsun.

Kayra: Ben de aynısından istiyorum ama acısız.

Halil: Tamam, hemen getiriyorum.

Çok kısa bir sürede masa donatıldı. Biz de Kayra ile kaldığımız yerden konuşmaya devam ettik. Ona Haje'nin başına gelenelerden ve Adar'dan bahsettim. Adar'ı dinlerken hem şaşırmış hem sevinmişti. Hatta sen bu adamı bana enişte olarak al demişti. Tabi üstüne de azar yemişti. Bize doğru gelen Adar'ı görünce konuşmayı kestim. Masanın yanına gelince durdu ve soran bakışlarım ile konuştu.

Adar: Selam, seni görünce bir selam vereyim dedim. Sen Kayra diye biri ile yemeğe çıkmıyor muydun?

+ Selam.

Önce Kayra'yı sonra Adar'ı gösterdim elimle ve sözümd devam ettim.

+ Bu kayra üniversiteden arkadaşım, bu da Adar iş ortağımız.

Adar'ın yüzünde anlık bir şaşkınlık olsa da sonra dudakları kırıldı. Büyük ihtimalle Kayra'yı erkek sanmıştı. Kayra da Adarla tanıştığı için mutluydu.

Kayra: Memnun oldum Adar.

Adar: Bende memnun oldum Kayra.

Kayra: Bize katılamaya ne dersin? Yanında biri de yok gördüğüm kadarıyla. Yalnız oturma bence.

+ Kayra bence Adar'ı rahat bırakalım. Belki birini bekliyor, sıkılır bizimle.

Adar: Aslında kimseyi beklemiyorum ama sizi rahatsız etmeyeyim?

Kayra: Yoo rahatsız olmayız biz, lütfen otur.

Adar: Madem bu kadar ısrar ettiniz oturayım o zaman. Teşekkürler davet için.

Kayra: Rica ederiz.

+ Edersin Kayra, rica edersin.

Adar: Sen bu durumdan memnun olmadın galiba Arjin?

Aşk-ı Midyat ( Ağa )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin